Tanker i november

Brr, nu blev det altså lige et nummer for koldt, så hermed tændt for varmen

1 Synes om

Herhjemme har det været varme på de sidste 5-6 uger på trods af mit hus ellers er ret tæt og lunt.
Men med en kuldskær burmeser, Rappe, i huset sammen med både hunden og Ralf, som VIL ud i haven i tide og utide, mest Ralf faktisk, så skal der varme på :hoho: ellers bliver der for koldt inde i følge Rappe :tihi:

5 Synes om

Jeg satte også varme på for Bambinas skyld, hun har ikke så meget sul på kroppen, så hun går og fryser :blaafrossen:

2 Synes om

En mere i min datters klasse er testet positiv og deres lærer er testet positiv, så 5. Og 6. Klasse på skolen er sendt hjem (hun går på en friskole, så de er ikke ret mange)

Det problem har vi ikke herhjemme :hoho: Européer passer heldigvis ret fornuftigt til det danske klima, selvom McCoy da danderer den i sofaen det meste af dagen i øjeblikket :tihi:

1 Synes om

Her er der ikke tændt for varmen endnu (dog er altandøren lukket). Resultat: så snart jeg sætter mig i sofaen har jeg selskab :joy:

3 Synes om

Så fik jeg overstået første køretime på vejen.
Det gik ok, bilen gik slet ikke i stå og jeg lavede ingen buler…og kørelæren så slet ikke bange ud på hele turen :sweat_smile:
Og i morgen kl 9 skal jeg ud og køre en time mere :smiley:

27 Synes om

Se du kan jo godt! :thumbup:

1 Synes om

Du kommer til at køre landet tyndt, når du først har fået det kort :hoho:

Og trøst dig i øvrigt med, at når du først har bestået, så kan du formodentlig leve resten af livet uden at foretage en eneste parallelparkering :wink:

8 Synes om

Medmindre man skal besøge nogen i en bymidte, så er man nok nødt til det…

3 Synes om

Fantastisk - det er bare SÅ godt :slight_smile: Stor respekt for at du løfter opgaven så flot :thumbup: (Alle unge piger skulle simpelthen tvinges til at tage kørekort, for den frihed der følger med er næsten ikke til at undvære…!)
VH
Susanne

4 Synes om

Selv i København kan man undgå det :slight_smile: Jeg går gerne lidt længere fra min parkeringsplads, hvis det betyder, at jeg slipper.

4 Synes om

Jeg synes nu ikke at det er svært at parallel parkere. Har man teknikken (og et bakkamera) så er det ingen sag :wink::sunglasses:

Nu ved jeg ikke, hvor i Kbh. du arbejder - men de steder jeg kommer, er parkeringspladser så sjældne, at man nærmest er villig til at bære bilen ind for at komme af med den, så selv en meget tæt parallelparkering føles som luksus… :sunglasses:

3 Synes om

Jeg har masser af helt almindelig parkering ved mit arbejde (som jeg dog betaler en mindre formue for), så det er, når jeg har ærinder rundt omkring i København og på Frederiksberg og som sagt går jeg hellere et godt stykke frem for at skulle parallelparkere og er man blot indstillet på det, kan det godt lade sig gøre at finde pladser, hvor det kan undgås :slight_smile:

1 Synes om

Jeg ville nok bare stille bilen udenfor Kbh og bruge bussen :joy: Det gjorde vi også i Amsterdam :see_no_evil:

(Det ved jeg godt ikke dur, hvis man arbejder derinde)

3 Synes om

Lige i København ville jeg dog aldrig bruge bussen - det tager alt for lang tid at komme rundt. Den eneste offentlige transport, der fungerer herovre, er metroen.

Men det er rigtigt, at medmindre man er vant til at køre i meget trafikerede storbyer, så er kørsel i København ikke noget, der kan anbefales.

1 Synes om

Så er anden time overstået. Jeg holder alt for fast i rattet og så er der lige det med at lære hvor de gear sidder :sweat_smile:… Ja, det med parallelparkering…:scream::scream::scream:

18 Synes om

Jeg tog først til traktor (var 16 år) og der skal man det samme som til bil, plus alle særregler er.

Og man SKULLE have vogn på…

Når man først har lært at parallel parkerer med en vogn på, er det ingen sag at gøre det i bil (som jeg først fik taget som 21 årige)

5 Synes om

Med bus mente jeg ‘offentlig transport’ :sweat_smile:

1 Synes om