Zylkene

[quote=kaddyy;407263]“Hun nåede bare at få fire - og så fik hun en stak med til sit nye hjem.
Om det gjorde en forskel eller ej aner jeg ikke.”

Og det har lis selv forklaret ikke var tilfældet:):)[/quote]

Købers beretning om sammenføringen er ualmindelig positiv i betragtning af, at katten er 8 år gammel og ingen kan jo vide, hvordan Sarah ville have reageret på sammenføringen, hvis hun ikke havde fået Zylkene - derfor kan man ikke bagefter sige, om Zylkene gjorde en positiv forskel, kun at det ikke har gjort en negativ forskel.

Fanflok ? …Den forstår jeg ikke ??

Er det efter din mening ikke skønt, når vidende og erfarne katteejere deler deres viden og erfaring med os andre …Jeg er utrolig taknemmelig for alle de informationer/erfaringer Lis næsten dagligt bringer - Så jeg vedgår at jeg hører til flokken af ‘fans’ :slight_smile:

Jeg er ikke for ‘stolt’ til at indrømme, at jeg heldigvis lærer noget nyt, næsten hver dag, og jeg håber ikke den dag kommer, hvor jeg nægter at lytte til dem, som ved meget mere om katte end jeg gør :slight_smile:

[quote=kaddyy;407246]Det skal ikke være nogen hemmlighed at jeg aldrig bliver en del af din fanflok. Og vi kan være enige på et punkt, at dyrets tarv kommer i første række.:):slight_smile:
[/quote]

Jeg har hverken nogen fanklub eller fanflok - så hvad skal dine igen spydige bemærkninger gøre godt for. Faktisk syntes jeg du er umanerlig uartig og nedladende - og forventer en undskyldning - i denne tråd, tak.

Kommer undskyldningen ikke - så kunne jeg finde på at oprette en tråd om hvorfor du er så negativ - noget med hvordan brugere opfører sig overfor andre brugere når…
Du har bestemt har lov til at være negativ - men var du klog holdt du det for dig selv.

Jeg mener selv jeg er god til at skille skidt fra kanel - og frem for alt ikke bære nag - personen er ikke vigtigst for mig - det er katten. Jeg er ikke forlovet med nogen her - og har heller ikke planer om at blive det.

Jeg fatter ikke du kaster med sten - den her tråd handler om Zylkene - og handler hverken dig eller mig …

Netop, dyrets tarv kommer i første række - præcis hvad det også gjorde i Sarahs tilfælde - også selvom du mener noget andet. Det kan jeg ikke bruge til noget - det kan Sarah heller ikke … Du skal ikke fortælle mig hvad der er bedst for mine dyr - det mener jeg jeg har opdrættet længe nok til selv at kunne vurdere …

Din signatur er meget sigende - må jeg sige …

[quote=Alice;407285]Fanflok ? …Den forstår jeg ikke ??

Er det efter din mening ikke skønt, når vidende og erfarne katteejere deler deres viden og erfaring med os andre …Jeg er utrolig taknemmelig for alle de informationer/erfaringer Lis næsten dagligt bringer - Så jeg vedgår at jeg hører til flokken af ‘fans’ :slight_smile: Det da din helt og holden demokratiske ret:)

Jeg er ikke for ‘stolt’ til at indrømme, at jeg heldigvis lærer noget nyt, næsten hver dag, og jeg håber ikke den dag kommer, hvor jeg nægter at lytte til dem, som ved meget mere om katte end jeg gør :-)[/quote] Igen det da naturligt menneskeligt at lære, informationer findes over alt i samfundet, og de er til for at man kan tage ved lære og forholde sig kritisk til dem.:):):slight_smile:

Hvad sker der dog lige pludselig.?.. Øv det var ellers sådan en god tråd om et produkt jeg gerne vil lære mere om…

Ja, lige netop.
Bl.a. kan det være meget lærerigt, at befinde sig på et katteforum, hvis man gerne vil lære mere om katte.

Men det forudsætter naturligvis, at man er åben for at lære noget nyt :ups:

[quote=Lis Dahlstrøm;407328]Jeg har hverken nogen fanklub eller fanflok - så hvad skal dine igen spydige bemærkninger gøre godt for. Faktisk syntes jeg du er umanerlig uartig og nedladende - og forventer en undskyldning - i denne tråd, tak.

Kommer undskyldningen ikke - så kunne jeg finde på at oprette en tråd om hvorfor du er så negativ - noget med hvordan brugere opfører sig overfor andre brugere når…
Du har bestemt har lov til at være negativ - men var du klog holdt du det for dig selv.

Jeg mener selv jeg er god til at skille skidt fra kanel - og frem for alt ikke bære nag - personen er ikke vigtigst for mig - det er katten. Jeg er ikke forlovet med nogen her - og har heller ikke planer om at blive det.

Jeg fatter ikke du kaster med sten - den her tråd handler om Zylkene - og handler hverken dig eller mig …

Netop, dyrets tarv kommer i første række - præcis hvad det også gjorde i Sarahs tilfælde - også selvom du mener noget andet. Det kan jeg ikke bruge til noget - det kan Sarah heller ikke … Du skal ikke fortælle mig hvad der er bedst for mine dyr - det mener jeg jeg har opdrættet længe nok til selv at kunne vurdere …

Din signatur er meget sigende - må jeg sige …[/quote]

Tråden handler om zyklene. Og mit spørgsmål gik på om katten ville have haft bedst af at flytte til et hjem uden hund. der kom så nogle gode argumenter fra andre debatører også. Hvilket i sagens natur er det et debat forum er til for. At jeg så ville have valgt noget andet,kan jeg i sagens natur ikke se er dårligere end det/de valg du som opdrætter træffer. Øvrig retorik vælger jeg ikke at kommenterer da det ikke bidrager med noget konstruktivt .:):):):slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;407357]Ja, lige netop.
Bl.a. kan det være meget lærerigt, at befinde sig på et katteforum, hvis man gerne vil lære mere om katte.

Men det forudsætter naturligvis, at man er åben for at lære noget nyt :ups:[/quote]

Helt enig, men indbefatter det, at man skal være enig/dele holdning med alle:?:?eller har man ret til som ethvert andet menneske at stille spørgsmål til viden givet:?

Deri er vi meget enig :-). Men hvor kommer bemærkningen om ‘fanklub’ ind i billedet i dette sammenhæng ?

Jeg tror ingen her er enig med alle - men der er mange måder at stille spørgsmål på og være uenige …

Der er fx den “interesserede” spørger og der er den “anklagende” spørger. Dine indlæg er klart i sidste kategori, hvilket gør, at man opfatter dem som skrevet i en ubehagelig tone.

Hvilket hjem du ville have valgt at sælge Sarah til, er fløjtende ligegyldigt for en tråd, der omhandler erfaring med et produkt. Din holdning til den slags kan vi andre ikke bruge til noget, så den tjener kun til at fremhæve, at du ikke kan lide Lis og det var Lis vist ikke i tvivl om i forvejen :thumbdown:

Anita,

Det er slet ikke det det går på - det er din insinuering om jeg ikke følger op på katten - og du mener du ville foretage andre valg.

Jeg gav dig et valg - en udskyldning for at være bedrevidende og nedsættende - kommer den - eller kommer den ikke?
Stadig, jeg kender mine dyr - det gør du ikke - så dine valg med min kat interesser mig ikke - og slet ikke på den nedladende og bedrevidende måde.

Dine egne valg med dine katte - de kunne være brugbare - men ikke med min …

[quote=Vivi_Fletcher;407370]Jeg tror ingen her er enig med alle - men der er mange måder at stille spørgsmål på og være uenige …

Der er fx den “interesserede” spørger og der er den “anklagende” spørger. Dine indlæg er klart i sidste kategori, hvilket gør, at man opfatter dem som skrevet i en ubehagelig tone.[/quote]

Det er jo netop derfor jeg bruger en masse af dem her:):):):):):)netop for at de skal blive opfattet sådan “interesseret spørgende”:):slight_smile:

Det har du og havde gjort det havde sagen været en hel anden - det gjorde du så ikke - du satte mistillid til mine handlinger og mig som person.

Tænk, jeg opfatter det på en helt anden måde i forbindelse med det skrevne ord:-(

Det er din mening, og den har du lov at have:):slight_smile:

:):):slight_smile: ok(i mangel af et bedre ord)

Det har du fuldstændig ret i.

Troede dog ikke følelserne var helt så negative - fik for en månedstid en pb hvor jeg blev bedt om noget dokumentation Anita skulle bruge - det fik hun naturligvis da jeg havde fundet det. Præcis som alle tidligere pb’er blev besvaret.

Anita, jeg venter stadig på en udskyldning!

Jeg afleverer halvstor killing nu - forventer din undskyldning ligger i denne tråd når jeg kommer tilbage senere i aften …

Denne tråd handler om Zylkene. Hold jer venligst til emnet og tag alle jeres personlige opgør på PB. De har intet at gøre på det åbne forum.