Tanker i juli

Der er lavet trappe til beimis på hotellet. lavet en lille skammel der passer med stor trin op og så tung den ikke flytter sig, og så en stol som næste trin, så står der en bord og ved den bord har “hotel ejer” så fået fat i en tyk og bred stykke træ som er pudset og sat fast ind i væg og på reol som næste trin, den er så bred beimis kan ligge på den, når beimis får det for varmt og vil ligge under vinduet og få lidt træk, men samtidig sat fast på den måde, når vi skal stå i vinduet og snakke med beimis. Kan løsne den i den ene side og skubbe den til side, sat fast med skruetvinge. Også næste trin er vinduet så beimis kan sidde og få lidt luft og kigge ud eller bare ligge og nyde det. Der er sikkerheds lås på vinduet hele tiden.
Nu gentager jeg mig selv igen. :ups: Jeg er så taknemmeligt over jeg kunne få hjælp med beimis kunne blive passet på
Billed ligger jeg i billed tråden

Med venlig hilsen beimis ejer

9 Synes om

Ih altså hvor har jeg nogle dejlige kolleger :hjerte:
En kollega tager på ferie i morgen formiddag og skal aflevere sin kat i pension. Men her i formiddag, opdagede hun at katten har fået orm. Så er gode råd dyre, for hun havde ingen ormekur på lager. Men det havde jeg heldigvis, og Vaffel får nok ikke brug for den, nu hvor han er indekat. Så hendes mand kom og hentede ormekuren og havde en dejlig buket blomster med til mig :blush:

21 Synes om

Begynte i går med og læse

Sikke spændende og allerede nu nikke ahhhhh flere gang, er ikke nået så langt, men er nået til mitokonderierne og deres samarbejde med bakterier i kroppen. Har mest lyst til bare og for dybe mig total i det, men er så træt ( :rolleyes: tø hø ) jeg ikke vil få ret meget ud af det så

Eller retter jeg kan godt presse mig selv så meget at jeg gør det, men der er jo lige og gøre det modsatte af hvad jeg læse om

3 Synes om

Og så ender man med at sidde og se skeetskydning(!) af alle ting midt om formiddagen. Men sjovt nok en udmærket tilskuersport med de røde duer. Man er ikke i tvivl om, når de bliver ramt.

11 Synes om

Og det gik jo meget godt :wink:

2 Synes om

Vi har i eftermiddag virkeligt fået lavet mellemmåltider til den første tid med baby… 40 pølsehorn, et ukendt antal pizzasnegle, madmuffins…

Og så er det så nu, det går op for mig, at begge frysere nærmest er fyldte til randen :see_no_evil:

7 Synes om

En fryser mere udelukkende til mellemmåltider i babys første tid?

3 Synes om

Så skulle vi aldrig have foræret den gamle-gamle fryser væk :tihi:

Min mor kommer i morgen, worst case kan vi vel sende lidt med hende hjem :ups:

4 Synes om

Idéerne til den barselsgave griber mere og mere om sig, samtidig med at mindst den ene søster er gået med på, at jeg hækler en del af min mors julegave, fordi hun ønsker sig en taske magen til min, bare i en anden farve og noget andet for end mit Garfield stof :tihi: Jeg har en fornemmelse af, at mit tæppe er lidt på standby igen, men skidt med det så længe jeg hygger mig :smiley:

4 Synes om

Tjaa her sidste år skulle, vi hjælpe en med og køre vedkommende fryser væk, den blev kun kasseret på vedkommende ville have skabs fryser, fik den på trailer, kom til og kigge på den den fejler ikke det mindste var faktisk pænere end vores I bryggers, men mål passede ikke, røg bagerst i den en rum ved stalden, kunne jo være den kunne bruges.

Skal jeg til og grave den fri

Jeg tror du bor en smule for langt væk til det er praktisk… Selvom det ville være et ægte fjernlager :klappe:

3 Synes om

I sidste uge, gav jeg en mor, til en dreng på 3 år. Vores drenges gamle legekøkken gratis.
Se hvad der lå foran døren tidligere… :+1:t2::grin: dejligt når man kan gøre noget godt for andre.

19 Synes om

Blev fanget i øs regnvejr på min gåtur hjem i dag. Oveni begyndte det så også lige at tordne og lyne :uha: Klog som jeg var, havde jeg lige præcis i dag, ikke taget regntøj med :doh: En sød ældre mand hold pludselig ind til siden, og spurgte om jeg ikke ville køre med. Jeg var efterhånden gennemblødt og ret utryg grundet lynene :panik: Han fortalte, at han tit så mig på mine daglige gåture. Det er nu meget rart at bo i en lille landsby :smil: Har kun positive oplevelser ift. mødet med andre her :smiley:

13 Synes om

Kattene skulle bare lige vide at om 6 timer sidder vi nede ved dyrlægen og venter på sundhedstjekket…

Stine er pænt fed, så er spændt på dyrlægens kommentar til hende.

Ellers tænker jeg nu at de er pænt i form begge to taget i betragtning at de er indekatte kun med adgang til haven - og har ca. 100m2 i alt at boltre sig på…

10 Synes om

Mister sagde alle de grimme gloser han kender, nok mest fordi en hund græd lige ved siden af.

Begge katte fik at vide at de var sunde. Stine fik stemplet ’ let øget vægt’ og Mister havde en anelse skæl…

Stines vægt er uændret og Mister har tabt ca 400 gram siden marts sidste år.

10 Synes om

Fik sat mine to hjælpere ind i at opdatere Wordpress.

Vi sad fra kl 9 til kl 16-17 dog afbrudt af frokost og jævnlige anekdoter, vi er vel kattetosser;-)

Nu er det realistisk at min nye baby faktisk bliver voksen og færdig og klar til fremvisning.

Glæder mig til at vise den nye side til jer og især håber jeg på den bliver brugt en masse i fremtiden.

Ja meget mystisk, men sådan er det bare nødt til at være lige nu :slight_smile:

6 Synes om

Jeg fik studieplads :clap:t2:
Er på første hold på ny uddannelse der afløser den gamle lægesekretær, Sundhedsadministrativ koordinator :slightly_smiling_face:
Normale arbejdstider, here i come :smile:
Det var min første prioritet, så jeg er tilpas at blive tilbudt en af de 65 pladser der udbydes i år :+1:t2:

26 Synes om

Dejligt, Louise :flag: Det lyder som en spændende uddannelse :ok:

1 Synes om

Tillykke, det lyder spændende :flag:

1 Synes om

Tillykke med det det lyder så spændende