Tanker i januar 2018

Sådan et par godt pels opvarmede briller er slet ikke værst, når man egentlig bare ville ønske man kunne blive i sin seng :surrender: Jeppe udnyttede at flyttekasse muren, nu har en højde, hvor han kan komme op og putte, til at tage en lur på mine briller :tihi:

Jobsøgning, flytning og influenza er et elendigt match, men der er bare heller ikke tid til at jeg ligger syg, når Claus har travlt med at få specialet færdigt :s: Heldigvis kan jeg somehow hænge sammen når det er nødvendigt!

3 Synes om

:blush:

Tak Ingrid – har købt det meste hos www.loppetjansen.dk og de har rigtig gode priser :moneybag:

Og har man et stamnavn at registrere får man også 10% rabat ved køb over 100 euro :slight_smile:

2 Synes om

Jeg har også ved de sidste bestillinger ved Zooplus.de fået leveret med både GLS, DHL og DPD (de sidste 2 overgår til Post Nord ved passage af grænsen). Jeg vælger altid GLS.

Det mest grinagtige er, at de har præsteret at sende en enkelt baldrian mus som eneste indhold i en pakke med GLS…

Da jeg bestilte i december forsvandt en stor pakke ved Post Nord på Taulov pakkecenter, den er aldrig dukket op. Zooplus refunderede det.
En anden pakke i samme bestilling, også leveret med Post Nord, var mere end 14 dage om at nå frem, da den endelig ankom var den mere blå end brun af postnord tape og halvdelen af indholdet manglede, bl.a. 80 foliebakker/folieposer vådfoder. Det refunderede zooplus så også uden problemer.

I forbindelse med min korrespondance med zooplus vedr disse pakke problemer spurgte jeg så også til, hvorfor de vælger at sende med forskellige fragtfirmaer, når de nu faktisk ved bestilling beder en selv vælge fragtfirma. Det fik jeg aldrig svar på…

Men jeg synes det er mega træls. Problem er bare, at noget af det foder jeg bruger (specielt diæt tørfoder og vådfodermærker) der er der bare reelt ikke noget brugbart alternativ til zooplus, med mindre man vil betale næsten det dobbelte i pris.

1 Synes om

Hvad giver man en kvinde i fødselsdagsgave, som siger at hun ønsker sig noget som hun ikke vidste hun ønskede sig? :gruble:

En ny toiletbørste :laughing:

2 Synes om

MR-scanning, blodprøver og EKG overstået på mindre end én time … :ok:
Måske fordi, jeg var så tidligt afsted, men jeg havde tid til scanning allerede kl. 08:30 :besvimer:

4 Synes om

Koden på den danske hedder MÆNGDERABAT, og man kan få den, når man køber for over 750 kroner.

2 Synes om

En kat, selvfølgelig! :lol:

5 Synes om

Så tror jeg hendes mand bliver sur på mig :joy:

Eiiiii, troede kun der var en på den tyske side :octopus:

Gavekort til ansigtsbehandling eller wellness :slight_smile:

1 Synes om

Min brændepusher er løbet tør for brænde, og jem&fix er løbet tør for hårdttræsbriketter og hævder, at der ikke kommer flere i denne sæson, fordi “de” (jeg antager, det må være producenten) ikke har flere på lager. Så nu er jeg foreløbig henvist til de lyse, firkantede briketter, som jeg ikke har så stor fidus til. Må lige have tjekket HN og Bilka mandag, om de har flere hårdttræsbriketter.

Kan vi alle bare bruge den kode? :blush:

Overvejer at opgradere min mobil …

19 Synes om

??

jem & fix annoncerer da netop med hårdttræsbriketter på side 3 i den kommende uges tilbudsavis.

Ja, det skulle ikke overraske mig, Andreas. Jeg har meget lidt fidus til deres “høflige selvbetjening” (hvem er det, der skal være høflig, tænker jeg?). Jeg var også kun inde hos dem, fordi det lige var sådan en forretning, der var der, hvor jeg var i går.

Men jeg fik da varmen i aftes, og jeg købte kun nok til weekenden. Så må jeg i HN mandag og se, om de ikke kan gøre det bedre (hint: det er ikke svært!).

Ja, det er koder, alle kan bruge. MÆNGDERABAT på den danske ved 750 kroner og SAMMELBESTELLER på den tyske ved 100 €. Jeg tror ikke, rabatten er ret stor, men lidt har vel også ret :slight_smile:

2 Synes om

:heart_eyes: Det går så godt med Tonto på udstillingen :rock:
EX1 og NOM. Og der var han oppe mod en ragdoll, de var utrolig tætte men pga. Tonto var bedre groomet hev han den hjem. -Pyyyha så kan jeg stadig huske hvordan man showvasker :rolleyes:

6 Synes om

Tillykke - han er nu også smuk :grin:

1 Synes om