Tanker i januar 2018

Det ved jeg desværre ikke :slight_smile:

Så hudt jeg visker kommer det hele fra det samme tyske lager- selv når man bestiller via uk og ie

3 Synes om

:joy:

Tak for jeres indlæg om opdræt :paw_prints: jeg har riiiiigeligt at se til med mine to – der er så mange ting her, som jeg ikke ser som legetøj – men det gør de!! :joy:
De har en fest 250 gange om dagen med mig, hinanden og legetøjet.

Desværre er de lidt for glade for ledninger :joy::joy: de ødelagde mine lyttebøffer – og dem kan jeg ikke undvære til mine lydbøger.

Ned og købe nye…de holdt i 1 1/2 time :joy::joy: gemte dem under en pude, men dem fandt de :joy::joy:

Senere i dag går turen til Tiger, og tror det er en god idé at købe 8-10 par :joy::joy:

3 Synes om

Det troede jeg egentlig også. Men pga håndteringen af denne ordre, er jeg lidt i tvivl. For kommer det fra samme lager, bør det jo sendes på samme tid og med samme fragtfrma (tænker man i hvert fald :confused: Et eksempel fra min ordre: 3 omgange vådt fra samme mærke, samme antal men 3 forskellige smage = 3 forskellige pakker og 3 forskellige fragtfirmaer. Og så pakket med andre ting selvfølgelig.

Jeg bestilte her lige efter nytår, grus og tørkost.
Gruset blev sendt med GLS og maden med DHL og Postnord - de i alt 4 pakker endte på min adresse samtidig, altså der var 2 biler med hver deres pakker her

1 Synes om

Dejligt :slight_smile: Jeg har modtaget den fra postnord i dag, de andre har stadig ikke forladt lageret - eller er i hvert fald ikke registreret i fragt systemet endnu.

Zooplus har muligvis nok et stort lager i Tyskland, men jeg har altså engang fået noget, der var afsendt fra Frankrig. Så vidt jeg husker, har Birthe fortalt, at de i Frankrig har (haft) en eller flere fysiske butikker, så det kræver jo i sig selv noget lager.

Vi bestilte før jul og vores blev også pakket på forskellige tidspunkter og noget kom med GLS andet med DHL og resten med postnord. :see_no_evil:

Fiona gumlede jeg ved ikke hvor mange headset i stykker til min telefon. Det var ved at være pinligt at gå ned i it-afdelingen og hente et nyt sæt og forklare at jeg ikke var en tumling men havde fået mig en rocker-veninde… :grin:

Nu er hun 14 mdr og er stoppet med det - så der er håb forude

2 Synes om

Fantastisk at tidligere lejer lod lamelgardinerne i stuen hænge! Med de skæve mål, vinduerne har så tager vi et rum af gangen med gardiner og jeg ville være ret træt af at skulle vente med at få gardiner i stuen :slight_smile:

5 Synes om

Nu læser jeg om jeres erfaringer med zooplus. Er det mærkbart billigere at købe via den tyske side fremfor den danske? Jeg handler på den danske.

Ja, især når man køber stort ind (pga fragten) :slight_smile:

1 Synes om

Ok. :relaxed: På den danske er der fri fragt over 300 kr. Mener jeg?

1 Synes om

Jeg prøver af og til at lægge det samme i kurven på den danske og den tyske side - sidst sparede jeg 3-400 kr selv om jeg betaler fragt fra Tyskland

4 Synes om

:grin::grin:

Tak…så er der nok også håb forude her… nu ER de ledninger også meget-meget tynde :grin:

Den første bed de over, mens jeg sad og hørte lydbog :grin::grin:

Troede den ene dut var røget ud af øret, så jeg ville lige sætte den ind igen :grin::grin:

Først dér opdagede jeg, at de havde bidt den over :grin::grin:

Okay det er sørme alligevel en del at spare :sweat_smile:

Er godt nok meget spændt på hvordan det bliver at vaske kat med en lille medhjælper - det er ikke prøvet før :tihi: men tænker hun lige så godt kan komme i træning allerede. :hoho:

9 Synes om

Jeg er lige endt med at købe fra den danske. Der var for 860 og selvom der manglede en ting på den tyske side, så var det stadig 40 kr dyrere.

Så man skal efterhånden købe meget stort ind… Jeg mindes de gode gamle dage med gratis fragt ved 60 euro :older_woman:

7 Synes om

:blush:

Det skulle jeg bare have vidst – jeg har købt amok til de små: kattegrus//kattebakke//mad//legetøj//mad og vand skåle.

Må prøve at købe dér næste gang :grin:

Du skal også kende koderne. Hvis du køber for over 100 € på den tyske, kan du bruge koden SAMMELBESTELLER og få 2 % rabat. Der er også en kode på den danske - det er vist, hvis man køber for over 700 kroner? - men jeg kan ikke huske den. Og det er som regel ikke noget, de ligefrem skilter med.

Når du har været kunde et stykke tid - eller muligvis når du spørger efter det - kan du købe dig til rabat. Det lyder lidt bagvendt, men det kan altså godt betale sig i længden. Du betaler et beløb for i 3 år at få 5-8 % rabat på alt, hvad du køber. Min erfaring er, at det hurtigt tjener sig ind.

4 Synes om