Fortsætter debatten fra Billeder uden katte 2023:
@Enki det problem kan vi da løse på en konstruktiv måde
Fortsætter debatten fra Billeder uden katte 2023:
@Enki det problem kan vi da løse på en konstruktiv måde
Vi fik hellere aldrig set de sidste to sæsoner af Brødrene Dal.
@Enki Der findes en masse tutorials på strik online, og på strømper. Det er da blot at gå i gang
Tak det ved jeg godt, men manglende overskud og tålmodighed, gør at det kommer ikke til at ske.
Ved godt du næste er på vej ud af døren, men de der
Er de der strømper uden hæl og rundstrikket rib .
Spørger hender der en gang strikkede mønster strik med snoninger og huller og mere. Men som aldrig knækkede koden til strømper.
Er de nemme og strikke ?
Ved heller ikke om jeg kan mere.
Men lysten til og prøve kommer mere og mere. Og det er kattegale skyld
God ferie
Med venlig hilsen
Tutorials er egentlig blot et engelsk ord for vejledning, så det er videoer der fungerer som hjælp, og hvor man kan lære alt mulig.
Strømperne iden hel er måske spiralsteømper?
undskyld
Men tak for forklaring
Ja det var de spiral strømper jeg tænker på, må have kigget på dem
Med venlig hilsen
Yuri vil gerne søge en stilling hos nedrivningsholdet fra Spjellerup, @Skattekat. Hans speciale er væltning af udendørs klatretræer
Så fint var træet da det blev sat op for knap otte år siden, men nu synger de sidste dele absolut på sidste vers
Jeg ved ikke hvad vi skal gøre i forhold til at få et nyt, for det var noget af et heldigt sammentræf at en håndværker der lavede noget for os, kunne skaffe materialerne, og en nu tidligere beboer på vejen kunne sætte træet op.
Er I frisk på en Jyllandstur, så kan jeg godt skaffe materialer gratis.
Tak for tilbuddet, men så er der lige transportproblemet. Det er begrænset hvor meget træ man kan transportere i en Opel Corsa uden anhænger
Vi ansætter ikke lige nu, men han vil blive skrevet op på en liste … kan han tiltræde øjeblikligt hvis det er?
Ja-hatten må på… Min datter transporterede 3/4 seng på taget af en Aygo
Jeg leder febrilsk efter billeddokumentation, det er nærmest en seng på rulleskøjte
Det vil jeg tro
nå…men…den der første storm i Januar tog toppen af en 70 år gammel gran …og toppen blev hængende i noget andet, såca 10 meter oppe hang der ca 10 m træ …
ViborgMetalFestival er i gang. Dejligt med noget afstressende dødsmetal efter en uge med larmende unger på arbejdet. Første band er Thorium fra Næstved med min kammerat José på guitar
Den lille flok rådyr her er her hvert dag, om eftermiddagen, der er en større flok der tager turen fra morgen af, og til aften. men om det er den samme som fra morgen af ved jeg ikke
Med venlig hilsen
jeg fik også set planeterne igår inden de dukkede ned bag nabobygningen