Tanker i november

Jeg har boet i København et par år, godt nok for længe siden - men min hukommelse er trods alt bedre end min tålmodighed, så jeg parallelparkerer fortsat gerne, hvis det er sådan en fætter, der dukker op først… :wink:

Det generer mig ikke at køre der - eller i andre større byer - men jeg er i den grad allergisk overfor at skulle lede efter parkeringspladser! :face_with_raised_eyebrow:

1 Synes om

Har lige fundet min hamster død under hans sandbad :flushed:

Han var levende tidligere idag og har intet hørt.

Det dumme dyr havde forvildret sig halvt ind før at han fandt ud af at han ikke lige kunne finde bakgearet og komme ud uden at få det i hovedet :roll_eyes:

Han er ikke mere end et par måneder gammel.

2 Synes om

:kram:

1 Synes om

Det var trist :candle:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Øv, datterens PCR test siger påvist :frowning:

Min angst begynder at stille åndssvage spørgsmål :see_no_evil:

Sagen er den at min datter har en kanin.

Er der nogen der ved om kaniner kan få covid? Vi har sagt hun ikke må røre ham eller hoste på ham :grin: (datteren er 12 år, kaninen næsten 2 år)

Nvm jeg spurgte dyrlægen de siger kaniner ikke kan blive smittet :smiley:

4 Synes om

Det er nok fordi du har gjort det nogle år - jeg kender mange, der er usikre og jeg forstår dem fuldt ud, for man skal være forberedt på alt hele tiden. Og det bliver kun værre, synes jeg. Især cyklisterne er frygtelige. De har tydeligvis deres egen version af færdselsloven og jeg er imponeret over, at der ikke sker flere uheld end der gør. Bl.a. er sådan en lille detalje som forlygte vist blevet umoderne. Jeg ser flere og flere, der kun har baglygte på og så er de godt nok svære at se i et højresving i mørke og regnvejr.

1 Synes om

God bedring til hende :hjerte:

1 Synes om

Så blev jeg færdig med kalenderlyset! :muscle:

Det er meget mere mig! :heart_eyes: Jeg er spændt på om jeg formår at lave en matchende dekoration til det her i weekenden.

10 Synes om

De fleste julegaver kom i hus idag. Det var dejligt :slightly_smiling_face::sunglasses:

7 Synes om

jeg havde ellers ikke troet jeg ville nå det i år …
men inden jeg fik set mig om, så er begge forældres og min ene nevøs gave i hus.
Jeg har nogle fællesjulegaver, og som sædvanligt er pengene sendt til indkøbsansvarlig i god tid :tihi: :see_no_evil: så selv om jeg ikke ser dem til jul, så får de alligevel gave allesammen :slight_smile:

min bror og svigerinde er der også styr på, men det bliver ikke i dag det skal købes - det gør nemlig ingen forskel ift. pris, så orker ikke at bevæge mig ned i byen efter det i dag.
… og min anden nevø skal jeg liiige have hevet lidt ud af d. 5. hvor vi ses - bare så jeg ved lidt mere og måske kan ramme rigtigt :tihi: det er ikke nemt når de begynder at ønske sig ting, som man intet aner om :ups:

Jeg tror faktisk kun, at jeg mangler at købe til 3 nu :thinking: det er egentligt meget rart at det ikke er flere :slight_smile:

6 Synes om

Her er der også ved at være styr på de fleste af gaverne. nogle har min datter stået for, andre har jeg købt
I morgen skal jeg en tur i fætter br og købe fødselsdagsgaver til jens, han bliver 2 år d. 10. dec.
Ved samme lejlighed skal jeg hente nogle der er bestilt i kop og kande samt Imerco

3 Synes om

Jeg har styr på min mors gave :sweat_smile: Og ungernes :see_no_evil:

Den ene nevø skal også helt sikkert have strømper. Sidste år fik han penge, et par strømper og en trussel om, at hvis han ikke ønskede sig noget i år, så blev det kun strømper! Han blev så glad for strømperne, at han ikke vil lave ønskeseddel til mig i år :heart:

Rune har lige fået en fed fødselsdagsgave… Det må vel være rigeligt.

7 Synes om

Jæææ vågne med stress-kvalme… Gå nu væk angst :roll_eyes:

det sner…

3 Synes om

Betyder det mon, at det er så koldt, at mit græs endelig holder op med at vokse …? :roll_eyes:

3 Synes om

Fra begge mine søstre har jeg kun fået ønskesedler fra børnene, så jeg diskutere stadig med mig selv om jeg skal finde noget til mine søstre eller ej :gruble:

Børnenes tror jeg, jeg er færdig med at købe, jeg mangler bare at finde lidt til min nieces julegave i mit eget lager :smiley: Men jeg troede jo også jeg var færdig med at købe til dem, da første gave til hver var i hus, også fandt jeg ting eller fik ønsker fra dem, som de vil blive glade for og som jeg er den eneste der vil kunne finde på at give dem og vupti var der dobbelt op til alle 3 :tihi:

3 Synes om

Så tager vi fat på lørdagens gøremål…
Om lidt tager vi til kobberbryllupsbrunch og når det er slut kører vi direkte til julefrokost. :rolleyes: så mon ikke i morgen skal tilbringes på sofa :smile:

5 Synes om