Tanker i marts

Jeg vænner mig aldrig til, at aflevere Jeppe ved dyrlægen, uanset hvor tit vi skal igennem hans tænder! 1 marts fik han renset tænder, hvor de konstaterede han har tand resorptioner og nu sidder jeg bare og venter på at dyrlægen åbner, så jeg igen kan aflevere ham :frowning: Det er ikke et år siden han sidst fik fjernet tænder og nu ryger der 4 mere i dag :frowning:

Det er altså også bare træls med sådan nogle tænder. Min Knud fik fjernet 7 i begyndelsen af februar.
Men det gik godt. :slight_smile: Det gør det jo heldigvis i langt de fleste tilfælde. :hugs:

1 Synes om

For første gang i et par måneder - nærmere bestemt siden Fritzz blev syg - tillod jeg mig i aftes at være hjemmefra.
Vel hjemme igen blev jeg mødt af en spindende, snakkende Fritzz som nærmest kravlede ind i mig. Mors dreng. :smiling_face_with_three_hearts:

13 Synes om

Fritz er altså også meget dejlig! :heart_eyes:

1 Synes om

Det er også 3 gang Jeppe skal have fjernet tænder, og det er gået så fint de andre gange :slight_smile: Men det at aflevere ham og bare gå, det hader jeg virkeligt. Han er en mundfuld for dyrlæger at håndtere, fordi han ikke bryder sig om dem, nu har jeg to gange med forskellige dyrlæger oplevet at de ikke har været trygge ved tanken om at åbne hans kasse, selvom han stadig har været sløv af narkosen, også er det bare ikke sjovt at gå fra ham :frowning: Vi har allerede skiftet dyrlæge en gang pga det, og nu kan jeg så overveje om han bare er sådan med alle dyrlæger eller om vi skal prøve igen med en ny :s:

Pyhh endelig hjemme igen, med en Jeppe der bare gerne vil spise og have lov at komme til sig selv igen :hjerte:

5 Synes om

Så er kattene vasket og vi har omsider fået camperen hjem igen, så nu skal der pakkes til weekenden <3

3 Synes om

Det ville sikkert klæde mig at få ordnet Brians ører :slight_smile: Anoushka skal godt nok ikke med men hun kommer med i puljen. Hun kan ligeså godt vænne sig til rutinen :slight_smile:

2 Synes om

Jeg har nu barberet Finns ører. Det er godt nok en mærkelig idé, synes vi begge. :upside_down_face:

1 Synes om

De skal jo syne så store som muligt :wink:

Undskyld min uvidenhed, barbere man øre på dem når de skal på udstilling? Formoder det kun er visse racer man gør det ved. :slight_smile:

Det er der nogen der gør på siatalere for at få et mere åbent udtryk i ørerne. Jeg gør det også når jeg husker det :laughing:

Nogen “snyder” optisk ift at få katten til at se mere korrekt ud. :slight_smile: Jeg er en af dem der fravælger det ift min maine coon f.eks., selvom han godt kunne have større ører. Men han ser jo ud som han gør, så… :slight_smile: Ville hans opdrætter meget gerne at jeg gjorde det, så levede jeg dog også fint med det :hoho:

2 Synes om

Godnatvasken er åbenbart blevet en ting, vi gør herhjemme. Igen i aften har min pande fået en ordentlig tur :hjerte: Mon ikke det virker lidt som pealing? :tihi:

5 Synes om

Slyngevugge er altså GENIALT jeg fortryder så meget jeg ikke købte den til Storesøster, men følte ikke der var brug for den.

Men efter nu at have prøvet sådan en til lillesøster :scream: er jeg totalt solgt! Nøjh hvor er hun let at få til at sove i den hun vil ellers kun være oven på mig. Så det giver lige lidt frihed til at lege med den store mens den bette bobler.

Så nu ved jeg hvad nogle af pengene fra skat skal gå til :clap:t3:

9 Synes om

Hvad er en slyngevugge? Altså hvordan ser den ud, og hvordan bruger man den? :slight_smile:

1 Synes om

Cilia har lagt et billede op her :slight_smile:

Det er lidt en hængekøje for babyer, som kan gynge og vippe, da den sidder i en fjeder.

1 Synes om

Hvis I ikke er i Hedensted på udstilling hele weekenden som jeg er, så er der gode penge at spare i petworld.

Som Lykke korrekt nævner, en form for køje der kan hoppe, gynge rotere ect :joy: og giver bevægelse samt omslutter barnet så det føles lidt som tiden i maven.

Jeg lejer pt. Denne men er allerede så glad for den at egen nu er bestilt :see_no_evil::smirk:

Fyyy føj, der stinker af sur røg i hele hytten. :dizzy_face: