Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Hun passer i hvert fald ikke ind i de typiske rammer for en kvinde på den tid :tihi:

3 Synes om

Så nåede vi til speedo-stadiet :woozy_face: Han pissede op af køleskabet lige foran os, og forsøgte derefter at grave det ned :face_with_hand_over_mouth:
På med bukserne Frank :persevere:

18 Synes om

Han ser lidt lavbenet ud? :blush:

1 Synes om

Han har nok tisset i bukserne… :wink:

9 Synes om

Men hvilken fin buks :rock:

4 Synes om

Det er overhovedet ikke særlig maskulint med bukser, hvis du spørger Frank :face_with_hand_over_mouth: Jeg tror han lykkelig havde glemt betingelserne et øjeblik

6 Synes om

Mens Ulla og Frank har travlt med deres gøremål, har Flappe lært sin niece at rive sokkekassen ned fra tørretumbleren :crazy_face: Så nu skal den også have ny plads :roll_eyes:

18 Synes om

Man kan bare se på Idgie, at hun udfordrer dig med det blik :eyes:

6 Synes om

Det glæder mig andre også kan se det :joy:

7 Synes om

Ja Flappe ser jo også helt stolt ud “se hvad jeg har lært hende” :tihi:

7 Synes om

Husk at messe “vi elsker dem, vi elsker dem” gentagne gange :hoho:

6 Synes om

Lammetæv til en stinker i forårssolen :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Jeg er sikker på Ulla vil tage pænt imod vores gæst, men jeg tror Frank vil blive frygtelig jaloux :face_with_hand_over_mouth:

16 Synes om

Han godt nok også flot :heart_eyes:

3 Synes om

Jeg vil forsøge at fange ham og få ham afleveret på internat, hvis han ikke er helt vild :slightly_smiling_face:

6 Synes om

Han er da sandelig også en flo fyr.
Sikke en lækker bamse :smelter:

Det synes hverken Ulla eller Frank :flushed: Da jeg kom hjem lukkede jeg op ud til indhegningen. Han sad lige på den anden side, det havde jeg ikke set.
Jøsses da! Ulla og Frank skreg som vilde og jeg har sjældent set Flappe og Idgie komme så hurtigt ind igen :woozy_face: Jeg fik de to tossede ind også og lukket døren, før der var nogen der kom i tanke om at planke den.

11 Synes om

Myrer…. Til glæde og irritation afhængig af lokation :smile:

17 Synes om

Jeg tror ikke Flappe kan få sol og varme nok :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Jeg ved ikke hvor let sådan en troldhassel er at kravle i :smile:

15 Synes om