SUPER Tak for tips. Ja, det virker nemlig som om den “limer” på de faste materialer, og det duer jo ikke
Jeg må prøve mig lige så stille frem. Jeg er jo heller ikke ude på at skulle ødelægger loftet i lejligheden. De bliver sååååå sure i boligforeningen så
Jeg indrømmer det blankt:
Jeg ELSKER altså bare High School Musical-filmene!
.oO Jeg får svip af den konstante snurren i mit ene lår! Og måske mest af at det skyldes et eller andet galt med ryggen!
.oO jeg skal altså lave mad i aften!
.oO Men må nok opgive at sy noget idag.
Vi har vist fået ny fritgående kat i nabolaget… En velpaset semilanghåret tortie med hvidt hunkat har netop stille og roligt spadseret henover vore udestuetag og kigget nysgerrigt ind ad vores soveværelsesvindue… Så spadserede hun lige så værdigt tilbage igen, hvor hun kom fra. Dejlig kat med stålnerver. Den eneste af vores katte, der bemærkede hende, var vist Sigurd, som kiggede længe efter hende.
Jeg nænner næsten ikke at tænde støvsugeren…her er HELT stille og alle sover tungt. Jeg er den eneste der er bare lidt liv i, selv gemalen tager en halv time på ryggen. Han har lige slåsset med kilremmen på havetraktor-plæneklipperen.
[QUOTE=Marianne;941269]Hmmm… Syntes da godt nok bund og loft-plade-dimserne på Petfun’en sidder LIGE LOVLIGT fast. Gad vide om det slet ikke er meningen, det skal kunne flyttes, når det først har været sat i spænd… Måske skal jeg sætte en kniv imellem plader og loft/gulv, for at prøve at løsne dem - men ødelægger jeg så de her loftsplader?!!.. Det duer jo ikke at det skal blive stående, hvor det står, når jeg skal omrokere i stuen… :?:
Rigtig god killingenus til alle jer, der skal afsted i dag [/QUOTE]
Øv bøv. Jeg fik desværre mærker i loftet. Loftet var helt nymalet da jeg flyttede ind så gad vide om det ikke var tørret 100% da jeg satte træet op… Eller også var jeg bare uheldig. Jeg må se om viceværten kan lokke ½ dl maling ud af maleren. Det er liiidt dumt at købe maling selv, når det ikke er mere, der er skallet af…
Men nu er der omrokeret. Så må jeg prøve det et par uger og se om det passer mig bedre med stuen på denne måde. Det er også kun 2. gang jeg gør det på 2½ måned. Men hellere prøve mig frem inden jeg får sat loftslamper og sat kabler/ledninger fast og så evt fortryde…
Søndag.
.oO(føler mig lidt overskudsagtig i dag Har vasket gulv i hele lejligheden og har planer om at bage nogle småkager
)
.oO(gulvvask på badeværelset er blevet SÅ meget lettere efter at kattebakken kom på hjul )
.oO(må se om ikke jeg kan lokke Artos til at give mig hans sutteklud/vaskeskind…det er blevet liiidt ulækkert efterhånden…men det er også landet i mad- og vandskål alt for mange gange :S)
Neeeeeeej Majbritt… En kattebakke på hjul??? Det lyder DEJLIGT…
.oO Har lige måtte smide det meste af en toiletrulle ud… den var fuldkommen strimlet til atomer… af Ting!!!
.oO Jeg tror ikke at B’Abyen har kunne tåle at få en killing i huset! Der er alt for meget hun lige pludselig opdager, at hun jo også kan og faktisk gjorde engang
. o O (Chili brugte lang tid her over middag på at terrorisere abyerne. Jagtede dem rundt, først den ene, så den anden. De vidste tydeligvis ikke helt, hvad de skulle stille op med hende. Om de skulle lege med eller løbe for livet. Så det blev lidt halvt af hver :-))
. o O (Bagefter tog hun og jeg os en lang skraber i sofaen. Hun sov på min mave. Det er første gang, hun har gjort det :love2:)
Slaggy sover i hængekøjen. Jeg kan slet ikke se hvad der er hvad. Der ligger bare en grå pelsklump og trækker vejret
Vi har sat loft op i soveværelset i dag. Der mangler kun lige et par skyggelister.
En løbetur blev det også til.
suk
Kan allerede nu se at min nye indretning ikke fungerer 100%. Klatretræet står bare FORKERT nu. Nå, jeg orker ikke mere i dag, så det må vente til imorgen. Håber ikke det når at sætte sig så meget, at jeg også får lavet mærker i det hjørner, når jeg fjerner den der loftsplade"ting"…
ja, ikke? det er bare en træplade med 4 hjul og så kattebakken ovenpå. Har den store bakke fra cat-it (størrelse lille sandkasse
) og min ryg kan altså ikke holde til at flytte rundt på den. Nu er det meget nemmere lige at rulle den væk, gøre rent tundt om og så rulle den tilbage
Fik endelig taget mig sammen til at gå igang med at hente nogle af de mange sange jeg skal have på min ipod…
Ej det var en VIRKELIG god ide!! Mon jeg ikke på et tidspunkt skal lave en aftale med min far om han liiiige skal hjælpe mig med et projekt
Nej, hvor smart! Hmm… Må se om jeg kan finde en lignende løsning. Min kæmpe Bill fyldt med 15-20 l sand er nemlig også mere end jeg kan klare med min ryg og arm (rideulykke). Men hvordan så når kræene hopper ind/ud? Kan du låse hjulene på én eller anden måde??
Efter en pause på 15 minutter, hvor jeg lige fik en kop the og en müslibar, flyttede jeg alligevel klatretræet. Jeg er så træt i kroppen og armene gør så ondt efter at have skruet, drejet og rykket rundt i 2,5 meters højde. Men hvor er jeg glad for jeg gjorde det færdigt i dag. Jeg ved ikke om JEG kan vende mig til det - men KATTENE er tilfredse med placeringen. De ligger nu trygt og sover i køjerne - hvor de slet ikke ville kravle op i det, da det stod i det andet hjørne. Så må jeg prøve at vende mig til placeringen. Kattene skal jo altså også bo her. Og med deres minimale verden må jeg altså bøje mig på visse punkter. Missedyrene skal altså have det godt
Crap - den venstre hånd gør mere end ondt, både håndled og fingre… Og op i armen er det heller ikke for godt.
Højre hånd er lidt bedre, men ikke meget…
Guffer næsten alt det smertestillende jeg må, men har stadig møg-ondt.
Ja, det er lige før at det er sådan her
Men Liva er nu en af vovserne, og jeg blev faktisk helt lettet da hende som skulle komme og kigge i dag ringede tidligere på dagen.
Hun kommer fra Birkerød hvor hun har boet et par mdr, og nu havde hun i dag fundet ud af at man faktisk slet ikke må have hund der…men alle i området har både hunde og katte og hun ved at en har fået lov, så hun vil kontakte boligselskabet i morgen for at høre om hun også kan få lov.
Så Liva er her endnu
oO… jeg er bare glad i dag, Haley er rask:juhu: og vi har fundet en lækker hankat, til Afrodite:savle:. Hun skal bare lige have sin rabisvac og HCM scannes. Så kan det gå løs om en månedes tid, hvis hun da gider af gå i løbetid, på den årstid:kryds:.
Jeg har ikke lagt mærke til, at der er nogle problemer med hjulene, selv om de ikke kan låses. Bakken står i et hjørne og der er en måtte foran, så på den måde er den “låst” til 3 sider. Så nemt ruller den heller ikke. Tror at selve vægten også er med til at bremse lidt + at den står på fliser, så “revnerne” også er med til at bremse De bruger den i hvertfald fint