Tanker i juli

Åhh jeg bidder ikke :wink: Men det er forben beimis halter meget og benet er ømt, kan ikke gå ret godt

Skal nok skrive mere om det en af de næste dage, det vil blive helt volapyk hvis jeg skriver nu , før jeg lige får mig samlet lidt. Nogle var så søde og hive gulv tæppet under mig. Og samtidig tænker jeg meget på beimis

Undskyld

Med venlig hilsen beimis ejer

Det var nu hellere ikke dig jeg var bange for. Mere hvad der nu var sket med beimis. Intet at undskylde for! :hjerte:

1 Synes om

Godt gået med at sortere og rydde op

Havde jo den helt store omgang i januar hvor jeg fik 600 færre ting at flytte rundt på. Tror sagtens jeg igen kunne finde lige så mange ting og jeg har vel og mærke stort set intet nyt købt siden januar.

Bliver interessant om du om et halvt år også kan finde endnu flere ting som I ikke behøver alligevel.

3 Synes om

Hver gang vi rydder op eller bare kommer til noget i skabene vi ikke har brugt det sidse år, så soteres det ud i en kasse i rummet, ofte sker det at det ligger et års tid, hvorefter det sælges.
Når jeg for alvor skal i gang med flytte oprydningen, ja så forventer jeg faktisk vi halvere alt det vi har liggende.

2 Synes om

Jeg har brugt mit skur og loft og især skur kan jeg virkelig finde meget der bare skal videre til andre.

Masser er jo i fin stand og kan sagtens bruges af andre.

Vi har en genbrugsstation hvor man godt må klunse fra, der sætter jeg masser ned. Gider ikke bøvlet med at sælge, det skal bare væk fra mig og forhåbentlig får det nye hjem.

1 Synes om

Nu er det ikke, fordi jeg har sorteret ud på den måde. Men alt til baby, som vi har gemt fra Birk, var opbevaret inde hos ham.

Men ja - om et halvt år er der 100% en masse, vi ikke længere skal bruge, fordi den bette så er blevet en hel del større :wink:

1 Synes om

Skulle I ikke have et fodboldhold? Det tøj må du da ikke ligge til side allerede :wink:

Jeg tror både alder og lyst er imod det forslag :klappe:

2 Synes om

Vissevasse med dig - der er da en italiensk dame der var gravid som 60 årig eller var hun kun 58… Og ja barnet blev født. Så du har masser af år til at få lavet det fodboldhold :stuck_out_tongue_winking_eye::crazy_face::stuck_out_tongue_winking_eye::crazy_face::upside_down_face:

1 Synes om

Så på et tidspunkt noget med 60 årig russisk dame, der ventede sig sådan 5-7-10llinger eller noget i den stil :see_no_evil:

Beimis havde jo været oppe og slås. Dyrlæge lørdag den 3/7. Fik medicin med hjem Om natten var en sted for at blive inde og få ro. Søndag slåskamp igen. Mandag Dyrlæge igen, skulle give smertestillende også, så fik noget mere af det. Beimis blev sent på ferie for så blev han inde samt der skulle holdes øje med ham. Igen dyrlæge onsdag forstoppelse . Bivirkninger af medicin samt var bidt lige i “nødudgang”, han fik noget der skulle løsne, samt jeg fik medicin og mad til 3 dage der skulle gives, onsdag aften begynte han og være mærkbar bedre, havde selv humper op i vinduet da jeg kom. Torsdag begynte han og være stille livlig og pote/ben begynte og fælde i hævelse og der sket små små fremskridt hvert gang jeg kom.
Medicin sluttede søndag. Mandag - tirsdag han stadig til pas og små fremskridt. Fik jeg og vide, tirsdag var jeg ikke selv og kigge til ham ( der sket noget for mig som følte gulvtæppet blev rykket væk under mig, men fik opdatering flere gang om dagen)
Onsdag var det som om han var lidt mindre tilpas og potten støttende han mindre på, men det var jo meget varmt, kunne ikke rigtig få lavet lidt luft i huset hvor han bliver passet. Men han maiv/pev lidt når jeg trykkede på pote
Torsdag ringer til dyrlæge, jo det var så meget jeg skulle komme med ham. Han blev mærket igennem og ben hevet i men han sagde ikke en lyd, men dyrlægen kunne se på hans øjne der hvor jeg sagde var det galt,
Det er lige i pote ledet og der var sår, han er bidt lige i led, men fuldt bevægelse , men lidt hævet endnu, han er igen på smertestillende og stadig under opsyn,
Dyrlægen sagde det tager tid og så skal der være små små fremskridt med poten, ellers skal kontakte dyrlægen. Men ellers 10 dage +÷
Nu kender jeg den dyrlæge der havde ferie vagt mig fra tid tilbage, og jeg er afsted til noget der skal hjælpe mig med jævne mellemrum, men pga corona har jeg ikke. Det falder så sammen med beimis. Så vi blev enige om jeg skulle afsted og beimis gik en dag mere. Hvis der er små fremskridt. Som dyrlægen sagde dur jo ikke jeg hele ikke får hjælp
Allerede fredag morgen var beimis meget mere tilpas igen og støtter mere på poten, her i dag er hævelsen faldt lidt igen

Undskyld lidt rodet, men tro jeg har det hele med.
Jeg er taknemmelig over jeg har en mulighed for at få beimis passet
Jeg er bare så afhængig af hjælp med og komme frem og tilbage :pleading_face: :pleading_face:
Ved godt det lyder som om jeg er meget ynkeligt og utaknemmelig
Men hvor jeg dog savner beimis :ked: igår og i aften da jeg havde været afsted og givet medicin , snakket og leget med beimis, og skulle hjem, var jeg ren tude fjæs :ked:
Også nu jeg skriver det her.

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

:kram:

1 Synes om

Selvfølgelig savner du Beimis - du elsker ham jo :heart_eyes:
:troste:
Håber han snart kan komme hjem til dig igen :kryds:
Har du fået indfanget de katte, som Beimis slås med ?

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Der er næsten ikke noget der er værre end når ens dyr har det skidt :disappointed:
Og jeg synes godt nok det lyder som noget af en omgang med ham din skønne Beimis. :kram:
Jeg håber at det kan lykkes at få indfanget de vildkatte det giver ham skader, så du og han kan får tid og ro til at komme oven på igen.
God bedring med ham :troste:

2 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Tak :slightly_smiling_face:
Der blev indfangt en, og fælder blev fjernet da han var indfanget. Men der er fuldstændig ro. Fugle kvider og en mus der er flyttet ind i stalden :venter: jeg tro det var den ene, men ham jeg så kort varig beimis fik tæv af

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Tak :slightly_smiling_face:

Føler mig lidt roligt, når bare der er små små fremskridt med beimis
Det er så kattegale skyld :ups:
Men samtidig laver knuder på mig selv af bekymring over om fremskridt er for små når jeg kommer til beimis, han skal blive meget bedre til at gå og støtte på den pote, før jeg får ham hjem :cry:
Den ene som jeg så der slog beimis da han lade og sov er fanget ,
Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Stakkels Beimis og stakkels dig :kram: I fortjener da snart at få lidt fred og ro begge to.

Men jeg er lidt i tvivl om kronologien nu - er der stadig en vild kat tilbage, eller var der kun den ene? Er Beimis blevet bidt igen, efter den første blev fanget?

1 Synes om