Jeg synes, at de sidder perfekt! ![]()
Men jeg elsker moderate Siatalere, for de ligner de oprindelige katte, som de stadigvæk ser ud i Thailand og der er ingen synlige blinkhinder. ![]()
Jeg synes, at de sidder perfekt! ![]()
Men jeg elsker moderate Siatalere, for de ligner de oprindelige katte, som de stadigvæk ser ud i Thailand og der er ingen synlige blinkhinder. ![]()
Jeg synes da umiddelbart heller ikke de sidder så tosset
. Kan ikke helt vurdere om de måske sidder en lille smule højere end hvis man ligger en linial og forlænger ud mod ørerne. Men det er da ikke meget de i så fald sidder højere end sådan en linie.
Du skal vel have hende med på udstilling, skal du ikke?
Jo jo, mor, far og datter tager afsted på lørdag og søndag skal hun alene i byen ![]()
De sidder i hvert fald ikke en cm for højt i forhold til den lineal - der er et lille knæk i bunden, men ellers er linjen IMO ret lige.
Jeg synes personligt de er tæt på perfekte, hvor jeg synes Flappes er lidt for lavtsiddende uden dog at være ekstreme ![]()
Frank er nået til twerker-stadiet, så nu klargør vi hans mancave, så den er klar til pisseriet
Det hører med, men hvor er det altså lettere besværligt ![]()
Jeg vil lige opdatere på min weekend i Juelsminde
Den blev nemlig markant anderledes end forventet ![]()
Lørdag var der dommereksamen, så Frank, Ulla og Idgie blev pakket og vi tog på tur. Frank skulle desuden modtage sine præmier ifm. hans placering på Topkattelisten. En dejlig transporttaske, foder, kokarde, diplom og et kys af Fru Formand ![]()
Hvor var det godt, hun endte hjemme igen dengang
Jeg aner intet om udstillinger, men nyder fortællingerne ![]()
Hun nåede aldrig at komme afsted, handlen blev annulleret før hun flyttede, men ja det var rigtig heldigt
Det eneste, jeg er træt af er, at jeg nåede at neutralisere hende, men sådan er det
Pyt, hun er jo en herlig kat uanset om hun kan lave killinger eller ej. Kedelig er hun i hvert fald ikke ![]()
Det er orientalere vel aldrig efter hvad jeg kan forstå ![]()
Stort Tillykke ![]()
Hvor er det sejt ![]()
Kæmpe tillykke jeg bliver næsten helt rørt på dine vegne.
Det er fandeme for fedt eget opdræt gør det så godt ![]()
Det var Marco Scaglia ![]()
Sådan, kæmpe tillykke
Det må være en helt fantastisk følelse at slå de konkurrenter der har givet baghjul tidligere
![]()
… og ellers ville jeg have skrevet “også snakker vi ikke mere om den øreplacering vel” ![]()
Ja tak.
![]()
Hvem sku’ ha’ set den komme - jeg er i virkeligheden skabsorientalerekspert…
![]()
![]()
Hun ser helt og aldeles fantastisk ud. Det er ret tydeligt hvilken familie hun kommer fra. ![]()
Puh, nu kalder du vel ikke Luises katte for orientalere, vel? ![]()