Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Smukke Ulla T :smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om

Idgie kan også :woozy_face:

19 Synes om

Med lidt held, er Ulla gået fra levende bytte og over til visne blade :kryds: :face_with_hand_over_mouth:
Det er i hvert fald det bytte der leges med her til morgen :smile:

Nu er det næsten død, og hun sidder troligt og venter på vinden puster på det igen :smile:

21 Synes om

Idgie er vel sådan en “anything you can do, I can do better”-type, ikke?

8 Synes om

Jo det er faktisk ret rammende :smile::+1:t2:

6 Synes om

Jeg har været hundesyg hele påsken :sneezing_face::face_with_thermometer::expressionless:
Der er tydeligvis også forår og det der sygepasseri ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mene om :woozy_face:


Frank vil gerne have en hovedpude…


Ulla er vild med Lars…


Flappe synes generelt der er for lidt mad :crazy_face:

Og Idgie… hun er bare en udfordring, når min energi er ikke eksisterende :persevere:

20 Synes om

God bedring.

1 Synes om

God bedring :troste:

1 Synes om

God bedring til dig og det er ok og klage over syge passerne

3 Synes om

Vi er gået over til naturlegetøj igen :woozy_face: Meget skal hun have skyld for, men hun er syg hurtig! Hun fangede den i flugten en god meter i vejret. HAPS.

18 Synes om

Vildt :scream_cat:

1 Synes om

Vores gamle Mis Piv, der ellers var en dame af en vis volumen, var ekspert i at fange flagermus i luften - aner ikke hvordan hun bar sig ad, men det ved man jo reelt heller ikke hvordan humlebien gør… :honeybee: :smirk_cat: :smirk:

6 Synes om

Forår :smiling_face_with_three_hearts::sunny:

Frank er også med ude, men i meget “kort snor”.
Han er så stjerne-fertil lige nu, så han er virkelig en belastning :woozy_face:

17 Synes om

Og hvornår er det tanken, at han skal lave babykatte?

2 Synes om

Helst for en uge siden :face_with_hand_over_mouth: Vi er alle klar til en ny chip, men Ulla skal lige vise drægtighed først.
Hvis/når der kommer kuld, ser jeg om der skulle være en god dreng til at efterfølge sin far og så skal Frank have lov at være ægte kastrat :heart:
Jeg tror også han selv glæder sig lidt til den del :wink:

20 Synes om

Endnu en fantastisk forårsdag :sunny::heart: Vi startede 7.30 med at gå oprydningsamok i carport og på bagpladsen. Imens havde misserne fri til at gå ud og ind hele formiddagen. :smiling_face_with_three_hearts: Frank smed naturligvis bukserne, så nu står den på intens og effektiv rengøring i lillestuen :roll_eyes:
Men altså…

Det er så fedt :smiling_face_with_three_hearts::sunny:

21 Synes om

De får travlt, hvis hver eneste insekt skal have den slags opmærksomhed :smile:

24 Synes om

Men så ved du da, hvor du har dem imens :slight_smile:

5 Synes om

Så er støjsenderen på plads i Birkerød :crazy_face:

26 Synes om

Er det Ulla eller en af knægtene?
Det ser ud til at vedkommende har en hel del at sige :wink:

5 Synes om