Jeg håber det er den rigtige de har fat i… busserne er kun 1 af 3 steder han har påsat brand i nat…
Og så er jeg ved ar lokke min mor til at løbe Royal Run her i byen, så kan det være jeg tør gå ned og heppe på hende
Har gør første gang i mange år bestilt zoolac, har det åbenbart kun til heste, og deres tuber er så store at det er nærmest umuligt at måle 1 mm ud
Jeg håber lidt at jeg måske bare kan bruge det som refill… Jeg har endnu ikke oplevet zoolac blive for gammelt
Sikke en dejligt sensommer dag, bliver sensommer sådan vil det glæde mig så meget
Med venlig hilsen
Blandt sætninger, jeg aldrig havde troet at jeg skulle sige er; “Nej, Nuts! Du må ikke spise Sigurds broccoli.”
Smør, pære, pasta, osterejer, diverse kage, is, yoghurt, sovs i lange baner, pizzaskorper og andet alternativt “kattemad” Så længe det kommer fra bordet eller er stjålet så glider det ned
Undskyld men skal den spille sangen
Ja, det ser ud til det ikke virker ordentligt
Har prøvet at lave det til et link
Jeg er så træt / færdig har kigget på den en par gange, troede det var mig der ikke kunne se skoven for bare træer
Sød animation de har lavet til. Selve sangen er lavet af ham her: David Frank on Instagram: "It got cut off at the end but It's been requested SO MUCH recently so here ya go, the ADHD song 😂 (parody of Yakko Warner's Countries of the World song) #adhd #adhdlife #adhdcommunity #funny #humor #song"
Den er 80% on point med min oplevelse.
Lillesøster starter dagpleje til november og jeg var begyndt at blive lidt bekymret for om hun ville begynde at gå inden da, men i dag tog hun sørme sine første skridt
Det bliver dejligt ikke altid at skulle bære hende rundt, men det er også bitter sweet at min lille baby stille og roligt forsvinder dag for dag
Rettelse
Det bliver i morgen, så du kan nå det endnu
Så tilbydes der igen gratis fitness timer i dag, og i dag tager vi kroppen med i stræk helt ud, de 2500 baller skal ind via stald døren på loften
løn kolde drikke, aftens mad, nok noget på grill eller pizza
Trænet nogle muskler du ikke bruger hvert dag, naturlig halm skrub af huden, og hyggeligt samvær
Lange arme i morgen og du er godt træt til du bare sover. Måske opdager du lidt glemte musker i morgen, når du skal ud af sengen
Med venlig hilsen
Søndagstøffetid
Ingen store planer, bare tusse rundt og ordne lidt bettenøt.
Jeg elsker de dage
Har lige fulgt den sødeste tortie “bobtail” (tror ikke den er det rigtig, men halen er kort) hjem, den bor i nr. 11…
Ejer siger hun ikke vidste man ikke bare må lukke katten ud
20 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Chilis tråd
Jeg har arbejdet i haven hele eftermiddagen, men gik ind for at lave mad … kyllingelår med udløbsdato i dag. De blev købt for et par dage siden og har været på køl, lige siden jeg kom hjem fra butikken, men øv … kødet så ikke friskt ud og lugtede heller ikke helt friskt, så jeg smed det ud … 50 kr. lige ud af vinduet
Jeg har masser af rugbrød, men intet pålæg … ingen æg … jeg må lukke mig inde på badeværelset og spise en pose vådfoder