Tanker i juli

Sidder i skyggen og ser på farmer gracy - det er altså en virkelig farlig hjemmeside…

Se alle de fine forårsløg, der bare så gerne vil købes…

6 Synes om

Jeg købte både kirsebær og snacktomater i Aldi, så jeg havde noget at hygge mig med herhjemme …

Blev så sur at jeg købte mig is at trøste mig med, et andet sted … så kan de sunde snacks lære det! :argh:

13 Synes om

Hoppede de små banditter selv ud af bilen bare for at være irriterende ?

Så havde de rigtig godt af ikke at komme med dig hjem :hmpf:

4 Synes om

Jeg ønskede mig (og fik) en over 20 meter lang haveslange i fødselsdagsgave og har lige indviet den … nu har jeg endelig en slange der når ud til/ind i drivhuset … slut med at slæbe litervis af vand til tomatplanterne :dans:
Den kan også strækkes så meget i den anden retning, at jeg kan vande i krukkerne foran huset :ok:

19 Synes om

Hvad er com?

2 Synes om

Jeg læser det som en computer :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Så venter vi bare på at grus og hegn ankommer - der var en aaanelse lunt i det førerhus… :sweat:

16 Synes om

Læste det som “grus og regn”… Hvad hjertet er fuldt af… :wink:

1 Synes om

Lige der er jeg jo en smule splittet - en ordentlig skylle der bringer temperaturen en 5-7 grader ned ville ikke være at foragte, men omvendt må det faktisk gerne holde tørt til gruset er kørt på… :thinking: :sunglasses:

3 Synes om

Derfor du skrev grus først :stuck_out_tongue:

4 Synes om

30 grader i morgen :see_no_evil:

Hvis bare det her vejr var i næste uge, hvor vi er i sommerhus. I denne har vi skulle nå en masse :sweat_smile:

1 Synes om

Ja undskyld der skulle stå computer

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Igår valgte beimis og jeg så lige at besøge ferievagt dyrlægen :rock:.
Misforstår mig ikke, men klippekort til dyrlæge gives væk :woozy_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Der bliver pudset lysninger i stor stil :wehu:
Sikke et svineri, men uhhhhhh det bliver godt :clap:t2:

5 Synes om

Det kommer an på hvilken computer det er. Så du skal have fat i en der ved noget om ældre computer, og som ved om der er et samlermarked for det.

2 Synes om

Puha tør næsten ikke spørge, hvad var det denne gang?

2 Synes om

Vi er på vej på genbrugspladsen bare for at sidde i aircon :see_no_evil:

Men jeg har fandme været sej her i varmen! Har fået ryddet op og sorteret en hel masse, så Birks værelse er vokset, og alt til baby er ved at være vasket :partying_face:

12 Synes om

Jeg har haft besøg af to veninder i dag. De bor i Københavnsområdet, og normalt mødes vi hos hende der bor i Rødovre. Men i dag kom de så til Næstved - i bil. Jeg må indrømme at jeg var glad for at det for en gangs skyld foregik her - selvom det krævede noget arbejde i et varmt køkken. Men i hvert fald kan jeg slappe af nu hvor de er kørt.

Normalt synes kattene at det er enormt spændende at der kommer gæster, men bare ikke i dag :waytohot:

8 Synes om

Jeg har været hos en kropsterapeut i eftermiddag https://profundum.dk/
Han havde sommertilbud som udløb i dag, så jeg slog til … det var fint nok og jeg har i hvert fald ikke større smerter nu, end da jeg kørte ud til ham :ok:
På et tidspunkt roste han mig for at være god til at trække vejret … ‘‘tak’’ sagde jeg ‘‘jeg gør det hver dag’’

11 Synes om

Det er en der er vel 15 år gammel næsten ikke brugt, tak vil prøve og se om nogle samler på det
Tak

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om