Uge 11 2021 - Trick & treat

Ugens emne er: Trick & treat
Du kan tilmelde et billede indtil torsdag d. 18/3. ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

Altså - enten er jeres katte godt nok ikke fremme i skoene (hvilket ikke helt harmonerer med mit indtryk :wink: :smirk_cat:) eller også er emnet helt i hegnet… :thinking:
Skal vi lukke den her, eller give den en chance, evt. i kommende uge?

Vi er jo tit lidt langsomme til at få budt ind, og det skader vel ikke at den køre næste ugen med? :slight_smile:

1 Synes om

Lav lidt reklame for den i tanketråden også.

Nå, men hvis ingen andre vil, så lægger Manse da gerne ud (citat):
Et af de mange trick jeg har lært hende - løfter poten, hun siger “high five” og gi’r mig en treat:+1: :smile_cat:

11 Synes om

Bastian, helt klar til en omgang trick & treat. Måske mest trick :grin:

7 Synes om

Psssttt @_DK_Sugieh - indtil videre er det indlæg vi mangler, ikke likes… :sunglasses::wink:

1 Synes om

Årk altså :crazy_face:


Der er kun én der bliver tricket her :smile:

8 Synes om

Er vi nået dertil hvor vi må erkende, at vores kattes trick & treat ikke er blevet fanget på billeder, og derfor stemmer nu hvor det er blevet fredag? :slight_smile:

3 Synes om

Noted - katte-tricks er forbeholdt en eksklusiv skare.:smirk_cat:
Men I andre må da fortsat gerne stemme… :thinking: :wink:

1 Synes om

Nogle gange går det bare sådan :slight_smile: Det kan være, foråret også er gået vores brugere i blodet.

1 Synes om

Det er sgu’ da unfair - ikke alene må jeg selv stå for 33 % af bidragene, nu skal jeg dæleme også hænge på den en gang mere… :face_with_raised_eyebrow: :sunglasses:

Manse derimod takker for anerkendelsen af hans fortrinlige træner-evner! :smile_cat:

9 Synes om