Er der noget jeg misser her med de smileys? Synes da jeg har adgang til alle de “gamle” smileys fra det gamle forum
![]()
…osv, bare lige for at vise et par stykker
Er der noget jeg misser her med de smileys? Synes da jeg har adgang til alle de “gamle” smileys fra det gamle forum
![]()
…osv, bare lige for at vise et par stykker
ahh, det er dem der lavet om, takker ![]()
Vil du lave en separat tråd til det, så det ikke drukner i alt muligt andet her i tanketråden? Alle skal have mulighed for at se den og komme med kommentarer.
Ja det vil jeg gerne. ![]()
Det er helt tilfældigt. Jeg bruger udelukkende den tyske. Ofte levering på 4 dage, men så ind i mellem pludselig en uge +
Jeg bruger altid dansk zooplus (køber faktisk aldrig nok til at den høje forsendelse på den tyske kan svare sig), og synes da aldrig jeg har oplevet mere end en lille uges leveringstid. ![]()
(Eller jo, én gang - men det var en eklatant fejl hos Postnord, hvor de leverede pakkerne hos en privatperson mange kilometer herfra, og havde enormt svært ved at få den afhentet og leveret korrekt.
)
Jeg køber også udelukkende fra den danske side og oplever ikke lang leveringstid.
Det er så spøjst. Har, indtil sidste år, udelukkende købt fra den tyske, og altid fået pakkerne hurtigt. Nu har jeg i et års tid brugt den danske og oplever kun levering på mindst 10 dage. ![]()
Jeg bestilte på den danske zooplus i mandags og fik første pakke i dag og nr 2 kommer i morgen.
Jeg har så opdaget man skal være ops ved bestilling, for der er en afmærkning med langsommere levering, og den sidder så man godt kan taget fejl af om det er godkend handelsbetingelser.
Ja den afmærkning er jeg godt opmærksom på, har brugt den en gang imellem da jeg stadig bestilte fra den tyske, fordi de altid var så hurtige at det ikke betød noget. Den bruger jeg ikke på den danske. ![]()
Som de andre siger - jeg bruger også kun den danske, og det kommer hurtigt. Endda selv om jeg afmærker, at de godt må bruge længere tid. Du må være meget uheldigt. Eller bestille noget, de ikke har på det nærmeste lager? Eller det kan måske være postvæsnet i Esbjerg? Men det skulle selvfølgelig ikke være anderledes over for danske pakker end over for tyske, ville man tro.
Ud af øjenkrogen så jeg, hvad jeg nåede at tænke var en solsort, der havde haft halen i kambolage med en af nabolagets løsgående katte, fordi den så meget busket ud, da jeg fik set ordentlig efter, så var det, det fineste lille egern der var på besøg i haven ![]()
Åh så du et sort egern!!? Jeg er pjattet med egern og vild med de røde, men jeg har endnu ikke oplevet et sort egern, desværre.
Jeg nåede ikke at bemærke farven, jeg var fuldstændig paf over, at der rendte et flot egern rundt i vores have - jeg forbinder dem med områder med flere træer end vi har omkring os, så jeg havde ikke forestillet mig, at der pludselig rendt et rundt her ![]()
Jeg kan godt lide egern men ELSKER de sorte…
En af mine bedste barndomsminder er med en sort egern som nærmst flyttede ind i vores have en sommerferie hvor vi fodrede den med kerne og solsikkefrø. Den var helt tæt på os og jeg var så forelsket i den sorte fine egern
No offense, men hvis du kan forveksle en solsort med et egern, må det da i det mindste ha’ været sort - for ellers ku’ jeg sgu’ godt tænke mig at se et billede af en af jeres lokale “solsorte”…
![]()
Du siger noget, jeg tror umiddelbart, det var størrelsen på det pjuskede, der gjorde jeg tænkte solsort, fordi det var for stort til at være nogen af de mindre fugle i haven, men havde det haft den rigtig røde egern farve, havde jeg nok tænkt noget andet end solsort
![]()
Ja okay, efter at genopfrisket, hvordan et rødt egern ser ud på Google, så har det været et sort jeg så - det er vist godt er blevet weekend når jeg ikke en gang har opfanget det ![]()
Vi har mange sorte egern på Fyn, @Enki. Jeg havde aldrig set et, før jeg flyttede hertil. Nu har set adskillige.
Ja jeg ved der er steder i Danmark hvor det sorte egern stadigvæk er mere udbredt end det røde, som kom til Danmark senere end det sorte. Men desværre kan man sige, at de sorte og røde kan parre sig, og åbenbart vinder den røde farve over den sorte, og derfor er der færre og færre sorte egern. Jeg vil helst have dem begge to. ![]()