Han har ikke skiftet til vintertid
Jeg tænker han er ude hos folk hver dag, så nogen burde have gjort ham opmærksom på det …
Han er på vej nu …
Kors, håber han har en god grund.
Han er lige kørt igen og jeg spurgte ikke hvad der var sket, men han undskyldte mange gange og sagde tak for at det kunne lade sig gøre i dag alligevel … så, fred med det.
Det værste for mig var jo, at jeg stod tidligt (for mig) op for at være klar til at han kom, (jeg skal helst nå at ligne et menneske og det ta’r et par timer ) for der står både et kradsetræ og et kattebakke-møbel i vejen og det skulle flyttes … jeg kunne have sovet et par timer længere
Som B-menneske med søvnproblemer, så finder jeg det seriøst træls, når folk kommer for sent til en tidlig aftale.
Næste onsdag skal jeg ud at køre på vejene
Kørelæreren har sådan en stor flot hvid Audi…gad vide om han har en gammel spand har bruger til mig …det tror jeg
Hvor??
Spørger for en ven …
Langt ude på landet sagde kørelæreren
Det er der jeg bor …
Ikke i Jylland, vel??
VH
Susanne
Nej, bare rolig…en lektion er kun 45 min.
Og med den fart jeg tør køre når vi ikke engang ned til færgen til jylland
Ja, bliv du hellere hjemme onsdag ved 11 - 12 tiden
Det skal du nok klare
Hele min familie var sikker på jeg aldrig vil tage kørekort, fordi jeg ikke har haft den bedst historik med ting på hjul, og jeg tvivlede selv stærkt på det ville lykkedes mig, men det gjorde det! Ja jeg havde ekstra køretimer, men jeg bestod i første forsøg og kører her 6 år senere stort set dagligt uden at tvivle på jeg kan
Nu har du jo opdaget, at 1) du faktisk godt kan køre en bil og at 2) det er helt sjovt Så jeg håber, kørelæreren skubber lidt til dig og får dig til at køre lidt hurtigere, end du tror, du tør
Det lyder, som om du har fået en god kørelærer med lidt humoristisk sans og forståelse for din nervøsitet. Det er jo virkelig vigtigt.
Har lige været til undersøgelse igen på nerve og hjerne ambulatoriet.
De er kommet frem til jeg måske har Charcot-Marie-Tooth sygdom, men jeg skal først have taget nogle tests på et senere tidspunkt.
I morgen, i morgen, i morgen så skal vi til Hedensted
Rigtig god weekend til jer
Vi er her allerede, aftenen er brugt på at hjælpe Brita med at sætte stand op