Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

:heart_eyes_cat: Totalt

1 Synes om

Den første billede, sikke smukt :star_struck:

1 Synes om

Hun er lige, som hun skal være. :smelter: Det må være standarten den er gal med. :cool:

5 Synes om

Stemmer i med @Lovehjerte - hun er da så smuk, og ørerene sidder netop, hvor jeg mener katteører skal sidde…:+1::sunglasses:

5 Synes om

Jeg synes bestemt ikke Idgies ører sidder dårligt eller er forkerte :wink: Desuden sidder de, hvor de gør. Meeen når de alligevel mest er til pynt, så kunne den cm være ønskværdig :face_with_hand_over_mouth:

8 Synes om

Ja, det kan da vist ikke gøres bedre med profil og hage :heart:

Kan vi få et billede af hende forfra også?

2 Synes om


Det bedste der kan lade sig gøre lige nu :face_with_hand_over_mouth: Vi er ved at vaske…

Idgie drukner alt legetøjet… i vådfoder :dokdok:

18 Synes om

Ret klam :nauseated_face:
Hun tager rotten eller hvad hun nu har udvalgt med og lægger det i skålen. Så begynder hun at spise og ind imellem tygger hun i sit legetøj (læg mærke til rottens fødder) Når hun er færdig lader hun det ligge. :roll_eyes: Jeg ved simpelthen ikke, hvad der sker i hovedet af hende :face_with_hand_over_mouth: Måske hun drømmer om at smage den ægte vare :smile:

18 Synes om

:smelter:

Tjooe, måske… hvis hun havde været en flagermus… :sunglasses:

5 Synes om


Flappe er lige i den henseende nærmest perfekt, synes jeg :smiling_face_with_three_hearts: Men så er der igen diskussionen om marmelade smager godt :wink:

12 Synes om

Vi er begyndt at fiske fjedre ud af kattebakkerne fordi “nogen” syntes de skal begraves der i - jeg havde ikke troet jeg skulle tænke godt det bare er det, men ift. Idgies nummer så foretrækker jeg pludselig at skulle hive dem ud af bakken og skolde :joy:

9 Synes om

Og det afhænger af hvilken slags marmelade… :smirk:

5 Synes om

Det er sådan en spøjs idé. :smile: Bare vær’ obs på, at hun ikke får gnasker noget rotte i sig, Finn havde samme vane med sine pelsbolde, og det endte som bekendt med tarmvagiantion. :confounded:

3 Synes om

Jeg er blevet lettere hysterisk med “tyggeting” Idgie er til plastic og pladevat :grimacing:

3 Synes om

Jeg havde engang en birma der var til uld og pels. Han åd egenhændigt den hvide kaninpels som jeg havde båret over min brudekjole til vores vinterbryllup. :rofl:

6 Synes om

Prøvesmagt før eller efter bryllup :joy::wink:

3 Synes om

Efter, heldigvis. :sweat_smile:

3 Synes om

Når rotterne er til vask :persevere:

14 Synes om

Det er godt nok en sjov ide :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Men meget træls ide for dig

1 Synes om

Vores nøjes heldigvis med at drukne det i vandskålen :tihi:

4 Synes om