Tanker i juli

Har brugt formiddagen på at male min stue.
5.5 år med hvide vægge og mange katte, så var det ikke af storhed at få det gjort.

Nu skal alt så bare på plads igen. Suk!

2 Synes om

Har du så malet hvidt igen, eller en mere praktisk farve? :slight_smile:

Hvid igen - men en mere varm hvid og ikke en kold kridhvid som jeg havde

Jeg har tre forskellige slags fototapet i stuen så at have en farve på væggen det ville blive for meget farve

2 Synes om

Fru Gårdejer har været her til rester … men der er stadig masser af Skyrkage tilbage :rolleyes2:
Jeg fik endelig smagt den, men min appetit er ikke på toppen endnu, så jeg måtte levne … :surrender:

6 Synes om

Hva’ fanden er det for nogle svagspisere, du inviterer…? :angry: :sunglasses:

2 Synes om

Flot jeg vil lave bacon i ovnen, og jeg husker endda at forvarme den inden jeg smider pladen ind… Da timeren siger at det er ved at være tid at tage det ud, konstatere jeg at jeg kun har tændt for lyset i ovnen :joy:

6 Synes om

Du kan stadig nå at komme til aftenkaffe :cool:

Indtil videre er vi ikke nået til gå i gang med aftensmaden - så det bliver i givet fald godnat-kaffe… :wink:

Jeg synes undskyldningerne sidder lidt løst i dag … :thinking:

Hvem tro I der lige har været op og slås nu her 21:50 og tog en halv time og få fat I :grade:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Forhåbentlig ikke flere skrammer.

1 Synes om

Jo desværre :cry:bidt i bag ben og en sted længere nede på den dårlige ben

Med venlig hilsen beimis ejer

1. dag på vandvognen … :surrender:
    Jeg har ikke kastet op siden lørdag, men appetitten er lig nul og det jeg prøver at spise, f.eks. Skyrkagen (den smagte jeg i går, sammen med Fru Gårdejer), smager af bæ …
    #vandsmagerogsågodt
3 Synes om

Nøj, jeg kan slet ikke forlige mig med det her vejr. Der er pisse varmt og samtidigt koldt og fugtigt, så jeg sveder som et svin og er kold :confused:

2 Synes om

Samme her. Jeg er okay tilfreds med at det ikke er varmere - men luftfugtigheden gør at jeg alligevel sveder hele tiden.
Den anden aften da jeg skulle i seng, var sengen simpelthen så fugtig og klam. Det var virkelig ubehageligt.

Her er varslet skybrud senere i dag (cirka samtidig som jeg skal ud af døren :unamused:) og det ser også ud til at skulle regne voldsomt i morgen aften. Jeg håber virkelig at det får luftfugtigheden lidt ned. :crossed_fingers:

Tog mig sammen og kørte i skoven - idag SKAL det være, for der ligger pænt mange nattevagter foran mig, 8 stk. de næste 9 dage. Slæbte mig op ad opstartssporet, der er lidt bisse-stejlt. Inden jeg var helt oppe, begyndte det at regne… Da jeg var ude på et lille mellemstykke der er åbent, slog jeg over i trav og konstaterede ved 2. skridt, at jeg havde begået kardinalsynden og GLEMT at skifte til en sports-bh! :ahhhhhhh: Nej, det er IKKE lige meget…! Prøvede at bide tænderne sammen, men det blev ved med at regne… :venter: 15 minutter senere sad jeg i bilen og rullede hjem. Da jeg kom hjem, holdt det med at regne :rolleyes:
Nå, men jeg gør det ikke igen! Ikke idag…Så hellere støvsuge lidt… eller nowet…
VH
Susanne

7 Synes om

Jeg har lige støvsuget, og så var det ellers tid til et bad :smiley: Har er så lummert, at jeg har svedt igennem min t-shirt. Planen var ellers at hente grus hos pusheren direkte bagefter, men jeg kunne ikke troppe op, som jeg så ud :stuck_out_tongue: Og lige her i middagsheden skal jeg ingen vegne, så sofaen får lov til at indfange mig lidt :slight_smile:

3 Synes om

Din gruspusher kan måske ikke tåle lidt Miss Wet T-shirt :tihi:

Det er også luftfugtigheden, der især er et problem for mig.

Om morgenen sveder jeg i sengen samtidigt med, jeg får kolde svirp fra vinduet… Og det giver bare altid ondt i halsen :confused:

Måtte ringe til lægen i dag for at høre, hvordan jeg skulle vurdere det ift corona. Heldigvis mener de, at når jeg altid får det sådan i det her vejr, og det er så lidt, så tæller det som de små symptomer, man gerne må have tilbage. Men hvis det bliver værre de næste dage skal vi tage det op igen :see_no_evil:

2 Synes om

Æv, hvor er det træls, at man ikke længere må formidle dyr gennem Facebook. Der er ellers nogle rigtigt gode små intersseregrupper, hvor man kan være sikker på at folk reelt ved noget om dyrene og vil dem.

Og nej, det er ikke katte. :slight_smile: vi har et par skildpadder, som vi gerne vil finde et nyt, godt hjem til.