.oO September tanker - store som små

Super :thumbup: Må igang med at PRØVE at tænke kreativt :tihi:

Jeg fik idéen imens jeg gik rundt i IKEA, så brugte denne hylde og de her hjul BUM færdigt! hehe :smiley:

Det er skis’me svært at male sort på mørkeblåt, når lyset udefra falder ind i øjnene … og har en nysgerrig “vildmis” vimsende om benene, fordi hoveddøren står åben, mens jeg maler den.
(Jeg tror, han for mange år siden har været nogens kat).

Baby er godt nok i gavehumør med sine mælketænder. Ind til videre har jeg fået en hjørnetand fra både over- og undermund, og også den kindtand hvor der sidder to mindre tænder ved siden af en stor. Og han kommer bare og spytter dem ud foran mig :hjerte:

[QUOTE=Mega;940502]Jeg sendte dig en pb i går, men jeg kan se, at du ikke har læst den, så jeg svarer her for en sikkerheds skyld:

"Har lige set på hjemmesiden, at Jacky O fra nyt koster 159 Euro = 1185,12 Dkr.
Vil du sælge det for 650 kr.? - Kom evt. med din pris.

En af mine venner skal til Horsens d. 20/9 og vil tage det med tilbage til mig, MEN han vil meget gerne have, hvis I evt. kan mødes i Horsens, da han i forvejen har kørt meget.

Hvis du vel at mærke vil sælge det til mig, må du være sød at give mig din adresse og i hvert fald tlf.nr., så I to kan aftale nærmere direkte.

PS: Skruehullerne betyder så ikke noget :slight_smile: "

Ellers: Jeg er som bekendt just ikke nogen ørn til geografi, så kender ikke afstanden fra Århus til Horsens :slight_smile:
Men hvis I ikke kan bringe det til Horsens, må han selv køre - alternativt må jeg finde en måde at få det fra Århus til Horsens.[/QUOTE]
Jannam, vil du ikke være sød at svare?

Hold nu da helt op… DET var nemt. Det kan selv JEG finde ud af :tihi: Tusind tak for tip og links :thumbup:

For 10 uger og 3 døgn siden vejede Xiong Mao 74 gram…nu vejer han 1655 gram, jøsses

oO Puha… IIS (samfund, individ og institution) er godt nok svært… :surrender1:Oo

oO Nå men forhåbenlig gør jeg det rigtige, og skal ikk skrive det hele om…:kryds:Oo

oO Nu håber jeg virkelig at PostDK tager sig sammen og kommer med min pakke imorgen!! Det kan da ikk være rigtigt at det skal tage så lang tid, bare for nogle film…Oo

oO Så er det onsdag jeg skal ind og tjekkes for flere galdesten… Håber virkelig den stens har virket, og de alle sammen er passeret igennem… :kryds::kryds: Jeg har nemlig ikk spor løst til en operation nu, midt i eksames tiden!Oo

Yay, mere end kun 2 dage i lab på dette semester:D
Hvorfor er det at jeg ville ønske jeg havde vidst at de 4 af dagene var mikrobiologi, og rent ville have overvejet at søge merit for dem:S
Jeg må finde eller anden måde at få læst kemi på, når jeg er færdig med Biotek, kan ikke finde ud af hvad der er mest spændende:S

.oO(træt … men det var rigtig hyggeligt til killingenus :thumbup:)
.oO(dog var de der killinger ikke ret kønne, vel Sarah ? :cool:)

så er jeg vist ved at have indhentet de afsnit der var i sidste uge med Supernatural :slight_smile:
Så i løbet af kort tid, så har jeg overhalet tv :tihi:

Men jeg skal have tiden til at gå i aften, indtil Sofie kommer hjem med mine hammier fra Holland, som jeg skal ud at hente her i “aften”…
godt jeg har lidt slik - og en red bull i bilen til turen derud :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;941577].oO(træt … men det var rigtig hyggeligt til killingenus :thumbup:)
.oO(dog var de der killinger ikke ret kønne, vel Sarah ? :cool:)[/QUOTE]

Nej føj! Godt man ikke har sådan en :høhø:

.oO ( http://www.hc-lindvig.dk/Fellini.html Min :wehuu: ! )

Jeg forstår godt at du er forelsket :hjerte: Han er ret fantastisk:ok:

Du er meget, meget heldig :slight_smile:

Ah okay, tak for svaret :slight_smile:

[QUOTE=Rumle;941167]nu så jeg ikke selv programmet … MEN min personlige erfaring med fx alm sukkersødet sodavand og light sodavand er at drikker jeg light så tømmer jeg køleskabet i løbet af aften også. Det gør jeg ikke på alm. sodavand, så jeg tror på at der er noget om snakken.
Jeg “skal” også drikke langt større mængder af light for at få stillet “mit behov” for sodavand fx.

• Jeg er ihvertfald stoppet med light sodavand.[/QUOTE]

Jeg har så set undersøgelser der viser at nogle mennesker netop er påvirkede, andre ikke er, og andre faktisk får stillet sukkertrangen.
Jeg ved fra mig selv at har jeg rigtig lyst til slik/sukker, så kan et glas Fun light pæresaftevand faktisk tage det :slight_smile:

Og det var bare så god en sms at få tidligere i dag! :rock: Så dejligt at hun er tilbage til normal…

Og spændende med Afrodite - jeg vil dog gætte på at I kommer til at vente til foråret :høhø:

Jannie plejer ikke at være så meget herinde :slight_smile:

Han er ret perfekt :inlove:
Synes også vi er umådelige heldige over at tilføje ham som familiemedlem de næste mange år :hjerte:

Skulle du ikke have en bimse? Eller tager I bare to killinger på én gang? :muhaha:

Jooow det var jo meningen, meeeen kunne selvfølgelig ikke holde fingrene fra NFO-killingelisten :ups: Så glemte jeg pludselig alt om Birmaer og handsker og kiler da jeg så ham :inlove:
Ahhh 2 killinger på en gang gør vi ikke i gg Vi skal ikke have mere end 2 hvor vi bor nu.

[QUOTE=ThildeL;941763]Jooow det var jo meningen, meeeen kunne selvfølgelig ikke holde fingrene fra NFO-killingelisten :ups: Så glemte jeg pludselig alt om Birmaer og handsker og kiler da jeg så ham :inlove:
Ahhh 2 killinger på en gang gør vi ikke i gg Vi skal ikke have mere end 2 hvor vi bor nu.[/QUOTE]

Tsk, hvor er I dag kedelige :venter: 3 katte er absolut det bedste antal efter min mening :smiley: (Har prøvet alt fra 1 til 5 voksne :høhø:)