Pyha
Med venlig hilsen beimis ejer
Pyha
Jeg har lige skrubbet wc’et så hårdt, at børsten knækkede …
Lyder som mine fluesmækker når jeg møder en edderkop. Heldigvis fandt jeg nogle gode i Ikea for nogle år siden, og købte mig en god stak.
Så har jeg gjort min borgerpligt - og lidt til, for jeg måtte også stemme til ældrerådet Aner ikke, hvad det er for en størrelse, men stemte på en lokal (som jeg heller ikke aner hvem er). Så kan det vel ikke være helt galt
Jeg gjorde min d. 07.10, da jeg alligevel var ude på kommunen for at søge om rollator. Tænkte jeg lige så godt kunne brevstemme, så jeg slap for at bruge energi og penge på at skulle ud på selve dagen.
Det kunne ord til andet være skrevet af mig - jeg hørte om det første gang, da jeg var på vej ud af døren for at stemme, og Ralph spurgte om jeg ikke skulle ha’ valgkortet til ældrerådsvalget med…
Stemt
Ønsket min nieces datter (jeg er Missemoster til hende ) tillykke med fødselsdagen
Været ude med kattene✔️
Lært om diagnosekoder
Gratuleret en kat med 5 år
Nu skal jeg på sofa!
stemt
Været i netto og matas
Lagt vasketøj sammen
snakket med vicevært
sat endnu en vask over
været i bad
skrevet under på realkreditlån
sorteret,smidt ud og pakket "rode kontor,privat,dimse " skabet ned.
Nu er jeg også HELT færdig i knolden
Er der nogen der ved om den gamle serie MASH kan streames nogle steder?
Den kan jeg lige have lyst til at se igen
Af alle steder har Disney+ den
Ok Ja det må man sige… Disney ligefrem
Tak
Øj det her synes jeg er lidt fedt, og ikke i min prisklasse. Men man får noget for pengene, synes jeg, og jeg er vild med at man selv kan “bygge” den version man vil have. Og hvis man havde plads og råd, bygge til en hel væg eller mere. Kan ikke huske at jeg har set lige den her version før.
Enki øjjj sikke en side og vise mig fyyyy . Men drømme må man altid, så det har jeg gjort, men så er det lige før jeg kan købe sådan en krasse træ, for kattene som man kan sætte på koster intet, så træet skal være stort, for så kan der komme mange katte på
Tak for siden den skal gemmes
Ja masser af katte, tak. Jeg satte fluks den røde Tom ind. Jeg ææælsker røde katte.
Og ja, et liv skal være fyldt med drømme!
Så dejlige ord du skrev der, tak ikke tit jeg har hørt dem
Min ældste og jeg, fejrede valgdagen med indisk mad, efterfulgt af en tur i bio. Vi var inde at se den nye Ghostbusters. Ganske underholdende film
opbygningen minder om en af Ikeas garderobeløsninger “ikea stolmen”
Ja, det tænkte jeg også.
Træt med træt på. Jeg er virkelig ikke skabt til at stå op kl. 06. Og jeg vågnede allerede 04, meget normalt for mig, og nåede ikke at falde ordentlig i søvn før vækkeuret ringede. Skal til lægen, og strengt taget er jeg klar til at tage afsted nu, men flexbussen skal først hente mig 10.10. Men jeg ved jo aldrig på forhånd hvor mange gange jeg er nød til at rende på toilettet, så er nød til at stå op i meget god tid før jeg har en aftale.
Sidder og venter på manden der skal lave service på oliefyret … han skulle have været her kl. 10