Billeder uden katte 2023

:grin:

13 Synes om

:blush: tak :tak: @Enki den er så fantastisk :blush:

1 Synes om

Jeg har været i haven det meste af dagen, men fik mig lige samlet sammen til en lille tur på hesteryg inden det blev mørkt.
Smuk stille aften med udsigt over Solbjerg Sø :star_struck:

15 Synes om

Nu er sneen begyndt her

Med venlig hilsen

3 Synes om

Også her sneer det.

4 Synes om

Her sneer det også

3 Synes om

Også sne her i Østbirk

3 Synes om

Masser af rock’n’roll attitude og Flying V guitar på Richters i aften :guitar:

10 Synes om

Fredag morgen en virkelig smuk morgen, og der kom drivende rim tågen og alt fik en drys, prøvede og fik taget billeder, men det kunne jeg ikke, så savner jeg min spejlreflekskamera.
Men sidst på eftermiddagen, var den her, lille flok rådyr her, jo ved godt jeg ser dem op til 4 gange om dagen, men bliver lige betaget af dem hvert gang :ups:

16 Synes om

I går kom jeg hjem med en pose pottemuld, som jeg satte lige indenfor hegnslågen, så den var nem at få fat i, når jeg skulle bruge den … klip til i dag, hvor Leo Løvehjerte har haft en fest:

Donkey var svært begejstret og brugte jorden som kattebakke, lige ved dørtrinnet :rolleyes2:

17 Synes om

Fra i lørdags, da vi havde tøsne. Bastian var naturligvis ude for at checke, men skulle kun bruge et par meter for at konstatere, at vejret var vådt… :slight_smile:

14 Synes om

Det var da yderst betænksomt af ham, at gøde jorden på forhånd for dig :grin:

4 Synes om

Ja jeg ved så mange fugle, kan ødelægge, marken, afgrøder.
Men jeg kan ikke andet end blive fascineret af det, i de flokke. Og jeg nyder oplevelsen

Undskyld den bedste kvalitet billed jeg kunne få, med det udstyr jeg har

Med venlig hilsen

9 Synes om

Hvad er det for nogle fugle? Vi har nogle gange gæs, der mellemlander i flokke her i området på vej til og fra Sverige vist nok. De kan godt fylde en lille mark, så man ikke kan se grønt nogen steder.

Er det en hæk, der er langt marken, eller er det et kvashegn?

2 Synes om

På den øverste billed er en hæk,

Der er grågås, bramgås, nogle der bliver kaldt kort gås, har ikke lige helt styr på rigtig navn, svaner. Og de sidste to dage, en par fiske hejre. Måske er der flere slags, men det er jeg ikke helt god til, de er lige kommet og landet under stor snakken, om pladsen. Ind imellem kommer en der står med kikkerten, hvis jeg ser en, vil jeg lige høre om de arter der er, af bare nysgerrighed

Med venlig hilsen

2 Synes om

Det er også bramgæs, der kommer her. Det er kun et par uger siden, jeg sidst så sådan en mark.

3 Synes om

Det ene barn og jeg siger for sjov, at der er sået gæs på marken, når vi passerer sådan en

5 Synes om

Den lagde på bordet, hvor vi skulle stå da vi ankom til dsgens udstilling :see_no_evil:

12 Synes om

Nogen kender jer godt

3 Synes om

Sikke en dejligt overraskelse og få :blush:

Med venlig hilsen

1 Synes om