Septembertanker

Gråspurve kan også være sneaky - bedre at være forsigtig :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 Synes om

Vi havde vores årlige GF i min beboerafdeling og vi fik dælme vedtaget at man må lave kattevoliere! Højde op til 220cm for at det kan gå over vores terrassedøre! Så fedt!
Nu skal de bare igennem hovedbestyrelsen!

17 Synes om

Det er da så fint - når det er godkendt så fejrer vi det med en kæmpe artikel i KM. Se det kan lade sig gøre at ændre tingenes tilstand i lejeboliger

5 Synes om

Han er overvægtig og burde vel veje ca. 8 kg. Jeg prøver virkelig at sørge for at han ikke får for meget mad, og det betyder at jeg ikke fodrer ad libitum. Men det er jo svært når man har flere katte, og jeg kan ikke stå over dem altid, så ind imellem får Gisle stjålet noget fra de andre.

Dyrlægen nævnede foderskåle med chip, men det skal jeg altså ikke ud i. Så jeg må bare blive ved med at holde øje med at Gisle ikke får for meget. Og foderlabyrinter duer heller ikke, for hvis jeg sætter sådan en op, bliver det Gisle der tager al maden.

1 Synes om

Man tager og tømmer sin have for nedfaldsæbler

1.5 timer senere er de alle skrællet

5 liters gryden havde top på

Så koges de til de falder sammen, og når kølet ned, står den på æblekage med flødeskum

16 Synes om

Det er en temmelig varm sensommer i år.
Lige nu, kl 3 natten til 11. september, er her 17 grader :yikes:

Luftfugtigheden er skyhøj, håber de næste timers lovede regn får kølet det hele lidt ned.

1 Synes om

Her begyndte regnen stille kl 9 og har regnet hele natten og stadigvæk. Bare helt stille regn

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Den gamle miele vaskemaskine bliver en af dagene kørt på genbrug, men er der nogle her inden, der gerne vil have nogle super jeg tager af. Må i lige sige til
Prisen er gratis

Med venlig hilsen beimis ejer

De gode super er afsat nu

1 Synes om

Opdræt kan være en udfordring :argh: endnu engang møder vi problemet at bobberne danner par.
Vi har planlagt killinger med Cassie og Smisk, men på trods af tøsen er i højløb, ja så sker der ikke en hujende fis, han har lige lugtet til hende og lagde sig så hen i huset og sov :argh:

2 Synes om

Han er ikke til planlagte parringer, han vil selv vælge :slight_smile:

Så frustrerende når man står i det, men lidt sjovt det udefra.

1 Synes om

Helt enig, Jeg kan godt selv se det komiske i det, nu hun er ude ved ham er det ingen tegn på hun er i løbetid. Men 5 min efter hun er kommet ind, så råwer hun højlydt efter hankat :lol:
Men det er faktisk grunden til vi valgte at have to hankatte, da vi for ofte stod i problemet.
Men bum, så må vi se hvad vi gør i stedet for, desværre er det ikke nemt at købe parringer :frowning:

2 Synes om

Øv, hvor er der bare mange opslag om katte i vores lokale FB-gruppe. Enten fordi en kat er blevet væk, eller - som i dag - fordi nogen har fundet en lille bitte killing midt på vejen :ked:

2 Synes om

Sportsånd :ok:

11 Synes om

Har som beboerformand lige fået en mail fra vores inspektør. Der er en fejl i vores nye tage, så der skal stilladse op på havesiden, da de skal op den vej.

1: Kattene skal være inde i den tid - det skal nok blive morsomt. Heldigvis har jeg den overdækkede terrasse de kan være på, samt netdøren.
2: Jeg kommer til at bo i et akvarie igen i en peride, da jeg kun har vinduer ud mod min lille have. Hurra for at jeg endelig har fået hængt mine tynde gardiner op.

3 Synes om

:see_no_evil: Jeg skal ikke have en killing nu. Jeg skal ikke have en killing. Vi har nok katte. Jeg skal ikke have en killing nu. Heller ifkke selvom den er sød. Og nuttet. Og skøn… Jeg skal ikke have en killing nu! Nix! :hear_no_evil: :see_no_evil:
Hey, Fornuft? Hvor er du??! :doh:

10 Synes om

Den gik fløjten da du anskaffede din første siataler :smile: Sådan er det bare :smile:

4 Synes om

Visse-vasse, der er altid plads til en mere :wink:
VH
Susanne

4 Synes om

Jeg kan se dutter. Selvom der teknisk set er nogen dage endnu til dag 21, så har hele Sallys adfærd ændret sig og hendes bitte små kridhvide dievorter er blevet større og mere farvede. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Næsten 2 år siden jeg har haft killinger sidst, nøj hvor jeg glæder mig. :grin::heart:

17 Synes om

Klæbrig hankastrat i løbetid billigt til salg - nogen aftagere? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Synes om

nope :joy: Har lige afsluttet to skrigeskinker her. Så selvom han kun er af den klæbrige slags så beholder du ham bare :grinning_face_with_smiling_eyes: