Tanker i juli

:kram: til dig og din skønne “hittepåsomme” kat :kram:

2 Synes om

Når ens hjerne ikke er helt super, så fylder den slags bare mere og bruger de få ressourcer der er.

2 Synes om

Så længe du har fokus på at gøre, hvad der er rigtigt for Beimis - og det tror jeg ikke, at nogen her er i tvivl om, at du har - så må andre jo mene, hvad de vil om, at du bruger penge på at tage din kat til dyrlægen. Jeg kan ikke forestille mig, at dyrlægen bebrejder dig noget - det er snart sommerferie, og lidt ekstra cash kan enhver jo bruge :slem:

Beimis har opdaget, det er en fest at være af sted, og det har jo heller ikke været uden grund. Så klap hellere dig selv på skulderen for at være en god katteejer.

5 Synes om

:tak:Tak galath det er jo så rigtig, alt det du skriver.

Nej dyrelæge sagde faktisk han ønskede ikke og se mig mere det næste år. Der er lige blevet renoveret total, vi holdet lidt sjov med her i corona, kørte nogle med man skulle støtte lokal, jeg vælger bare og gøre lidt senere men så gør jeg det så godt det er lige før mit navn skal stå på en mursten :slem:

Med venlig hilsen beimis ejer

9 Synes om

Jøsses kineser som katte-drenge er nogle mosselhoveder! :grimacing:

5 Synes om

OL i Japan, men helt uden tilskuere. :frowning_face:
Det må da være en flad fornemmelse for deltagerne, at der ikke er nogen der hujer og hepper på dem :klappe2: :klappe2:

Måske burde man have aflyst det igen i stedet for ?

2 Synes om

Jeg tror flere atleter vil være ok med løsningen, bare det bliver afholdt.

Sidste år hørte jeg et par interviews med nogen, hvor de snakkede om at det hårdeste næsten var, at al deres træning var forgæves, og den her once in a lifetime mulighed bare var væk.

6 Synes om

Enig - ift at mange atleter tager orlov fra arbejde i måneder op til kval og selve ol, træner og lever så intenst i sin træning, væk fra familie og venner.
Det er mer end fuldtidsjob - og for mange sportsgrene ubetalt - at blive klar til OL.
Så at aflyse ville for nogle betyde at de aldrig kommer af sted igen om 3 år - fordi det simpelthen bliver for umenneskeligt svært. Og at de forberedelser de allerede har trukket dem selv og familien igennem har været spildt.

De sætter pris på at komme af sted - også selvom tilskuerpladserne står timme :slight_smile:

7 Synes om

Jeg læste, at der var en tennisspiller der havde meldt afbud grundet de tomme tilskuerpladser.
Men det er selvfølgelig kun en af mange - måske er han en af dem, der alligevel ikke havde en chance. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Synes om

I mit næste liv vil jeg være hjemmegående medhjælpende hustru.
Jeg har ferie lige nu, og hold op, hvor jeg nyder ovenstående arrangement :slightly_smiling_face:
Men ja, det handler om prioritering, men jeg vil jo også godt på udstilling mm :crazy_face:

5 Synes om

Eller også lever han lige fedt af præmiepengene som pro tennisspiller. Det er jo en af de sportsgrene man kan leve af … måske hans sponsorer betaler mindre pga manglende publikum :s:

De mindre sportsgrene har ikke den luksus.

4 Synes om

Da min børn var små valgte jeg at være hjemme startede på arbejdsmarkedet i 1997, da yngstemanden var 6 år og det var som hjemmesyresk
Ja har ikke fortrudt det en sekund

2 Synes om

Der er mange af de meget professionaliserede sportsgrene, hvor udøverne nok ikke vægter OL særlig højt i forhold til deres egne, langt mere prestigefyldte og ikke mindst pengestærke turneringer. Tennis med 4 Grand Slams, hvor Wimbledon netop er overstået (når OL går i gang) og US Open venter, er nok en af dem.

5 Synes om

Gad vide, hvornår de starter synkronsvømning :ups: Det er den eneste disciplin, jeg gerne følger lidt med i.

3 Synes om

:wink:

2 Synes om

En gang var jeg total vild med OL kunst skøjteløb :woman_shrugging:

Med venlig hilsen beimis ejer

Men det er der ikke noget af denne gang. Det er først til næste vinter :slight_smile: Både synkronsvømning og kunstskøjteløb er også sådan nogle rigtige OL-discipliner.

1 Synes om

Jeg glæder mig til at se håndbold

2 Synes om

Til foråret vil jeg gerne en tur til gartneriet spiren. Nu skal det være, har haft ønsket i 8 år Men jeg skal have lokket en med på tur der kan køre. Hvad skal jeg lokke vedkommende med . ? ( venner kredsen er meget lille og ingen er det mindste interesseret i have) Gode ideer ønskes.
Jeg betaler brændstof. Søger for drikke vare på turen -frugt- guf- kage - enten hjemme lavet sandwich, eller andet godt mad. Jeg betaler bro. turen er lige på 4 timer hvert vej

Og hvor hvor meget skal jeg have i spare grisen til og købe for, jeg vil ikke komme der over og fortryde jeg ikke havde lige lidt mere med

Med venlig hilsen beimis ejer

Spiren er et fantastisk sted :heart:.

Priserne starter ved 99 for de de små planter og går op til over 200 for store og mere sjældne hvis jeg husker rigtigt. Men kig lige hendes hjemmeside, der kan du se et udvalg af priser i hendes webshop.

Udover planterne i hendes webshop har hun også en del one-of-a-kind frøplanter, som er krydsninger af alle hendes planter.

1 Synes om