Men når det er sagt, har jeg lige netop i dag genindført dette spisebræt … det er trods alt sjælden, vi har storm af orkanstyrke ![]()
I må alle have en god udstilling i weekenden. ![]()
Nu foretrækker Manse at spise med pote - uanset om maden serveres på tallerken eller i aktivitets-tumling - så jeg faktisk ku’ godt ha’ mine tvivl om, hvorvidt det ville ha’ nogen nævneværdig effekt her på matriklen… ![]()
Måske skulle jeg også finde mit bræt af samme type frem. For standardbrættet kender de nok lidt for godt efterhånden.
Det bliver en fantastisk weekend, jeg kan mærke det ![]()
Show og hygge fra nu af til søndag eftermiddag ![]()
Terminsprøven i dansk mandag morgen… hmmmm, det er nok godt nok det “bare” er en terminsprøve ![]()
Jeg håber jeg er frisk til at tage en tur til Nørresundby i morgen, nu er der endelig en udstilling så tæt på, også starter jeg min weekend med at køre syg hjem fra arbejde fredag formiddag ![]()
Hvis jeg skal se på de små glæder, så var den komplette samling af Downton Abbey på tilbud da jeg handlede ind, så jeg har da noget at se, når jeg ligger på sofaen ![]()
Her på 2. dagen er kattene irritable og der skal ingenting til, for at starte en konflikt … ![]()
Deterbareenfasedeterbareenfasedeterbareenfase ![]()
Jeg har en ‘‘opstrammer’’ til Kattens Nr.1 liggende … nogen der kan bruge den? For ellers ryger den til affald.
![]()
Kender det, her er jeg så træt af ikke at være på toppen for vi ville have været forbi og kigge med begge unger. Netop nu når der endelig er udstilling tæt på.
Håber du hurtigt er på toppen igen.
Tak og i lige måde! ![]()
Helt smadret efter weekendens udstilling! Men på den fede måde
Så glæder mig til et varmt bad, lidt mere killingenus og så i køjen ![]()
Liva var tilmeldt weekendens udstilling, sikke noget “PIS” tænkte jeg, men vi tog hende med i camperen og håbede den klingede af inden søndag, det var absolut intet at mærke og høre på hende i weekenden, og heller ikke Yogi vores fertile dreng, men nu er vi hjemme og hun synger og skriger som en gal ![]()
De er altså mærkelige de katte, indrømmer jeg forstår det ikke ![]()
Glemte helt, denne weekend har vi kun haft 2 katte med lørdag og 3 søndag. og nøj vi har hygget os
Det har været en sand fornøjelse at have tid til at være sammen med andre udstiller og nyde vores kattes bedømmelse og faktisk høre hvad dommeren har at sige om vores katte ![]()
Vi er begge enig om at for fremtiden har vi max 2-3 katte med, med minder vi har kuld, for vi vil gerne have den gamle hygge tilbage ved show ![]()
Jeg er helt enig 2-3 stykker så har man tid til hygge flere end det så begynder der at knibe med tid til andet end at løbe fra dommer til dommer.
Indtil man vover sig afsted med 3 og har to parallelbedømmelser og det hele er samtidigt ![]()
Der nu meget normal adfærd hun har udvist
På udebane, hvor de er utrygge, kan hunnerne nemt finde på at understrykke deres løbetid. Det betyder ikke at den ikke er der, men at de ikke føler sig trygge nok til at udvise adfærden ![]()
så lærte jeg noget nyt
men undrede mig nu over at Yogi virkede så afslappet han er trods alt fertil ![]()
Det endte da med at blive en noget dyre udstilling end først antaget! ![]()
Jeg har vejet alle kattene (på nær Bambina - hun er for tynd - det kan jeg se med de bare øjne) i forbindelse med at foderskålen er skiftet ud med et foderbræt … LouLou har skubbet Bølle-Bjørn fra pladsen som husstandens tungeste kat ![]()
Hun er lækker som aldrig før, meeen … lidt mindre lækkerhed kan vel gøre det … hun vejer nøjagtig 2 kg. mere end Spotty ![]()
Jeg kan allerede mærke, at jeg hælder mindre foder op, end før … så det bliver spændende, hvor hurtigt jeg kan måle forskel på vigten.
Det er ikke kun kattene der trænger, jeg skal også høvle lidt af sidebenene … ![]()
Du skal måske også have mad i bræt? Ellers har jeg en foderbold, der ikke er i brug. Jeg tænker, den fx kan bruges til frosne ærter.