Tanker i januar 2018

Princess Hugo! :rock:

Jeg tilstår jeg var cm fra at tage et billed af den postkasse og se om jeg kunne figure der passede til hver af dine katte…

Den kunne simpelhen passe så godt til jer… om ikke andet så burde den kunne blive lavet så man kunne lave en fan postkasse til jeres bur med deres personlige Star Wars figur repræsenteret på så man ved hvem man forkæler med diverse sjove ting og breve

Jeg er fornærmet på Hugos vegne!

Foreslog JarJar Hugo, men Rune nægter…

Jeg tror næsten ikke jeg orker slæbe mere udstyr med til det SW tema :tihi:

Kan ikke forstå Rune ikke er med på JarJar :laughing:

Hvad har du ellers Rune for :tihi:

1 Synes om

Føj!

Klorhexidinmundskyl er IKKE et hit :face_vomiting:

:huh: Mon Tonto kan lide Hello Kitty tema i buret. :dokdok: Har glemt at vi kun har haft piger med så alt er lyserødt med undtagelse af burgardinet (har godt nok også lyserøde men bliver vist lidt for meget) hehe. Paniiiik, må heller få kigget i de mange kasser på kontoret om jeg kan finde dem til vores killignekøber, der er vist en blå kurv. Som så skal matche til lyserød kattebakke. :laughing:

1 Synes om

Jeg har et blåt og hvidt gardin du kan låne om det er :slight_smile:

1 Synes om

Tak for tilbudet :heart: Han kommer i det sandfarvet og så håber jeg lige at vi kan nå at købe en kattebakke i anden farve og finde en anden kurv også. :joy::+1:t3:

Så er alt ved at være pakket og klar til weekenden. :hoho: Fandt én anden kurv, så nu skal manden bare lige ud og finde en kattebakke i en anden farve - så vi kan lade den lyserøde blive hjemme. :grin:

2 Synes om

Uha, der var vi tæt på at få besøg :yikes:

Begge katte var i haven - i buldermørke - og pludselig var der høj mjaven. Da jeg åbnede døren, kom Asani ind med tyk hale. Chili sad ude på terrassen og kiggede opad. Asani løb ud igen og stillede sig også og kiggede op på taget. Da jeg gik ud og kiggede op på taget sammen med dem, var der et stort kattehoved lige oppe over tagrenden :uha:

Han - jeg gætter på, det var en han, men aner det ikke - kunne så nemt som ingenting have hoppet ned i haven til dem. Men jeg fik skræmt ham væk. Forhåbentlig helt væk, så han ikke render rundt på taget længere. Spørgsmålet er så, hvornår Chili og Asani falder ned igen :s:

1 Synes om

Ingrids pipfugle er nu flyttet om i havekategorien så de ikke drukner alt andet i tanketråden :slight_smile:

Og alle er naturligvis velkomne til at bidrage med oplevelser med fugle :slight_smile:

5 Synes om

Det kunne jeg godt have fortalt dig… :confused:
Ved ikke engang om der findes klorhexidin med smag… Men hvis det er til noget betændelses tilstand, kan man få klorhexidin som gel, også til munden. :slight_smile:

1 Synes om

Der findes klorhexidin med mynte … stadigvæk afskyeligt, men dog at foretrække, frem for den uden :confounded:

1 Synes om

:hopla:

I dag har jeg pludselig fået den STØRSTE respekt for jer der opdrætter katte.

Jøsses!!

De to bøller har opført sig som børn, der har fået for meget sukker – HELE dagen og aftenen

Nu er de vist ved at gå i seng.

Tænk at have 5-6-7 killinger på én gang med det aktivitetsniveau

De er så skønne

:inlove:

7 Synes om

Nogle gange bliver jeg overrasket over HVOR mange ting vi har liggende på gulvene, som jeg med sikkerhed ved jeg ikke selv har lagt der… :wink: GODT de også indeholder andet end kunster i den alder :slight_smile:
VH
Susanne

4 Synes om

Jeg fatter ikke noget længere efter Zooplus har lavet deres service om i forhold til levering. Tidligere kunne jeg bestille og alt blev pakket og sendt ganske hurtigt efter bestilling - og på samme tid - og med valgte fragtfirna. Ved den seneste bestilling kommer varerne i 3 pakker. Én med post nord, en med DHL og en med GLS. Alle bestilt med GLS. Derudover er de sendt på forskellige tidspunkter og pga de forskellige fragtfirmaer, kan jeg forvente levering i en periode på 4-9 dage afhængig af firmaet. Jo jo… Det er spændende. Og ehmm… Meget nem, forståelig og overskuelig service :confused:

Pt har vi 9 killinger og de roder mindst lige så meget som vores 3 børn da de var små/halvstore/teenager :joy:
Jeg havde naboen med børn på besøg på 2 og 4, deres kommentart da de kom ind i stuen var simpelthen guld værd :joy:
det ærger mig i den grad jeg ikke kan huske den ordret :face_with_raised_eyebrow:

5 Synes om

Gør de det samme fra den danske side?

De har jo I flere år forsøgt at få danskerne til ikke at bestille på den tyske, så det kan jo være derfor.

Wauv, vi har haft Jeppe i snart 6 år, for første gang har en dyrlæge kunne vise os, hvad han snakkede om mht. tandsten :uha: Jeppe plejer ellers ikke være fan af, at de skal kigge ham i munden, der plejer at foregå ved et par gode hvæs!

Oveni kunne dyrlægen mærke at Jeppe ikke skåner benet, som han skadede i pinsen sidste år og at der er minimal forskel på muskler i de to bagben :grin:
Så skidt da med, at han efter bare et år, skal have ordnet tænder igen, jeg er bare glad for så dygtig en kat som jeg havde i dag :hjerte:

9 Synes om