Zoe (uden y) the Corgi

Og igen her til aften :hjertehop:

Jeg ved ikke hvad der gør det, men hunde er altså bare skønne - intet kan sammenlignes med dem. det gør ikke katte mindre værd, men hunde er så ganske fantastiske - hun ser skøn ud, hvor er hun fra- hvilket opdræt?

Hun er fra Kennel Lusati :slight_smile: http://kennellusati.123hjemmeside.dk/264308278

De venter hvalpe :sshh:

10 mdr. vs. 10 uger. Der er sket lidt :tihi:

Hyggesøndag :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Mig og Zoe puttede i 9 timer i nat :rock: Men alligevel kunne hun slet ikke komme tæt nok i morges. Vi skulle putteeeeeee

Så var vi en tur i skoven. Vi så to dådyr :thumbup:

Nu sidder vi her igen og denne gang ville Slaggy også være med :inlove:

Er ikke sikker på jeg får udrettet særlig meget i dag. Kan simpelthen ikke få mig selv til at rejse mig. :ups:

Så Corgi er hundsk for ‘siataler’ :gruble: :tihi:

Ja, men med praktiske, korte ben, så de ikke kan komme så højt :tihi:

Hooooov… Hvad laver poten? :tihi:

[QUOTE=Blabl;1214404]Hooooov… Hvad laver poten? :tihi:

[/QUOTE]

Hun holder den faaarlige og bidske hund på sikker afstand… :tihi:

Zoe havde taget de store ører på i torsdags. :tihi:

Jeg skulle rette en af puderne fra sofaen. Så ud af betrækket med den og rette den ud. Men det var altså en vældig god hundeseng :høhø:

Lader op til weekenden :zzz:

Hun er begyndt at rede seng. Der bliver gravet og gravet, hun flytter rundt på tæpperne:

//youtu.be/d7nLvfued9Y

Som regel ender det bare med, at hun ligger ved siden af tæpperne, ligesom i videoen. Men nogle gange bygger hun huler :tihi:

Jeg kunne bare godt undvære at hun gør det på min hovedpude om natten :surrender1::tihi:

[QUOTE=Blabl;1215347]

Hun er begyndt at rede seng. Der bliver gravet og gravet, hun flytter rundt på tæpperne:

//youtu.be/d7nLvfued9Y

Som regel ender det bare med, at hun ligger ved siden af tæpperne, ligesom i videoen. Men nogle gange bygger hun huler :tihi:

Jeg kunne bare godt undvære at hun gør det på min hovedpude om natten :surrender1::tihi:[/QUOTE]

man skal jo ligge godt :smiley:
Trille graver i min madras … Ikke hovedpude eller dyne, for dem hader hun, men min madras og papir, eller pt. Bamses hundetaske :smiley:
Når hun graver i min madras, så er det som at have en massageseng, det er lige før den hopper… Hun går bare til den :smiley:
Hvis Bamse skal ligge godt, så går han rundt i cirkler, og rundt og rundt og rundt, indtil at han synes at han kan ligge der :smiley:

Hun er SKØNNE :slight_smile: elsker dem alle :smiley:

[QUOTE=Blunky;1215354]man skal jo ligge godt :smiley:
Trille graver i min madras … Ikke hovedpude eller dyne, for dem hader hun, men min madras og papir, eller pt. Bamses hundetaske :smiley:
Når hun graver i min madras, så er det som at have en massageseng, det er lige før den hopper… Hun går bare til den :smiley:
Hvis Bamse skal ligge godt, så går han rundt i cirkler, og rundt og rundt og rundt, indtil at han synes at han kan ligge der :smiley:

Hun er SKØNNE :slight_smile: elsker dem alle :D[/QUOTE]

Ja, der bliver lagt kræfter i. Det hele ryster :høhø:

Dét er livet :pote:

Søndag :hjerte:

Da Zoe gik i hi :høhø:

Hun hopper selv op og smider sig sådan der. Så skal der nusses mave og hvis man stopper for tidligt begynder hun at knirke :tihi:

Skovtur i lørdags :hjerte:

“Min seng vender på hovedet :surrender1:”

Jeg er hjemme syg i dag. Zoe fik en klam pandelap, så jeg havde ro til at sove. De stiiiinker … Så selvfølgelig skulle den gemmes i mit tæppe, da hun havde spist, det hun kunne. :rock:
Senere kom Slaggy og lagde sig hos mig. “Shit!”, tænkte Zoe og stod i panik og kiggede på os, mens hun tænkte på sit kødben, der var i overhængende fare for at blive fundet :blegne:
Jeg gav hende kødbenet. Hun spiste lidt mere, men så skulle det jo gemmes igen. Udenfor er bedst, men jeg gad ikke rejse mig for at lukke hende ud med det. Så må man jo finde på noget andet. Så hun lagde det i et hjørne i entreen og hentede Jespers sutsko, som hun lagde over :klapper:
Hun er kreativ nok :slight_smile:

Hun er jo dejlig som altid :lovelove:

OT - har Jesper nogensinde farvet sit skæg?

[QUOTE=Lykke;1217382]Hun er jo dejlig som altid :lovelove:

OT - har Jesper nogensinde farvet sit skæg?[/QUOTE]

:tihi: Nej, det har han ikke.

mangler en dybt skuffet smiley

Det går lige med et par sygedage, når de kan tilbringes sådan her:

:hjerte:

Mosier gider altså ikke være med. Han foretrækker sin hængekøje :høhø:

Kæft, de er søde :hjerte:

Zoe slikkede på Slaggy. Slaggy ignorerede Zoe :tihi: