Tanker i september '26

Hvis du ikke allerede har gjort det, så køb et vådlæggerlagen, det kan redde madrassen hvis han en dag kaster op i sengen, eller bleen rygger sig i løbet af natten (eller han selv finder ud af at pille den af :stuck_out_tongue: )

3 Synes om

Tak for tippet - jeg går bare og venter på de kommer på lager igen :smiley:
Med en oval seng er det bare nemmere med de lagner der passer til, fremfor alle mulige andre :sweat_smile:

Heldigvis har vi også en møbelrenser, som har reddet sin del af møbler inkl. min seng flere gange, når en af kattene har tabt noget der hang bagefter og vi ikke havde opdaget det, før en af os havde mast det ud :see_no_evil:

6 Synes om

ka´ikk´finde @solveig ´s opskrift på marcipan…someone point me to it…plz…

4 Synes om

Nu sidder jeg med mine tlf. så jeg ved ikke om det virker, men her er linket - håber jeg Forventningens glæde til juletiden - #52 af solveig

5 Synes om

jammmen det gør det…takker så meget

5 Synes om

Julemanden i Fredericia (aka Katjas farfar) reklamere lidt for Fredericia der (vidst nok) er årets juleby.

Katja vil dog ikke være nisse mere, så hun er ikke med :slight_smile:

10 Synes om
4 Synes om

Kan nogen læse artiklen uden et abb på The Guardian? :thinking:

3 Synes om

Hvis man godkender istedet for reject kan man læse den gratis :slight_smile:

3 Synes om

Her i nat var ved og kigge på noget til haven
Så kommer jeg til denne på siden
@DorteH
Det er da til dig :grinning:

8 Synes om

Ej hvor er den fiiiiiiin! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 Synes om

Jeg har lige set på FB at Britta har lukket Hittekat pga sygdom :ked:

10 Synes om

Se også JYRAK infoside | **Omsorgsmeddelelse** | Facebook
God bedring herfra også. :hearts:

9 Synes om

Må jeg spørge, hvor du har læst, for syntes ikke jeg kan se det på hverken Britas egen profil eller hittekatte siden

3 Synes om

På Facebook.

Hvor er det trist :s:

6 Synes om

Stress og depression er en rædsom kombination. :pensive: Jeg kender hende ikke, men kender så sandelig til at kæmpe med det mentale helbred. Jeg håber hun får al den hjælp og ro hun har brug for. :hjerte:

6 Synes om

Jeg læste det på Hittekats profil på FB: Redirecting...

5 Synes om

Vicki præsenterede mig lige for Vinted i går og sagde at det er stedet for køb og salg, langt bedre end DBA, G&G og Facebook og nu har jeg gjort mit første køb, som er Comkean ting til Victors julegave

5 Synes om

Pas på … Vinted er et farligt sted at færdes :yikes:

4 Synes om

Enig, Vinted skal man ikke gå ind på, hvis man er let at friste…

5 Synes om