Tanker i marts

Ah, den så jeg godt billedet af, bare med at koble det og navnet sammen :slight_smile:

1 Synes om

Når man lige lave en happy dance når ens pakker fra USA ankommer og er sluppet igennem nåleøjet, og der ikke er kommet told på. :danse:

9 Synes om

Nå nu har jeg booket plads til Sigga i en kattepension, til når jeg skal på ferie. Kunne bare mærke at jeg ikke var tryg ved den anden løsning. Ikke pga hunden, men fordi damen er så dårligt gående og har så dårlig ryg. Hvad kan hun gøre, hvis Sigga gemmer sig eller løber væk, når hun skal stikkes?
Så nu smider jeg de penge efter at vide, at hun er et sted med kattevante og robuste mennesker.

Sidste skridt i følgetonen bliver at fortælle damen det. Håber ikke hun bliver for skuffet.

10 Synes om

Endelig…Mulle har knækket koden til kattelemmen, nu kan han også finde ud af at komme ud af den.
Men han bliver jo også først 1 år her den 8 april…kvik det er han altså :sweat_smile:

13 Synes om

Det ville hellere ikke blive rigtig ferie, hvis du hele tiden gik og tænkte om damen nu kunne klare det. Så det lyder som den bedste løsning for jer begge. :slight_smile:

2 Synes om

Nemlig. Og selvom Sigga nok hellere ville være hos et menneske hele tiden, skal jeg jo huske at hun faktisk er ret robust for forandringer. Så hun kan godt “tåle” lidt tid i en pension. Hun får det store “værelse” med adgang til løbegård. Så kan hun kigge på fugle osv - hvis hun altså kan finde ud af kattelemmen :tihi:

10 Synes om

Han er kattenes svar på Einstein, den Mulle-dreng :ok:

1 Synes om

Hvor har du booket til hende?

Her: https://www.vestfynskattepension.dk/

Sonja havde ikke plads. Og jeg skal alligevel den vej på vej til Billund lufthavn. Jeg talte med hende i telefonen og fik et godt indtryk. Og anmeldelser på nettet er rigtig gode. Så jeg håber, det bliver godt.

2 Synes om

Hvor er jeg dog taknemmelig for at min bror altid er klar på at flytte ind hos mig, når jeg skal noget.
Han er, pudsigt nok, vokset op med katte ligesom mig, og helt sikkert også kattemenneske.
Jeg har før haft et ikke-kattemenneske til at se til misserne, og en opkastet hårbolle på et sengetæppe blev tolket som at der bestemt var skidt i sengen, og relativ alvorlig sygdom blev overset, fordi hun ikke var vant til at læse kattes adfærd.
Og med min bror i lejligheden, har de langt mere selskab end hvis de blot fik besøg.

Jeg har sagt det før, men siger det gerne igen: Han er nu en god dreng, min lillebror. :slight_smile:

@Trine, jeg har muligvis ikke fulgt med, men hvor skal du hen?

5 Synes om

Det ser da rigtig udmærket ud :ok:

1 Synes om

Jeg skal til Firenze sammen med mine forældre - ellers plejer de at passe. Og min veninde, som før har passet har nu købt et hus, hvor der fulgte en kat med. :slight_smile:

Jeg kan godt forstå, at du er glad for at have en bror, der kan passe. Jeg savner også vores Marie. Det er så rart at være 100% tryg ved at katten/e vil have det godt, mens man er væk.

2 Synes om

Mageløst! :ok:

Pssstt… Manse fik monteret og blev præsenteret for kattelem søndag eftermiddag. Han har brugt den siden mandag morgen… :sunglasses:

Tilføjelse: Årsagen til, at han først er introduceret til sådan en indretning nu, er at Ralph i alle de snart 25 år, vi har haft katte (sammen), kategorisk har nægtet kattelem.
Lige indtil han opdagede, at man ku’ få en med mobil app til - så var den lagt i kurven… :nerd_face:

7 Synes om

Simpelthen ja :sweat_smile:

1 Synes om

Liiiiink!

Værsgo: https://www.zooplus.dk/shop/kat/kattenet_kattelemme/kattelem_kattedoer/mikrochip_kattelem/703626

Kan ikke med sikkerhed afgøre, om det er Manse eller Ralph, der er mest begejstret for konceptet… :thinking::sunglasses::grin:

3 Synes om

Sikkert Ralph :joy:

Ved ikke helt, om Rune må se linket…

1 Synes om

Jeg har simpelthen haft en fantastisk dag i Hedensted i dag :slight_smile: Brian har råbt og skreget på damer dagen lang :smiley:
Men da han stod på dommerbordet fik han øje på en dame han virkelig faldt pladask for… Hun havde nemlig ingen tøj på (Spynx) :laughing: Han spændte op i hele kroppen og SÅ fik den ellers på alle tangenter :coool: Hu ha som han da sang for hende :guitar: Så meget at han på sit certifikat fik påskrevet “Sexy Gentleman” med et hjerte bagefter :laughing:
Han er simpelthen en dejlig dreng :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Det er måske heller ikke helt fair, at vifte med nøgne damer foran næsen på ham, hvis ikke han må få noget … :venter:

1 Synes om

Tænker ikke der er så stor forskel på Red Light stripbar i Aalborg for mænd og en nøgen damemis i et bur for Brian, så vidt jeg ved må mændene også kun kigge :sunglasses:

1 Synes om