Tanker i november

Jeg troede, du var i fuld gang? Med alt det, du plejer at skulle nå, er det da ikke for tidligt :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Jeg er ikke til kravlenisser, de er simpelthen ikke i mit DNA … men nu har jeg alligevel skaffet to ark :flushed:

De (og andre katte-relaterede ting) kan købes hos https://www.almisseshop.dk/ hvor 25% af overskudet går til nødstedte katte :blush:

17 Synes om

Hvad er det for en halv pervers side at linke til, når man er på SU! :flushed:
Nuiiii der er fine sager :clap:t2:

5 Synes om

Rundstyk … :flushed: … men det går til et godt formål

1 Synes om

har et enormt efterslæb tilbage fra foråret…såååå

1 Synes om

Er det stadig skidt med ryggen?

den er heldigvis ikk så ringe som i foråret …så havde den stået på Karen W og Anton D

1 Synes om

Tak for deling :tak:, så må jeg se om jeg får det bestilt lige nu er det jo, ja, nej, ja, jo, ja

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Ja så skal jeg da lige love for, jeg fik travlt, :panik:syndes jeg er så meget I bagefter vi burde starte på oktober igen for jeg vil være med, men men jule bagning gør i det nu, hvordan :panik: jeg bager gerne med hovedet under armen midt nat, omkring den 12-14 stykker og får tudet ørene fulde af det er for tidligt , de smager ikke godt, det skal være helt friskbagt og bla bla bla, det er en spørgsmål om planlægning, for så jan man hygge sig med det den 23, jo det kunne jeg snildt gøre hvis jeg vil have en total ned smeltning. Der ville kunne høres langt væk

2 Synes om

Man kan også bare gøre som os :slightly_smiling_face:
Vi køber tre pakker af bagerens småkager et par dage før juleaften. Efter 2. Juledag smider vi resten ud :wink::sunglasses:
Jeg har aldrig stress over julebag, for det bliver ganske enkelt ikke gjort hos os :slightly_smiling_face:
Alle overlever alligevel :wink:

7 Synes om

Ved din kat hvor du er? Overvågnings samfund har en ny dimension :face_with_raised_eyebrow:

Nogle af mine ved også hvor jeg er i huset - når de er uden for. Det kan jeg se når de ved præcis hvilket vindue de skal øffe ved…

10 Synes om

Ja, det kunne da aldrig gå. Det er dine omgivelser vist lidt for forvænte til :wink:

nah…gider bare ikk vaniljekranse der smager som granuleret sutsko

4 Synes om

Jeg går og hænger ting op på væggene i køkkenet … i vater … og det ser pivskævt ud på grund af loftlinjen :rolleyes2:

5 Synes om

Åh hvor jeg kender det. I går fik jeg hængt et smykkeskab op, og det så helt skævt ud i forhold til væggen. I toppen sluttede det helt til, i bunden var der vel en lille halv cm. Men der var ligesom ikke noget at gøre ved det, når ens vægge buler ind og ud. Heldigvis hænger det skjult bag en dør, så jeg ikke skal se på det hele tiden. :tihi:

5 Synes om

Godt være det er mig der er søvning, men er der ikke i alle beskeder den der rette knap :godnat:

Jo, det burde der være. Hvis du ikke kan se den, kan du prøve at trykke på de 3 prikker. Så får du flere valgmuligheder.

1 Synes om

Og gæt hvem der ikke kan lukke sit fine nye smykkeskab, fordi der er for mange smykker i… :rolleyes2: Bevares, det indeholder ikke noget af rigtig (penge) værdi, men det er stadigvæk ting jeg er glad for og bruger. Træls! En del af ideen ryger ligesom, når jeg ikke kan lukke det. Nå men i det mindste kan Alvin ikke længere få fat i tingene. :tonguenanananana:

7 Synes om

Fy for den, jeg kørte på arbejde kl. Ca. 5 i morges og var hjemme omkring 15, også begyndte jeg ellers at lede for jeg kunne ikke finde Mille, min første frygt var at hun var smuttet mellem benene på mig og op ad trapperne da jeg tog afsted i morges, også huskede jeg at jeg hurtigt havde hevet en sweater ud af skabet og lukket det igen, uden at bemærke eller overveje at Mille havde nået at smutte ind :ked: Heldigvis er hun super sej, så hun kom ud skulle nusses, spise lidt også på bakken inden hun skulle putte lidt med Jeppe :hjerte:

13 Synes om

:kram:

1 Synes om