Så grimt man kun kan holde af dem- vandretråd med dyr

Foto fra Wikipedia. Public Domain.

Sønnen og svigerdatteren har to af dem her - kønne er de jo ikke… :høhø:

[QUOTE=Maria Amanda;603151]Jeg er meget fascineret af bjørnedyret:

Kopieret fra Illustreret Videnskab:
“Bjørnedyr er verdens mest hårdføre dyr. De kan overleve uden vand i adskillige år, nedfrysning til minus 272 grader,* opvarmning til 151 grader, 1000 gange større doser radioaktivitet end mennesker, vakuum og tryk, som er 6000 gange større end på landjorden. Bjørnedyrenes usårlighed skyldes, at de kan gå i en ekstrem dvale, hvor de tørrer helt ud og sætter alle livsprocesser på standby. På den måde kan de tilbringe op til 90 pct. af deres liv som levende døde.”

Jeg synes sådan at den ligner en støvsugerpose! :klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]

nu har jeg også selv det blad og støvsugerpose var også det første jeg tænkte da jeg så den :lol:

[QUOTE=FinnFrode;606004]
Foto fra Wikipedia. Public Domain.

Sønnen og svigerdatteren har to af dem her - kønne er de jo ikke… :høhø:[/QUOTE]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Joooooooooooow, de er Finn Frode…de er både kønne og skønne… sådan én måtte godt bo her hos mig… :wehuu:

sådan en er lidt for kikset :lol::hjerte:

:uha: :uha: :uha:

Hvad med sådan en fætter her :

(og nej, Poly - det er IKKE en sten denne gang) :lol:

er du helt sikker han ser ret forstenet ud :muhaha::lol::stuck_out_tongue:

:lol::lol::lol::lol:

Ja… han er vist ikke helt på toppen ?? :rock::rock:

:):):slight_smile:

Den her tråd må da lige i gang igen…

Så her er et billede - og dem, der ikke kan lide edderkopper skal ikke se med… selvom den er ufatteligt smuk :hjerte:
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

Hvor er den smuk. Er det dig, den sidder på? :slight_smile:

Her I huset har vi et afslappet forhold til edderkopper. Undtagen kattene, som ikke vil forstå, at edderbassen er nyttedyr, ikke byttedyr… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;612339]Hvor er den smuk. Er det dig, den sidder på? :slight_smile:

Her I huset har vi et afslappet forhold til edderkopper. Undtagen kattene, som ikke vil forstå, at edderbassen er nyttedyr, ikke byttedyr… :D[/QUOTE]

:uha::uha::uha:

Nej, det er heldigvis ikke mig den sidder, jeg er RÆDSELSSLAGEN bange for edderkopper !!! :besvimer::besvimer:

Silke nyder også at knase en rigtig sprød edderkop, når de en sjælden gang kommer forbi… :S

Min smukke Axelot :høhø: Man kan da kun elske dem :tihi:

Så fandt jeg sådan en Peterbald killing…

Bestem selv hvilket dyr der er grimmest på dette billede…flodhesten, det hvide udefinerbare eller Peterbalden

:sorry::sorry:

Du får altzå aldrig mig til at sige at en Peterbald er grim… i mine øjne er den både smuk og skøn :wehuu:

Du får altzå aldrig mig til at sige at en Peterbald er grim… i mine øjne er den både smuk og skøn :wehuu:[/QUOTE]

Synes faktisk også at en lyserød flodhest er klart grimmest:)

Grimme dyr er søde :love2:

[QUOTE=Highfield;613710]

Grimme dyr er søde :love2:[/QUOTE]

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Er normalt SLET ikke til fugle, men den lille usling af en papegøje ?!

Den er bare SÅ grim, at den forelsker mig… :wehuu:

Jeg ELSKER fugle <3… savner mine undulater… Men bliver når jeg har noget størrer og ikke så mange fugledræbere :muhaha:

Hmm…hvorfor ser jeg det først nu?

Det ser faktisk ud som om Petersbalden parrer den hvide fjerdusk…de afkom, der kommer ud af det må altså blive det grimmeste dyr af dem alle:D

Så grimt, at Kroatien har fredet dette dyr…en macaklin…lever på alle terasser der, gerne i nærheden af lamperne, så man rigtigt kan beundre det:D