Tanker i August

Grågæs er vist det eneste og der er nogle Krav som du kan læse

1 Synes om

Ja gæs og regulering af kraver og duer i nogle områder.
Men det er nok gæs, du hører der skydes til lige nu :slight_smile:

1 Synes om

Nå men når nu der er lavet syltetøj, så må man nødvendigvis også bage franskbrød…… Det mente mine mænner i hvert fald :smile:

7 Synes om

Men det smager også dejligt :wink:

14 Synes om

Og så gik de selvfølgelig straks i gang med at bage :wink:

1 Synes om

Der må stemmes i Årets Sommerkat. Det måtte der sådan set også godt i går, men når man er kognitivt udfordret, kan man godt glemme at sætte det i gang, selv om det er fremhævet med gult på ens todo-liste :flushed:

Hvis der ikke kommer særlig mange stemmer i dag, inddrager vi også manddag.

7 Synes om

Og så gik de selvfølgelig straks i gang med at bage :wink:
[/quote]

det gjorde jeg da…så nylavet brombærsylte på varmt franskbrød :savle:

5 Synes om

Jamen, med dig er jeg slet ikke i tvivl, Jim :hoho:

I Wish :wink: Nej franskbrød er mig, boller er Lars. Vi kan lave efter samme opskrift, og hans er stadig bedst :crazy_face:

4 Synes om

I går gik jeg igang, med tiltrængt rengøring af huset, da det alligevel regnede og jeg ikke vil ud og gå i regn, men gik lidt i stå da jeg fik beims fodder labyrint sat i blød. ( Ja savn og jeg blev tude fjæs) lod rengøring være rengøring og jeg kom op til beimis. I lige knap 3 timer hvor jeg bare snakkede med bemis og bare lige var ved ham hele tiden :klappekat: :hjerte:
Ja jeg nåede det meste rengøring og havde ny energi til og gøre, at det så blev mørkt inden jeg var færdig var bare ærlig og jeg nok overså en par støv fnug bare ærlig

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

Beimis er da også vigtigere end et par nullemænd i krogene :lazykitty:

1 Synes om

Hvor har du dog ret :smil:

Tak

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Nogle dage er det godt at være selv-tilrettelæggende og have timevis i + på fleksen.
I morgen går hele dagen med at køre til Aalborg med Ralf, som så skal have ordnet bisser og rykket mindst 1 tand ud og så få ham kørt hjem igen.
Skal aflevere ham fastende kl 7.45 - så skal køre hjemmefra kl 6.00 :s: Hvad man ikke gør for de kattekræ kommer i gode hænder :ups:

Må se om ikke Aalborg har nok steder at få tiden til at gå, så jeg ikke kommer til at kede mig for grumt til han er klar til at blive hentet først på eftermiddagen.
Der er da en jagtbutik i midtbyen og Ikea, Biltema og storcenteret ude ved dyrlægen - min ikke de 6½ timer nok skal gå - problemet bliver at holde mastercardet i pungen :tihi: :ups:

6 Synes om

Der er også indtil flere plante-pushere, bare sådan for lige at friste kortet endnu mere :wink:

Pøj pøj med Ralf!

1 Synes om

Pokkers jeg skal på job ellers skulle du have haft kameraet med til Bælum :smile:

Det ville jeg ellers meget gerne - men mit kamera er slidt op :ups: altså som i totalt opslidt.
Jeg har haft den til kamerareperatør, som opgav … det kostede mere at fikse end et nyt at købe!

Men at finde flere tusind kroner til nyt kamera, ja det sker ikke lige samme måned, som katten skal have fjernet bisser i hvert fald! :s:

1 Synes om

jeg ender nok alligevel med liiiige at kigge efter lidt planter - bare fordi jeg har tid til det :ups:
Men jeg er blevet kræsen, så det er lige med at finde det rette

2 Synes om

Manse valgte kl. meget tidligt i morges at invitere en svale med hjem, og endda med op i soveværelset - den påskønnede dog tilsyneladende ikke gæstfriheden, men forlod lokalet igen, efter jeg fik lukket vinduet tilstrækkeligt op… :smirk_cat: :bird: :wave:

10 Synes om

Når siamesere keder sig, er de virkelig enormt belastende at bo med :ahhhhhhh:

4 Synes om

Ud i regnen med dem så de kan blive kølet ned :wink: