Tanker i August

Jeg har hentet den på biblo og skal i gang med den på et tidspunkt.
Det jeg husker bedst fra bogen er, da Salomon (Sugiehs søn ?), der ikke er nogen fremragende jæger kommer ind med et vissent blad for dog at vise, at han også kan fange noget.
Der fik jeg næsten tåer i øjnene :sleepy:

3 Synes om

Jeg har ikke læst omtalte bog, men da min Vaffel var udekat, kom han også stolt ind med visne blade jævnligt, som han havde fanget til mig :klappe:

4 Synes om

Et stort tillykke med Emina @Enki :flag: hvor er hun en flot kat :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Tak. Jeg ser hende jo med hjerte, så jeg synes selvfølgelig selv at hun er den smukkeste kat i verden, sammen med Alvin. :hjertekat:

3 Synes om

Jeg er virkeligt skarp… Har købt en god portion tøj på udsalg hos H&M. Jeg har lige modtaget pakken, og først nu går det op for mig, at jeg jo ikke kan prøve det :ups: :dokdok:

8 Synes om

Har du født? Ellers er ammehjerne ikke tilladt endnu :joy::joy::joy::heart:

4 Synes om

Det gør hun i dag … det har jeg jo forudset :tihi:

3 Synes om

Hvis jeg havde født, så kunne jeg nok godt prøve det :lol:

Jeg har hørt, at man må bruge ammehjerne til den yngste er 40 :tihi:

2 Synes om

Hold da kegle, så kan jeg hoppe med på undskyldningen de næste 12 år :lol:

2 Synes om

Nåååååå jamen så må jeg godt være blæst 14 år endnu :sunglasses: 26, hvis lånebørn tæller med… den er købt :joy:

4 Synes om

Det er da noget pjat!

Du kan da sagtens prøve det - det eneste du nok har svært ved at vurdere er pasformen… :slem:

Og skulle du så ikke til at få det barn bagt færdig :slight_smile:

4 Synes om

Hvordan går det med Spotty @Skattekat

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Tak fordi du spørger :hugs:
Jeg er forsigtigt optimistisk, han er færdig med den medicin jeg fik med hjem, men vi kører videre med specialfoderet. Jeg troede ellers, jeg skulle til at samle afføringsprøver, men så begyndte der at komme en smule form på hans afføring, så nu ser jeg tiden lidt an …
Spotty er lidt mere afdæmpet, end hvad han plejer … opfører sig mere som en ‘‘normal’’ kat :uha: … men han har masser af appetit og kan heldigvis godt lide foderet :ok:

Det var først hos dyrlægen, det gik op for mig at Spotty nu er en ‘‘ældre kat’’ … hun blev ved med at snakke om ældre katte og at de smule afvigelser i blodprøverne var normale for en ældre kat … jeg var sådan ‘‘hvad snakker hun om’’ :gruble: indtil det gik op for mig, at det var Spotty, der var den ældre kat :ups:

13 Synes om

Den følelse af at ikke helt have registreret (eller accepteret) at man faktisk har en ældre kat kender jeg godt :tihi: Da Milles dyrlæge i februar nævnte senior foder, tænkte jeg at dem har jeg da ingen af… Mille blev 9 år i tirsdags og Jeppe bliver 11 i næste måned :tihi:

Dejligt at høre, at han er på vej i den rigtige retning igen :smiley:

6 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: for at bedringen fortsætter.

1 Synes om

Jeg tror bare, jeg har fokuseret så meget på Bambina, om hun faktisk ville slå rekorden som min ældste kat … at Spotty var blevet 10 år, var jo peanuts :tihi:

5 Synes om

9 år er altså en vårhare! Basta!

Muffe blev 9 i juli… Og eiferne er faktisk allerede 7 og 6 :scream:

5 Synes om

LouLou fylder 7 år om 4 dage … nogle foderproducenter anbefaler seniorfoder fra katten er 7 år :surrender:
Hun er jo kun en killing …

4 Synes om

Er hun snart 7??? Hun har da lige været en (ok, måske knapt så) lille bitte killing :uha:

Otto er også fyldt 4. Vi har lige fået ham :see_no_evil:

4 Synes om

Jeg er helt enig! Og det er 11 for den sags skyld også :joy:

3 Synes om