. o O Februar tanker 2025 O o

Jeg kan kraftigt anbefale mindesmærket for de jøder, der blev skudt ved Donaus bred, så tyskerne ikke engang behøvede begrave dem. Og også et besøg i den store synagoge, Dohány Street Synagogue, der er Europas største, og som er et helt kompleks med synagoge, kirkegård, museum og Holocaust-mindesmærke.

I forhold til mad ville jeg tjekke f.eks. Tripadvisor for anmeldelser og menukort. Det er for længe siden, jeg har været der sidst til at jeg kan anbefale bestemte restauranter.

Jeg har dog en klar forventning om, at Front page - Gerbeaud Cukrászda lever op til samme standard, som de altid har haft :slight_smile: Og et besøg dér kan godt udgøre et måltid :wink:

6 Synes om

Tak :slight_smile: Holocaust mm. er et must for mig qua min onkels historie.

3 Synes om

Så skulle I måske udvide besøget i synagogen med denne guidede tur, så I også får ghettoens historie med? Guidet tur i Budapests synagoge og jødiske ghetto - Hellotickets

5 Synes om

Jeg kan ikke sætte stemningsikoner under andres indlæg mere. Nogen ideer om hvorfor? :cry:

2 Synes om

Hvad sker der hvis du trykker på hjerte i lidt tid. Kommer der så ikke en stribe med ikoner frem?

3 Synes om

Jo, men de kan kun bruges under selve beskeden - ikke som “ekstra” ude til venstre.

2 Synes om

Nå, det er nok bare mig, der husker forkert om, hvordan det virker…

1 Synes om

Nej, det er ændret efter opdateringen, jeg savner også de ekstra stemningsikoner.

3 Synes om

Jeg vil ikke brokke mig, men jeg synes bare ikke at det fungerer så godt med ikonerne efter opdateringen. :disappointed_relieved:

2 Synes om

Nej, det synes jeg heller ikke. Men de gamle var jo også vores egne udvalgte, ikke hvad andre havde påduttet os.
Måden at komme en anden slags på tænker jeg hurtigt man vender sig til, udvalget er bare ikke så favnende.

5 Synes om

Som jeg tror, jeg skrev oprindeligt, kan vi vælge vores egne, hvis det er problemet. Men at det ikke fungerer så godt, er lidt upræcist og svært at forholde sig til.

Placeringen af ikonerne er jeg ret sikker på, vi ikke kan ændre på.

4 Synes om

De smileys/ikonerne jeg synes kunne være gode at have, er disse:
:+1: :-1: :smiley: :flag: :tak:

3 Synes om

Det her er ikke kritik på nogen måder

Jeg tænkte også lige øv da opdatering kom

Ja jeg savner man kan både trykke hjerte og tak

Tænker lidt @FinnFrode og @Eva

Men samtidig tænke jeg
Ja det er gratis hjemmeside og så kan man ikke forlange alt,
Så lige da der gik lidt
Ja ja, nå
ja hatten på så må jeg prøve og finde ud af det

Men det i skriver @Eva_K og @galath
Kan jeg også følge

1 Synes om

Jeg har altid savnet en der viste jeg var ked af det på vedkommendes vegne

:brist: (hvis stillshot, så med det hele hjerte IMO)

Måske denne? Eller denne
:ked:

:troste:

4 Synes om

Enig, den havde jeg også tænkt på, men tydeligvis glemt da jeg lavede mit indlæg. Tilføjer den lige.

Og tænder for min hjerne igen, for :-1: var jo egentlig den jeg tænkte på som synes ikke godt om/ked af version.

3 Synes om

Mener denner her var der :cry:

Måske jeg husker meget fejl

3 Synes om

eller
:heart: :cry: :smiley: :flag: :tak:

3 Synes om

Den nederste linje syndes jeg virkelig godt om
@Enki

3 Synes om

Samt :ked:

3 Synes om

Hvordan kan det være, at når man bestiller fra den danske Zooplus, så tager pakken længere tid om at nå frem end hvis man bestiller fra den tyske? Når jeg bestiller fra den tyske har jeg pakken på under en uge. 3-4 dage hvis jeg er heldig. Når jeg bestiller fra den danske har jeg oplevet alt fra 10-14 dage. :scream:
Er der en god/logisk grund? Jeg ender med at skulle supplere med mad fra maxizoo hver gang, fordi 2 ugers mad ikke ser “kritisk” nok ud til at min hjerne forstår at det er på tide at bestille nyt.

3 Synes om