Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Kø til morgenmad :smile: Drengene deler og pigerne deler. Med tiden skal de nok have en hver. Jeg kan bare konstatere, at det virker på Flappes vægt. Langsomt men sikkert. Så selvom kamelen var svær at sluge, så kom den ned :wink:

13 Synes om

Hvordan er det nu med katte i soveværelset… Nej det bruger vi ikke. Men når jeg er alene hjemme, synes jeg det er både hyggeligt og ok. Der er bare den detalje… skydelåger :roll_eyes: Opfinderen af dem, har garanteret ikke haft kat :face_with_hand_over_mouth:
Vi har ikke børnesikret dem, for kattene er der ikke ret tit. Men nøden lærer nøgen kvinde…

Kønt er det ikke, men det virker :smile::+1:t2:
Man skulle ikke tro det er nødvendigt at gøre med sådan et par pæne drenge, men det er det :face_with_hand_over_mouth:

15 Synes om

Morgengymnastik for siameserpiger…
Se sådan min pige, hop op og hold balancen…

Hopla… :roll_eyes:

Hey, smart med holdere, så jeg ikke skvatter ned :smile::smiling_face_with_three_hearts:

14 Synes om

Nu kan hun vel ikke kvæle sig selv?

1 Synes om

Nej nej :slightly_smiling_face: Jeg vil mene det er sikkert nok :+1:t2:

2 Synes om

De sidste to sæsoner har Regional Awards i vores region været et kokarde “hovede” i en kvadratisk indramning :slight_smile: De er alt andet lige nemmere at præsentere for alle andre end de værste pilpoter :wink:

6 Synes om

Den her bette mide er klar til afhentning NU! :crazy_face:
Hun vil grave i det fad vi har på bordet. Det har stået der næsten uberørt altid. Det er så slut nu :roll_eyes: Hun har fået ufattelig mange “NEJ” og svarer bare igen :face_with_hand_over_mouth: Vores kompromis blev hun må ligge på min pc på bordet :smile:
Man må vælge sine kampe :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om

Så er vi hjemme fra en weekend i udstillingens tegn i Søften :clap:t2:
En herlig weekend, hvor vi fik en ny dommer i KAT IV og der lørdag derfor var masser af vores katte :heart:
Lørdag var Frank, Ulla og Flappe med. De var heldige alle tre at blive nomineret. Jeg viste også at de alle tre ville få “klø” på scenen, da der også var mange abyssiniere. Det var nøjagtig, hvad der skete :face_with_hand_over_mouth:

Søndag var det kun Frank der var afsted. Idgie skulle jo have været med, men pga. operationen ville jeg ikke presse citronen. Hun er imidlertid så frisk, det ikke havde været noget problem, men det var jo ikke til at vide :woozy_face:

Frank kedede sig bravt, men så brugte vi en masse tid på at snakke med publikummet, hvilket han nød :smiling_face_with_three_hearts: Det blev også til en NOM, og igen retfærdige smæk på scenen :slightly_smiling_face:

Til gengæld blev jeg lørdag klar over, at Flappes udstillingskarriere er slut. Måske for altid, men som minimum i hvert fald i nogle år. Han elsker at komme afsted, han elsker at ligge i buret, men han hader simpelthen det dommer-pjat og scenen er helt godnat. Han blev simpelthen skide sur, spruttede og hvæsede. Det er ikke sjovt for nogen, så det blev hans svanesang :smiling_face_with_three_hearts:

Nu er vi landet hjemme efter en weekend med gode venner, gode grin, en del snak om navn til en kommende kat :joy: smukke katte, gode oplevelser, en svanesang og lidt flødeskum :smiling_face_with_three_hearts::clap:t2:
Jeg elsker det!

15 Synes om

Ked af og læse Flappe ikke kunne det der
Men tillykke med en dejligt weekend for jer

2 Synes om

Pyt :blush: Han har været en dejlig show kat indtil han ikke gad længere, så vi har rigtig mange gode oplevelser bag os :smiling_face_with_three_hearts: og vi har ham jo heldigvis som en dejlig kat hjemme :heart:

8 Synes om

Jeg laver en Bucket!

3 Synes om

Beukaaaay :grin:

3 Synes om

Nååååårh Flappedreng. Ja så må han hellere pensioneres. Men godt at høre I ellers har haft en dejlig weekend. :ok:

3 Synes om

Hver aften sidder jeg gerne på gulvet og leger :face_with_hand_over_mouth: Mest af alt for at distrahere den bette mide, der simpelthen ikke har tænkt sig at høre efter nogensinde :crazy_face:
Fordelen er også, at jeg undgår at blive tæppebombet med katte fra kradsetræet, når de springer ned i sofaen i fuld galop :smile:

18 Synes om

Pas nu på, at navnet ikke hænger ved … hvor tror du Miden fik sit navn? :tihi:

4 Synes om

Med de navne som Luise og Anne har smidt op i luften her i weekenden, så er Miden nu et pænt navn :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Der må jeg nok korrigere en smule… Så vidt jeg husker, var det dig, der googlede chilinavne :joy:

2 Synes om

Nogen, der skal have en lille Scotch Bonnet måske? :slight_smile:

1 Synes om

Nu vil jeg ikke ødelægge forventningens glæde ved Annes kommende killingers navne :sunglasses:

3 Synes om

Nå ja… Ulla kan også… :face_with_hand_over_mouth:

11 Synes om