Tak @Enki
De sidste mange år har vi haft myre, men nu kom grænsen, spurgte en igår om pris til ud og ind og i haven og græsplæne, fliser og treasse. slog til med det samme da jeg fik prisen, så må vi se om det hjælper, samt nu beimis ikke er hjemme, de kommer allerde i dag hvis de måtte komme bare lige når de fik hul i deres arbejder, så går rundt som løve i bur
Med venlig hilsen beimis ejer
Det danske sprog er en forunderlig størrelse.
Har netop læst på tv2.dk, at et bryggeri tilbagekalder en glutenfri øl, fordi den indeholder gluten (hvad er det i definitionen af “fri”, der er sværest at forstå?).
Samme side rapporterer, at en tiltalt er fremstillet ved retten in absentia - uden selv at være tilstede (tjek evt. ordbogen for en oversættelse af “in absentia”).
Køkken malet med hjælp fra veninde og ingen misser Det er så fint
Så mangler kun resten af underetagen
Det er simpelthen så skønt at have fået min hest ind til naboen. Det er idag en måned siden han flyttede ind og der har kun været enkelte dage, hvor jeg ikke har lavet et eller andet med ham.
Det går også super godt med ham og de andre heste. De elsker ikke hinanden højt, men går i samlet flok og kan alle fire være inde i løsdriften på én gang uden stress og drama.
De små mokka kopper engang kunne man købe dem mange steder, en særvædighed med respekt for sig selv havde dem, nu er det nogle år siden jeg har været sådan en sted. Sidst jeg var sådan steder tænkte jeg ikke på det, der er løbet meget vand i åen siden, og nogle ting er forandret, men noget har lige sat tanker i gang,
Nu jer der i ferie landet, har i set dem?
Dyrekassen sætter prisen for forsikringen op, men dækker fremover også udleveret medicin. Måske gælder det også insulin og nåle til Chili? Det er jeg spændt på at se. For så tror jeg ikke, at det i sidste ende kommer til at koste mig mere.
Dem ser jeg tit i genbrugsbutikker …
Tak
Det kan være jeg må prøve og se hvis jeg kommer I nærheden af butik
.sms fra Jørgens køreskole Hej Lisbeth… Så er du skrevet på listen til teori med start mandag den 25 oktober kl. 17.00
Sådan, Lisbeth! Du er for sej
Ej hvor du god!!
Gid jeg turde.
Jeg tør heller ikke…jeg er så sikker på at jeg ikke kan, men jeg vil så gerne…
Og det var min søn som har meldt mig til, ellers , så var jeg nok ikke meldt til endnu…
Selvfølgelig kan du det
Sådan
Wau stor respekt for det herfra!
Selvfølgelig kan du det
Uden og fornærmet dig, jeg kender ikke din aldre, men tro ikke du er så gammel som en jeg kender. en der tog noget køre kort sener end dig, jeg kender en,der den dag vedkommende starede på efterløn og det gjorde vedkommende ikke før den de føste to år vedkommende havde mulighed for det. Ja den dag valgt ved kommende og starte på trækker kørekort
De bedste ønsker for det går godt
Jeg er sikekr på at Tommy ville være stolt af dig, og glad for at du kan fortsætte med at tage på alle de dejlige køreture.
Jeg har lige haft Andrea ude af buret. 2 minutter efter kom der en ordentlig klat på gulvet fra hende. Lige da hun havde gjort det sagde hun… Ej din store so jeg får altså en masse grin af den papegøje