Tanker i november

Jep, Européklubben har også haft travlt med at gøre goodiebags, præmier og stand klar.

Samt sætte en hulens bunke burgardiner op. Jeg alene havde udstyr med til 19 katte! :uha:
:rock:
Var sidste mand ude af hallen kl 22.20 med en tålmodig halfatter, der stod og ventede på at jeg piskede rundt og fik klaret det sidste :tihi:

11 Synes om

@Eva_K Er det en af dine Européer der pryder invitationen?

1 Synes om

En af mine veninder fra anden blok kommer med IC Sydow’s Duchess (sammen med opdrætteren og nogle flere af hendes dejlige burmesere)

Duchess bor hos min veninde og er SÅ dejlig og lille i forhold til Simba :rofl:

2 Synes om

Jeg tillader mig lige at svare for Eva har nok lidt travlt med Breed BIS i dag. Gætter på hun er mere end flad i aften :hoho:

Det er Eife’s Ebenezar McCoy og sønnen Eife’s Peyton Rous :heart:

Du fik mig lige til at kigge på Evas side om kuldet Peyton er fra, da vi har hans bror Hugo (Eife’s Axel Hugo Theodor Theorell). Jeg har aldrig tænkt på, at Eva har skrevet at han som killing elskede at ligge på ryglænet og spinde en i øret. Han er 7,5 år nu, og gør det stadig :wehuu:

15 Synes om

Måske PestNord skulle stjæle idéen …

Edit: Katten Njáll er den islandske udgave af postmand Per lille kat Emil :wink:

9 Synes om

Jeg er et styk MEGET stolt faster.

Dette er min nevø og hans dansepartner:

12 Synes om

Er netop landet hjemme efter en fantastisk dag i Hedensted :smile: Dommerne var simpelthen en ubeskrivelig kedelig affære :crazy_face: Vi sad med tre 100% identiske certifikater.( selv punktum og udråbstegn) Den ene kat blev end ikke rørt ved :roll_eyes:
Nå men bort set fra det, så rendte Flappe med en NOM (ved anden tidligere kat 3 dommer) og det er selvfølgelig fedt uanset, hvilken grund der ligger bag :slightly_smiling_face::+1:t2:
Men selskabet :heart: :joy::joy::joy:
Kæft hvor har vi hygget og grinet :joy:

13 Synes om

Selv tak, det var en hyggelig dag :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Hvordan er det nu med at dele videoer herinde? De skal ligge et andet sted, fx Youtube, ikk’?

Jo :slight_smile:

1 Synes om

Når man finder et god kalenderlys, men ikke er helt tilfreds med tallene, må man jo fikse det. :blush::muscle:

8 Synes om

Hvor er det blevet fint! Men hvordan har du dog fikset det?

1 Synes om

De eksiterende tal kunne skrabes af med en kniv, og så kan man åbenbart magi med en printer, tape og vand. :sweat_smile: http://hobbyhullet.dk/hjemmelavede-labels/
Jeg faldt over en video med ovenstående for længe siden, og tænkte at det næsten virkede for godt til at være sandt. Men det virkede sørme. :smiley:

Og tak! De nye tal er meget mere min stil. :slight_smile:

6 Synes om

Sejt! Det må jeg prøve en dag. :smil:

1 Synes om

Det er vildt smart! Jeg tænker også allerede om ikke der er andet jeg kan lave “labels” til. Måske skal der alligevel lidt pynt på kalenderlyset i min stil - måske har jeg noget andet der kan trænge til noget. :sweat_smile:

1 Synes om

:heart_eyes: :joy:

9 Synes om

Godt lavet :grin:

Jeg tror, jeg ville blive nødt til at lave det lidt mere samlet… Måske bare en stak tal på de første 2 cm :see_no_evil:

1 Synes om

Se også lige hvor langt der er til 1 på originalen! Jeg ville jo være bagud de første 20 dage. :joy:
Min version virker trods alt lige lidt mere realistisk. :grin:

3 Synes om

Øv min datter er blevet testet positiv i en kviktest.

Hendes far (som hun bor med) er testet negativ.

De skal begge have taget en PCR test, da den giver et bedre resultat og kviktestene giver oftere falsk positiv.

Jeg har “heldigvis” ikke været sammen med hende siden mandag i sidste uge, da hun ikke havde lyst igår.

Og det er først denne weekend det er min weekend.

Så skal nok ikke se hende i weekenden :frowning:

Kryds lige fingre for PCR testen er negativ.

4 Synes om

:kryds:

1 Synes om