December tanker

Det kan de sgu da ikke tillade sig … :argh:

Får også sommetider at vide, at jeg har en stor kat. Næeh nej Mitzi er en flot, slank brite :smile: Det har jeg endda dyrlægens ord for :wink:

2 Synes om

LouLou ser faktisk tykkere ud, end hun er, i vinterpels … men hele hendes størrelse kan nok ikke tilskrives vinterpels :flojte:

Hun har en pæn fruefigur… ligesom Sugieh :):ok:

3 Synes om

Da jeg vågnede i morges, var lyset i soveværelset tændt. Jeg har ikke været oppe i nat … Der er 3 muligheder:

  1. Vi har haft ubudne gæster :yikes: - men de ville vel i givet fald ikke have været dumme nok til at tænde lyset.
  2. Jeg er begyndt at gå i søvne :yikes: - måske skulle jeg skrive: Jeg kan ikke HUSKE, at jeg har været oppe i nat. Måske er det derfor, jeg sover så dårligt?! :uha:
  3. Kattene har tændt det :scream_cat:

Det sidste kunne måske godt lade sig gøre. Kontakten sidder lige over vasketøjskurven, hvor der lå en lille dynge tøj. Så en af dem (Asani :venter: ) kunne nok godt have ramt kontakten ved et uheld. Med halen fx. Så det bliver nok den, jeg går med!

En nat i sidste uge vågnede jeg ved at sengelampen var tændt - ja, jeg kan nå den når jeg ligger i sengen - har npk drømt et eller andet.
Det der med at gå i søvne/kan ikke huske at man har været oppe er da absolut en mulighed. For at det er kattene må da være lidt af en bedrift :wink:

1 Synes om

I vores gamle lejlighed tændte og slukkede Mille ofte lyset i gangen, fordi hun gnider sig op af alt hun kan komme til, når hun er i nussehumør og det inkludererde også stikkontakter :joy:

2 Synes om

nyt ord ‘douche waffle’ så godt og lige hvad der passer på vejret her i Østjylland

Hjælp - er der en eller flere som har et godt link til når man vil lave en julehilsen ud af et billede.

Jeg fandt en god side sidste år, men fik ikke gemt linket, og nu får jeg alt muligt jeg ikke rigtig kan bruge når jeg søger.
En ramme hvor jeg kan isætte eget foto og gerne mulighed for en kort hilsen så som:
DK Wijelo ønsker god jul og godt nytår.

Jeg er så irriteret på alle de ubrugelige sider jeg finde som kræver login mm.

Jeg er ikke nået så langt i år, men jeg plejer at bruge: https://zo.imikimi.com/

1 Synes om

Den har jeg forsøgt mig med, men jeg kunne ikke finde ud af at downloade det færdige billede. Men forsøger en gang til :slight_smile:

Det virker ikke med https://zo.imikimi.com/ Jeg kan ikke skifte den tekst ud som allerede står i rammen med en dansk tekst, og i et eksempel blev det billede som lå som eksempel ved med at være bag ved mit eget foto.

Så fandt jeg alligevel mit link : http://viptalisman.com

Super gode muligheder for selv at lege lidt med både tekst og billede.

6 Synes om

Endelig årets sidste nattevagt, og jeg kunne hurtigt overtales til at lave ikke en skid hele natten :slem: Helt så let slipper jeg nok ikke, men i det mindste ser det ud til at blive en stille nat, og jeg er indstillet på at den bliver hyggelig :slight_smile:

3 Synes om

19 posts were split to a new topic: Designændringer i Discourse

folk falder i svime over denne kat, men de ben er ikke normal

Redirecting...?tn=C-R

må lige sige jeg så den i en lukket kattegruppe, men kan ikke dele opslaget fra den :frowning:

Jeg har godt set den før. Tror også at jeg har kommenteret inde på det opslag at de ben er helt forkerte :doh:

2 Synes om

2 Synes om

A post was merged into an existing topic: Designændringer i Discourse

Måske skulle alle de ‘‘skin-indlæg’’ over i en anden tråd :huh: