Ting der forsvandt

Jeg synes pausefiskene var så hyggelige, så dem savner jeg faktisk :smiley:

[QUOTE=ThildeL;1133839]Nogen, der ved om Haribo’s Maoam “lakrids kastanjer” faktisk ER forsvundet eller hvor man kan få dem? :gruble:

Jeg saaaavner dem… Nu kan man kun få dem med cola og de er så syrlige :uha: uha nej[/QUOTE]

:slight_smile:

Jeg kender dem godt - jeg skal nok lure, hvor jeg kommer frem om jeg kan finde dem til dig - synes, at jeg for nylig så dem i SuperBest…

Hvor mange kilo skal jeg købe til dig, hvis jeg finder dem ??

Enig - men det pudsige af det er, at når jeg ser billedet tænker jeg automatisk Norman Rockwell :slight_smile: Men selvfølgelig har der været mere end én, der har kunnet lave de dejlige illustrationer.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1133897]Enig - men det pudsige af det er, at når jeg ser billedet tænker jeg automatisk Norman Rockwell :slight_smile: Men selvfølgelig har der været mere end én, der har kunnet lave de dejlige illustrationer.
VH
Susanne[/QUOTE]

Der står ihvertfald Kurt Ard på denne, mener også der står på de andre. Jeg må se om jeg kan finde dem, de er så sjove og sødt tegnet :slight_smile:

Men det ville også være mere logisk at bruge en dansk illustrator fremfor en amerikansk, det giver langt mere mening - jeg har bare aldrig lagt mærke til det. Faktisk har jeg gået rundt på Norman Rockwell museet og ment at jeg kunne genkende stilen fra de gamle Familie Journaler :tihi: Og stilen har været rigtig nok, men navnet helt forkert :slight_smile: Oh well, you live, you learn :ok:
VH
Susanne

[QUOTE=Tante Tut;1133887]:slight_smile:

Jeg kender dem godt - jeg skal nok lure, hvor jeg kommer frem om jeg kan finde dem til dig - synes, at jeg for nylig så dem i SuperBest…

Hvor mange kilo skal jeg købe til dig, hvis jeg finder dem ??[/QUOTE]

Kilo? :uha: Så rig og lækkersulten er jeg dog ikke :tihi:
Jeg er mere bare interesseret i om de overhovedet er på markedet mere :gruble:

[QUOTE=Susanne W;1133897]Enig - men det pudsige af det er, at når jeg ser billedet tænker jeg automatisk Norman Rockwell :slight_smile: Men selvfølgelig har der været mere end én, der har kunnet lave de dejlige illustrationer.
VH
Susanne[/QUOTE]

Norman Rockwell har også lavet mange fine tegninger - ved dog ikke om han har tegnet til danske blade ?

Kurt Ard har tilgengæld tegnet utallige forsider og novellebilleder osv til specielt Familie Journalen gennem tiderne. Jeg har også altid godt kunnet li’ hans tegninger. :slight_smile:

I følge Wikipedia er netop Norman Rockwell hans store forbillede, så det er nok ikke så underligt at stilen ligner :slight_smile:

:slight_smile:

Hvor blev Eddie The Eagle af ??

Han var underholdning i verdensklasse…

:lol::lol::lol::lol:

Hvor er mine skrutrækkere??!!

Jeg har TRE og ikke en eneste af dem kan jeg finde :S har kigget under sofaerne, i sofaerne , under sengen, bag reolerne - synes jeg har kigget i alle skabe - ja alle steder og de er der bare ikke :S

[QUOTE=PiaB;1134171]Hvor er mine skrutrækkere??!!

Jeg har TRE og ikke en eneste af dem kan jeg finde :S har kigget under sofaerne, i sofaerne , under sengen, bag reolerne - synes jeg har kigget i alle skabe - ja alle steder og de er der bare ikke :S[/QUOTE]

De ligger sikkert samme sted som mine 5 målebånd og 2 linealer :S

jeg fandt den ene i mine cykelsko :tihi: (og det giver god mening den er endt der, for bruger den til at justere klamperne med til spinning :tihi:

Men de to andre - som har skrigorange håndtag! - er stadig pist-væk-borte :S

Bøttesmør, fra ismejeriet :ok:

Jeg savner rigtig kærnemælk.

Man kan da stadigvæk købe kærnemælk :?

Min nye Nickelback cd!! Som cdafspilleren i bilen gladeligt åd for derefter at påstå der er NO DISC når man beder den spytte ud igen, fordi den ikke vil spille den. :argh:
VH
Susanne

Ja men det er ikke rigtig kærnemælk mere, som i gamle dage. Dengang var det rigtig kærnemælk. I dag er det bare syrnet mælk, og det smager ingenlunde som rigtig kærnemælk. Da jeg var barn, var der små bitte klumper smør i.

Okay, så forstår jeg bedre :slight_smile:

Min gamle hårfarve fra før det var gråt :frowning: altså ca 13 år siden

glade kolleger… jeg kan slet ikke forstå hvor de 16 søde, dejlige sjove positive drenge er blevet af… de er der alle sammen men alt det glade er forsvundet…

det vil jeg have igen…