Totalt
Den første billede, sikke smukt ![]()
Hun er lige, som hun skal være.
Det må være standarten den er gal med. ![]()
Stemmer i med @Lovehjerte - hun er da så smuk, og ørerene sidder netop, hvor jeg mener katteører skal sidde…![]()
![]()
Jeg synes bestemt ikke Idgies ører sidder dårligt eller er forkerte
Desuden sidder de, hvor de gør. Meeen når de alligevel mest er til pynt, så kunne den cm være ønskværdig ![]()
Ja, det kan da vist ikke gøres bedre med profil og hage ![]()
Kan vi få et billede af hende forfra også?
Det bedste der kan lade sig gøre lige nu
Idgie drukner alt legetøjet… i vådfoder
Ret klam ![]()
Hun tager rotten eller hvad hun nu har udvalgt med og lægger det i skålen. Så begynder hun at spise og ind imellem tygger hun i sit legetøj (læg mærke til rottens fødder) Når hun er færdig lader hun det ligge.
Jeg ved simpelthen ikke, hvad der sker i hovedet af hende
Måske hun drømmer om at smage den ægte vare ![]()
Flappe er lige i den henseende nærmest perfekt, synes jeg
Vi er begyndt at fiske fjedre ud af kattebakkerne fordi “nogen” syntes de skal begraves der i - jeg havde ikke troet jeg skulle tænke godt det bare er det, men ift. Idgies nummer så foretrækker jeg pludselig at skulle hive dem ud af bakken og skolde ![]()
Og det afhænger af hvilken slags marmelade… ![]()
Det er sådan en spøjs idé.
Bare vær’ obs på, at hun ikke får gnasker noget rotte i sig, Finn havde samme vane med sine pelsbolde, og det endte som bekendt med tarmvagiantion. ![]()
Jeg er blevet lettere hysterisk med “tyggeting” Idgie er til plastic og pladevat ![]()
Jeg havde engang en birma der var til uld og pels. Han åd egenhændigt den hvide kaninpels som jeg havde båret over min brudekjole til vores vinterbryllup. ![]()
Prøvesmagt før eller efter bryllup ![]()
![]()
Efter, heldigvis. ![]()
Det er godt nok en sjov ide ![]()
Men meget træls ide for dig
Vores nøjes heldigvis med at drukne det i vandskålen ![]()





