Rædselskabinettet ;0)

[quote=Mega;418133]… og jeg skal nok sørge for, at næbbet bliver sat på plads og at piphans kommer til ære og værdighed :wehuu:
Finder lige noget, vi evt. kan bytte med - hvis du da vil af med ham![/quote]

:kryds: :kryds: :kryds:

Jeg håber bare SÅ meget, at Lindvig ser tråden igen - for els får hun en lille, hyggelig Pb fraTutten - så storken kan flyve hjem til dig, Mega.

:hjerte:

[quote=Tante Tut;418183]-engel

Jamen, så synz jeg at det er mest fair at Maria Amanda får det - for hun kom først…

:inlove:[/quote]

Ih, mange tak! :hjerte:
Min veninde flytter til London om en måned for at studere, og det er den perfekte indflytningsgave til hende. Det er lige hendes stil - Hun bliver helt vild med det! :inlove: Hun har endda en pude der matcher. :smiley:

Jeg skriver dig lige en pb. :slight_smile:

[quote=Maria Amanda;418198]Ih, mange tak! :hjerte:
Min veninde flytter til London om en måned for at studere, og det er den perfekte indflytningsgave til hende. Det er lige hendes stil - Hun bliver helt vild med det! :inlove: Hun har endda en pude der matcher. :smiley:

Jeg skriver dig lige en pb. :)[/quote]

:slight_smile:

Det var godt, MA - altid dejligt med en gave man ved at nogen bliver glad for.

:inlove:

Jeg sidder og håber på, at nogen har en eller anden form for krone de er slemt trætte af - dem samler jeg nemlig lidt på…

:kryds: :fløjte: :kryds: :fløjte:

Eiiiiij, det kan du da ikke mene seriøst -what For filan den er grim !

Nå men jeg fortalte lige min mand, at der var en køber på banen.
Tænk, han vil s** ikke sælge den :besvimer::doh:
Jeg må undskylde - jeg har gjort regning uden vært.

Det er noget med, at det var en gave fra hans mor til hans far og dennes nye kone, da de blev gift for 27 år siden (meeeget lang historie)
Min mand har herefter “arvet” den - da hans far og papmor ikke havde plads til den længere - noget med at de flyttede i en andelsbolig (endnu længere historie)

Denne stork / fiskehejre (what ever, tænker jeg) har dermed en stor affektionsværdi for min mand (come on, tænker jeg)

F*** I’m stucked with it :venter:

PS. min mand nævnte også, at fordi der nu var “rift” om denne skjønne figur, så fortjente den faktisk at blive rykket 15 mtr. længere ind på grunden …
ved ikke om jeg skal grine el. græde :cool:

[quote=Lindvig;418325]Eiiiiij, det kan du da ikke mene seriøst -what For filan den er grim !

Det er noget med, at det var en gave fra hans mor til hans far og dennes nye kone, da de blev gift for 27 år siden (meeeget lang historie)
Min mand har herefter “arvet” den - da hans far og papmor ikke havde plads til den længere - noget med at de flyttede i en andelsbolig (endnu længere historie)

Denne stork / fiskehejre (what ever, tænker jeg) har dermed en stor affektionsværdi for min mand (come on, tænker jeg)

PS. min mand nævnte også, at fordi der nu var “rift” om denne skjønne figur, så fortjente den faktisk at blive rykket 15 mtr. længere ind på grunden …

[/quote]

Din mand har absolut ret - hen foran hoveddøren med fuglen.

:yatta::yatta::yatta::yatta:

[quote=Eva;418332]Din mand har absolut ret - hen foran hoveddøren med fuglen.

:yatta::yatta::yatta::yatta:[/quote]

Nu er du jo direkte ondskabsfuld!!! -LOL-LOL-LOL

Damn, det er godt nok en speciel pipfugl, den der!!!
Jeg vil aldrig mere brokke mig over Jans rædsomme grå elefant!

Ja så er der en større chance for at en fuld teenager får skubbet den ned, når han kommer ragende hjem kl. bip om natten. :høhø:

[quote=Lindvig;418325]Eiiiiij, det kan du da ikke mene seriøst -what For filan den er grim !

[/quote]
:oops:-LOL :klapper: :wehu: :smiley: :rofl:-kramer

Hvor er det bare en fantastisk tråd, fyldt med dejlige billeder :smiley:

Jeg tror desværre ikke at jeg har noget at bidrage med, eller har jeg … :øhmm: må vist lige se om der skulle være noget i gemmer, der fortjener at komme med i galleriet!

:høhø::høhø:

Så er jeg sluppet af med mine 2 rædsler - som aftalt har jeg sendt dem i dag, fordi den værste stress på posthuset nu har lagt sig.

:inlove:

Måtte de leve lykkeligt hos jer.

Tak fordi I hjalp mig af med dem.

-engel

Hold da op, med herlige rædsler… Jeg er da heeeelt vild med den underskjønne zebraskål, et godt stykke nede i tråden…:tihi: Den ville stå sig godt til jul, med bischmarcs (staves) bolcher i:lys-ide:

Nu er jeg jo flyttet og er nu alligevel ikke heeelt færdig, så mon ikke jeg kan finde en lille stak rædsler, der savner nye hjem???:tihi:

Men den med den retarderede gnu, gjorde at jeg lige måtte tørre skrivebord og tastatur af for uønsket kaffe… Godt jeg ikke bruger sukker i kaffen-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg syntes nu der er både rædsler og fine ting i har langt billleder ind af, det kunne være jeg skulle finde rædsel kasse frem og lægge et par billeder ind.

Den er da helt i orden sød og pæn - den ligner da i det mindste en kat, og jeg kan godt lide materialet… den får et nyt hjem, før du når at blinke med dine øjner

:ok:[/quote]

Jeg syntes nu den ligener en mellemting mellem en kat og en abe.-what

Helst forrest i indkørslen og husk at lade den står der nytårs aften, det kunne være du var så heldig at den fløj. :stuck_out_tongue:

… og hellere end gerne hjem til mig :thumbup: :wehuu:

Det er en skøøøøn tråd det her og jeg kan også se både smukt og hæsligt i rædslerne. :tihi:

Ja, det er en skøn tråd! :thumbup:
Er der ikke nok nogen derude, der gemmer på nogle flere “rædsler”, de vil vise frem? :yah:

Jeg har faktisk lige vlæret igang med en større oprydning, så de værste rædsler er sendt til loppemarked, men jeg havde da glemt at få kigget i min gamle trækasse, så i får her lige et par billeder.

Skulle der være noget af det i gerne ville eje, kan i komme med et bud til fordel for for hittekattekontoen, jeg tror jeg kan få May-Britt til at tage det med til Kolding.

:yah: :yah: :yah:

Ja, vi må have gang i tråden igen - tjekker lige skabe og skuffer for rædsler

:høhø:

Jo tak, Jeanette…de er fine salgsbare ting på bagagerumsmarkeder:rock:
Hvis du giver dem til May-Britt er det fint, så får jeg dem engang. Om ikke andet, så når hun og Bjørn skal ud og nulre mislinger :muhaha:…-engel

:fløjte: :fløjte: :fløjte:

Tror faktisk, at jeg burde tage et billede af mit kælderrum :rock::rock:

DÈT er et rædselskabinet, som vil få de fleste af jer til at gylpe…

…møbler, nips, tøj, sko, Lp’er, alt mellem Himmel og Jord - bare banket ind uden mål og med…

:uha::uha::uha:

Gad vide om jeg har nogle rædselsfulde ting - Hvis jeg har ligger de ski nok stadig i mine flyttekasser - må hellere få kigget en dag…
Men først, tror vi skal have flyttet alle møblerne ud af stuen i dag og vaske gulv -

Glæder mig til at se jeres rædsler