Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Den passer lige til en lille pigemis :face_with_hand_over_mouth:

15 Synes om

Jada! :smiley:Og hvis hun ligger pænt, kan brormand måske også klemme sig derned :ok:

6 Synes om

Sikke en service at du tilbyder post forsendelse på killinger :thumbup:
Jeg skulle sgu selv hente begge mine :tihi:

3 Synes om

Ikke helt pr post, men jeg leverer gerne mine killinger :wink:

3 Synes om

Ulla putter godt mens Lars ser nyheder med benene oppe :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Der blev også fyraften i dag for Buddy og Lars :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Ovenpå julefrokost og al oprydningen… laver vi det her mens Lars er på jagt :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Yderst fornuftig og vigtigt arbejde :tihi:

2 Synes om

Fødselsdagsbarnet og hans datter :smiling_face_with_three_hearts:


og jeg huskede det kun fordi en Killingekøber mindede mig om det :crazy_face:

19 Synes om

Stort tillykke med ham :flag:

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

Et meget sjældent syn… det tog ham også kun ca. 1 minut at rundere indhegningen :smile:

18 Synes om

Her er de heller ikke begekstrede for hvidt på jorden, omend det er noget mindre end i Bælum…

4 Synes om

Ligeså kugleskør som hendes mor er :smile::smiling_face_with_three_hearts: ligeså tålmodig er Idgie :smiling_face_with_three_hearts:
Jeg har taget hendes sting uden så meget som et vrikken med øret :clap:t2:


Den fineste lille lynlås :wink:

19 Synes om

Hun er heller ikke præget af @anne_p i de første afgørende uger af sit liv … :rolleyes2:

6 Synes om

Tak for saftevand ud over det hele :laughing: :laughing: :laughing:

4 Synes om

Den rene og skære sandhed!

2 Synes om

Jeg er ved at lave “pralevæg” :face_with_hand_over_mouth: Jeg har sådan set været begyndt, men de rammer jeg fik købt, viste sig at være for små.
Så nu kommer der 3 nye op i rigtig størrelse. Det er de kokarder jeg er aller mest stolt af, og som ikke må komme i kløerne (mere end de allerede har været) på små pilpoter :smile:
Jeg synes selv det er en god ide, så de ikke bare ligger gemt væk i en kasse. Der gør de jo ingen gavn :wink:


Den hvide ramme er ny :wink:

18 Synes om

Hvor er det fint, :star_struck:
og nej de skal ikke gemmes væk
De skal frem

3 Synes om

Like a glooooove :face_with_hand_over_mouth:

14 Synes om