Cookie var der igen (x mange) mem opdagede han haltede
jeg i min ny kjole kravlede under heste trailer, jeps måsen kunne mases der ind (det havde været en syn for guder)
Men når jeg rørte ham, hvæsede og bed efter mig
Jeg ud
Flyttede trailer han humpede ind i stalden og på hø loftet
Men der var en anden , ham cookie glemte at om halte, så fik slås kamp igang igen
Jeg opgav
Efter en time kom den anden ny vild kat ud
Cookie bag efter endnu mere haltede og ind smurt i blod
Over til ham han kunne ikke løbe tog fat i ham under armen ind på badeværelset
Ringe til ejer og bad dem hente ham nu
Jeg er lidt opgivende,
Nå men han kom hjem
Men da jeg gik på badeværelset og var ved ham til han blev hentet var han til pas
Jeg tror mine sugemaller måske har lagt æg. I hvert fald ligger den ene, som jeg er ret sikker på er hannen, inde i hulen hele tiden. Det har han gjort et par dage nu, så hvis der er æg, finder jeg ud af det om en uges tid. Det bliver godt nok spændende
Jeg vandt en pose Purina One til killinger, som jeg brugte til godbidder til Vaffel. Han var helt vild med det, så jeg har købt mere, til at putte i hans lege- fodertårn, hvor han skal arbejde lidt for at få fat i det. Han er så glad for det, at han næsten udelukkende spiser det nu og der er ingen tvivl om at hans pels er blevet noget tykkere og blødere. Han har også taget lidt på, hvilket klæder ham. Han er 11 år og ser ud til at trives, så jeg fortsætter med at give ham det. Han nægter pure at spise nogen form for vådfoder, uanset hvad jeg servere for ham, så jeg må nok hellere snart finde aftagere til de ca 50 dåser foder jeg har til at stå.
Tillykke - om lidt har mikro maller i din pumpe det var en klassiker når jeg skulle gøre hovedrent i akvariet og filter(havde spand pumpe) da jeg havde 250 liter.
Lærte efter første gang lige at have en si over afløbet når jeg tømte
Jeg skulle lige bruge en marinade opskrift der er her
Og vil søge den frem
Men det kan jeg ikke, har søgt på andre ting intet kommer frem
Er der en anden der vil tjekke om det kun er mig, eller det gælder alle
Jo jo nå de nuller putte senge @Jeanette købte for mig
Hvis de står i kassen som @Jeanette sendte i ,
med åbningen ind i mod væg på loftet så lægger hun i dem
… Donkey har fanget en flagermus
Jeg fik den væk fra ham og den var i live og flyvedygtig … men nu har jeg efterfølgende fundet blodpletter på gulvet, så måske var den ikke sluppet så godt som jeg troede
@Skattekat Vil dine katte venligst holde sig ude af mine natlige drømme?
I nat drømte jeg at Jeg pludselig boede i en fancy hus - havde nok vundet i Lotto - Og ud over mine egne to katte, var der pludselig 3 katte fra sydsjælland…
Og ikke nok med det - lige pludselig var de alle 5 på fri fod… Så nu gik den vilde jagt på at få dem ind igen, og sikret det fine, nye hus.
Kattene kom ind - Kodak blev båret i en indkøbspose fra Rema.