Du er altid velkommen til at kontakte Susanne, men Jeanette har helt ret. Vi har fået besked på, at der ikke vil være plads til kattene i år, da de forventer mange flere tilmeldinger af kvæg. Derfor har klubben været nødt til at finde på noget andet, desværre ![]()
Tak
jeg tænker lige
Det er bare det er bygget op på helt fra start, ja det var jeg med i øverste oppe
Hvordan det er sat sammen og bygget på hvordan det skal være
Det er det, der ikke passer sammen med ikke plads,
Jeg tro på jer
, misforstå mig ikke
Men der er noget i opbygningen , der ikke kan vende rigtig i mit hoved, og det er ikke hos kattene
Er der nogen der har prøvet bivoksfarver til at mærke killinger?
Vi er jo altid placeret i en stald, hvor der lige så godt kunne være køer. Tja, det kommer der nok så i år ![]()
Nej? Hvordan virker de?
Der var en på et hundeforum der forslog dem.
Hun skrev man varmer dem (lidt) op med en lighter og så maler man den på ungen.
Hun foreslog det til mig, men kan se det kræver pels.
De skulle holde til et par dage i forhold til børnetusser som jeg bruger lige nu til rotteungerne (de har endnu ikke pels)
Idag fylder Katja 16 år, hun har selvfølgelig timet hendes fødsel, så der altid er flag på busserne osv på hendes fødselsdag, lidt royal har man vel lov at være ![]()
Alternative beklædninger med modsat fortegn her.
Jeg glemte at stoppe med at vokse ![]()
Jeg har to par fortrinlige knickers som skulle forestille at være stumpe bukser til alm mennesker ![]()
Sjovt nok så har jeg små fødder til en højde på 1,80. Bruger 41 i det meste (42 i løbesko). Men er da ikke væltet i blæsten endnu
Min lillesøster har heller aldrig kunne få bukser der passer i længde fordi hun har for korte ben. Men nu har vi fundet Perfect Jeans, hvor bukserne fås helt ned i benlængde 26 (standarden i Danmark er 32).
Så nu kan hun få bukser der passer.
Jeg har også kortere ben end standard, men ikke lige så slemt. Jeg kan godt bruge benlængde 32 uden at svatte i dem, de rynker bare lidt ved anklen. Men jeg køber nu også fra Perfect Jeans, for det er nu rarest når de passer.
Kan de holde til at blive brugt? Har generelt dårlig erfaringer når der er så meget stræk i.
De bliver slidt vildt hurtigt på inderlår (issue når man er rund)
Jeg slider dem ret hurtigt op. Men det gør jeg med alle bukser, så vil hellere have de passer og sidder godt i den tid jeg har dem.
Det kan der være råd for. Man køber noget vliseline (ikke det helt tykke/stive noget) og stryger det på vrangen af bukserne i slidområdet. Det ses ikke når musikken spiller og kan forlænge buksernes levetid ![]()
Den her snak om tøj… så kan jeg godt mærke på budgettet, at jeg altid har gået i uniform. Jeg har pludselig fået et tøjbudget, jeg skal tænke på. Jeg har aldrig regnet arbejdstøj for noget særligt, men 500-1000 om måneden skal jeg sætte af til tøj. Det slides på en helt anden måde end når man kun har det på en time eller to hver dag ![]()
Jeg tror det værste undskyldning jeg har hørt om manglende længde på bukseben var at de havde mange kunder med korte ben… Ja undskyld der kan de smøge/lægge op, det er svært den anden vej.
Lige nu sidder jeg iført et par haremsbukser, og jo de passer fint i livet men på den model de har brugt er det lange bukser, hos mig er de midt på skinnebenet ( det er fint nok her hvor vejret bliver bedre)
Nu kommer der lige en pudsig historie, mine stakkels pinte katte har ønsket et nyt kradsetræ (lover at vise det når det er samlet), nå men i den bestilling er der en heste hoodie med. Jeg ved fra andre at det vil koste mere for zooplus at få den sendt retur, så næste vagt på Gimle tager jeg den med, da jeg kunne se at der kom nogle der havde heste som sagt så gjort.
Nu kommer så det mærkelige, den første jeg spørger har samme dag manglet lige netop sådan en hoodie, hun kunne se på klokken at hun ikke nåede at købe den samme dag da klokken var 10min i lukketid, og hesten var ikke ordnet så det måtte blive dagen efter.
Jeg har så i dag set på facebook at hun var ude at ride og hoodien passede perfekt.
Der er mere mellem himmel og jord, som man siger ![]()
Mille og jeg var til opfølgning på hendes videre gigtbehandling hos dyrlægen i dag, og Mille var bestemt ikke tilfreds med at det kun var mig, der havde mulighed for at tage med hende ![]()
Hun hvæste for første gang nogensinde af dyrlægen, og da hun blev stukket med Solensia mod gigten, så forsøgte hun at gå midt i det hele ![]()
Men nu har hun fået første stik og vel hjemme igen, er jeg tilgivet efter hun fik en ekstra portion vådfoder ![]()
Jeg har godt hørt om katte der lige skal se en ny ting an, og muligvis acceptere den. Jeg fik leveret en drikke fontæne idag, fik den samlet, fyldt vand i og tændt…
Inden pumpen havde nået at få vand igennem var Enyo der, og da han hørte risten af vand ( den er ekstremt lydløs, jeg har kigget flere gange for at se om den var blevet slukket) nøj det var dejligt med rindende vand, så indtil nu har jeg set 2 ud af 4 katte drikke af den.
Og det er det her dyr TIAKI Starfish Drikkefontæne i rustfrit stål | zooplus.dk