Jeg har indenfor de sidste 45 minutter, klemt et forben i en dør, sparket til to killinger, der kom fræsende med 300 km/t lige ind foran mig. Smidt en nyristet bolle fordi jeg snublede over endnu en fartglad killing…
Jeg er i fuld sving med mørningen ![]()
![]()
En af glæderne ved at have killinger ![]()
Vi har stadig glæden af Silver, han er nu over et år, men render stadig ind foran benene på os ![]()
Det må være en familiesvaghed, for det gør Delle også. Jeg har været ved at skvatte over hende adskillige gange, hun er blevet sparket (selvfølgelig ikke med vilje, jeg får så dårlig samvittighed) et par gange også og hun lærer det bare ikke. ![]()
Jeg skulle til at skrive præcis det samme, da jeg så Jeanettes kommentar om Silver og den eneste der har lært noget er mig - så om morgenen ved jeg, hvor jeg skal stoppe, hvis jeg ikke vil risikere at falde over ham fordi han kommer flyvende fra den ene ende af huset til den anden ![]()
Resten af dagen er lidt mere interessant om det er ved at gå galt eller ej ![]()
Jeg har ikke noget lys i gangen, så når jeg kommer hjem fra arbejde om aftenen er her buldermørkt, så der futter jeg ind med små bitte skridt uden rigtig at løfte fødderne indtil jeg får tændt noget lys og rent faktisk kan se hvor hun er. Nogle dage føler jeg at jeg skovler hende rundt.
Jeg kunne godt tro, at det er noget katterelateret, for Robin ynder også at gå i vejen og han er vist ikke i familie med nogen af de nævnte katte ![]()
Jeg bliver så forskrækket, når han pludselig står enten foran mig eller endnu værre bagved og da jeg ikke er så sikker på benene er det faktisk temmeig ubehageligt ![]()
Alle mine katte har gjort det i en eller anden grad. Men der er stor forskel på hvor meget de lærer af at få en fod i hovedet. Delle udmærker sig for eksempel ved overhovedet ikke at lære noget.
Det er sket mere end én gang, jeg har fyret en kat ned af trappen
og en eller anden dag er det mig der må tage turen ![]()
Selv om det er synd for katten, så er det altså bedre det er dem end dig ![]()
Jeg har aldrig været god på trapper
Jeg startede som godt 2-årig med at tage den ned af vores kælder trappe, og så har jeg faldet ned med jævne mellemrum lige siden
Heldigvis har jeg aldrig slået noget sådan i stykker for alvor ![]()
Er de blevet snippet? Du kan vel ikke placere dem på rad og række på den måde, med mindre de er bedøvede?
Lige nøjagtig
og de er helt friske igen nu. Pigerne har stadig lidt tømmermænd, men drengene leger. Alle har spist, drukket, været på bakke og ørlet ![]()
Alt er godt ![]()
![]()
Du må tale noget klarere, de hørte det som ‘‘sammenliggning’’ ![]()
Ja deres ører har alle dage kun været til pynt ![]()
3 uger mere er længe!
Vi er alle meget klar til de skal flytte hjemmefra ![]()
![]()
Morgensamling ![]()
og så går de 3 uger nok alligevel ![]()
Åh hvor skønne ![]()
Liv og glade dage.
![]()