. o O aprils tanker

Her er lidt billeder fra fa han var på udstilling (Dengang var der 4 Felis Danica klubber, nu er der kun 3)

3 Synes om

Den anden er DK Wehnerts Madeleine, hun er Europé :smiley:

2 Synes om

Så blev Asani endnu en hjørnetand fattigere. Nu er der kun en tilbage og den kan han vel næppe have den store glæde af.

Kan tandløse katte egentlig stadig nedlægge bytte?

9 Synes om

JA første tandløse kræ i huset brækkede nakken på fuglene og smed dem på vores gulv

5 Synes om

Jeg har været bybud i dag og det her er min budløn :grin: Det’ ikk’ så ring’ endda :tak:
Og Vaffel skulle selvfølgelig lige snige sig med på billedet :klappe:

17 Synes om

De dræber ikke med tænderne, dem bruger de til at “flå” kødet af med (hvilket de så også kan uden tænder)

1 Synes om

Det var bare helt fantastisk at du gad både at hente posen med ting og aflevere dem heroppe :smiling_face_with_three_hearts:

Birk bliver simpelthen så lykkelig, når han får regntøjet :heart:

9 Synes om

Det her er ikke engang sjovt … Onkel Karl vil ikke starte :ahhhhhhh:
#dejavu

Edit: Problem løst … jeg havde grebet ekstranøglen og den kunne Onkel Karl ikke genkende, så han smækkede startspærren på :argh:
#derersåmegetkvinderikkeforstår :flojte:

16 Synes om

Lidt ligesom det med beskyttelse på viskerblade :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Fortæl - fortæl … :flojte:

:joy: Det gjorde jeg herinde i 2015… Nogen havde købt dyre viskerblade der på ingen måde virkede efter hensigten…. (is og sne)
Indtil vedkommende fandt ud af det hjalp at tage de beskyttelsesfætre af…. Så var det fine viskerblade :sunglasses::joy::joy::joy: Der gik 4 dage :face_with_peeking_eye:
Nogen var få timer fra at køre på værksted for at få dem skiftet til nogle endnu bedre, jeg er stadig glad for jeg ikke nåede så langt :joy::joy::joy:

11 Synes om

:klappe: :klappe: :klappe:

3 Synes om

Men jeg forstår altså stadig ikke, hvorfor de er på… helt tåbeligt og unødvendigt :grin:

3 Synes om

Puha… Godt du slap med skrækken. :grin:

3 Synes om

Åhh :grin: nogle herlig små klip, 1 min vare det
Den lille røde der vil drikke :smiling_face_with_three_hearts:

https://youtube.com/shorts/wrpRo1iuEXM?feature=share

Med venlig hilsen

4 Synes om

Jeg kan stadig ikke forstå, hvorfor bilen ikke kan genkende sin egen nøgle …
Men whatever …

5 Synes om

Tråden er her :stuck_out_tongue_winking_eye: Billederne er desværre væk efter flytning til ny platform.
Blondine.dk

3 Synes om

I går var der kålawten i værkstedet. :slightly_smiling_face:
En flok ræddi bonderøve skulle have målt, hvor mange hk deres traktorer har. :smile:
Det var i den forbindelse jeg skulle lave salat :wink:
Der var 14 mænd med god appetit….
Jeg lavede salat af 1 iceberg, 2 agurker, 1 d’s majs og 7 blommetomater.

De var lige nøjagtig så grøntforskrækket som forventet :joy:

Til gengæld åd de 9 kg flødekartofler og 1/2 pattegris :joy:

11 Synes om

Hold da magle hvor er grus blevet dyrt - Det gode Classic, som jeg bruger, er oppe i 155 på ZooPlus.
Gik på Bitiba og fik det til 140 kr.
Købte 4 poser af det samt to andre slags - en pose af hver - for at prøve det. Kom af med 780 kroner - og der var trukket 5% fra i rabat.

4 Synes om

Ja jeg syntes også at både grus og foder er blevet MEGET dyrt :moneybag:

3 Synes om