Samt sætte en hulens bunke burgardiner op. Jeg alene havde udstyr med til 19 katte!
Var sidste mand ude af hallen kl 22.20 med en tålmodig halfatter, der stod og ventede på at jeg piskede rundt og fik klaret det sidste
Jeg tillader mig lige at svare for Eva har nok lidt travlt med Breed BIS i dag. Gætter på hun er mere end flad i aften
Det er Eife’s Ebenezar McCoy og sønnen Eife’s Peyton Rous
Du fik mig lige til at kigge på Evas side om kuldet Peyton er fra, da vi har hans bror Hugo (Eife’s Axel Hugo Theodor Theorell). Jeg har aldrig tænkt på, at Eva har skrevet at han som killing elskede at ligge på ryglænet og spinde en i øret. Han er 7,5 år nu, og gør det stadig
Er netop landet hjemme efter en fantastisk dag i Hedensted Dommerne var simpelthen en ubeskrivelig kedelig affære Vi sad med tre 100% identiske certifikater.( selv punktum og udråbstegn) Den ene kat blev end ikke rørt ved
Nå men bort set fra det, så rendte Flappe med en NOM (ved anden tidligere kat 3 dommer) og det er selvfølgelig fedt uanset, hvilken grund der ligger bag
Men selskabet
Kæft hvor har vi hygget og grinet
De eksiterende tal kunne skrabes af med en kniv, og så kan man åbenbart magi med en printer, tape og vand. http://hobbyhullet.dk/hjemmelavede-labels/
Jeg faldt over en video med ovenstående for længe siden, og tænkte at det næsten virkede for godt til at være sandt. Men det virkede sørme.
Det er vildt smart! Jeg tænker også allerede om ikke der er andet jeg kan lave “labels” til. Måske skal der alligevel lidt pynt på kalenderlyset i min stil - måske har jeg noget andet der kan trænge til noget.