Tanker i november

Jeg tror KG er ved at blive det nye hestenet (er det ikke sådan den hedder, den side der altid dukker op med gode råd, nærmest uanset hvad man googler?) :joy:

Jeg har lidt bøvl med at skille fedtet fra skyen til aftenens sovs, og tænkte at der da må være et trick. Googlede, og hit nr 2 var en tråd fra december 2011 på KG - og meget brugbar! :grin:

14 Synes om

Ligesom min nevø, der googlede, hvad man skulle stille op med post til tidligere beboere. Han blev også henvist til KG - og så oven i købet til et indlæg, jeg havde skrevet :laughing:

14 Synes om

Jo - og det til trods for, at der stort set har været radiotavshed derinde, siden FB blev det nye sort… :sunglasses:

3 Synes om

Jeg har været på “Lægesekretærsymposium” i dag. Oversat = temadag for lægesekretærer. :slightly_smiling_face:
Det har været spændende og lærerigt og hyle sjovt :smile::clap:t2:
Sidste foredrag var med Ann E Knudsen Can mag i alverdens ting :wink: Der talte om den lille forskel (mand/kvindehjerne) Det er længe siden jeg har moret mig så meget over mit eget køn :joy:

8 Synes om

4 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Hvordan tager du stilling til hvem du vil sælge avlskat til

A post was merged into an existing topic: Hvordan tager du stilling til hvem du vil sælge avlskat til

nå…det er vel ikke for tidligt at komme i gang med det der julebag…eller hur ?

1 Synes om

Jeg troede, du var i fuld gang? Med alt det, du plejer at skulle nå, er det da ikke for tidligt :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Jeg er ikke til kravlenisser, de er simpelthen ikke i mit DNA … men nu har jeg alligevel skaffet to ark :flushed:

De (og andre katte-relaterede ting) kan købes hos https://www.almisseshop.dk/ hvor 25% af overskudet går til nødstedte katte :blush:

17 Synes om

Hvad er det for en halv pervers side at linke til, når man er på SU! :flushed:
Nuiiii der er fine sager :clap:t2:

5 Synes om

Rundstyk … :flushed: … men det går til et godt formål

1 Synes om

har et enormt efterslæb tilbage fra foråret…såååå

1 Synes om

Er det stadig skidt med ryggen?

den er heldigvis ikk så ringe som i foråret …så havde den stået på Karen W og Anton D

1 Synes om

Tak for deling :tak:, så må jeg se om jeg får det bestilt lige nu er det jo, ja, nej, ja, jo, ja

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Ja så skal jeg da lige love for, jeg fik travlt, :panik:syndes jeg er så meget I bagefter vi burde starte på oktober igen for jeg vil være med, men men jule bagning gør i det nu, hvordan :panik: jeg bager gerne med hovedet under armen midt nat, omkring den 12-14 stykker og får tudet ørene fulde af det er for tidligt , de smager ikke godt, det skal være helt friskbagt og bla bla bla, det er en spørgsmål om planlægning, for så jan man hygge sig med det den 23, jo det kunne jeg snildt gøre hvis jeg vil have en total ned smeltning. Der ville kunne høres langt væk

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Man kan også bare gøre som os :slightly_smiling_face:
Vi køber tre pakker af bagerens småkager et par dage før juleaften. Efter 2. Juledag smider vi resten ud :wink::sunglasses:
Jeg har aldrig stress over julebag, for det bliver ganske enkelt ikke gjort hos os :slightly_smiling_face:
Alle overlever alligevel :wink:

7 Synes om

Ved din kat hvor du er? Overvågnings samfund har en ny dimension :face_with_raised_eyebrow:

Nogle af mine ved også hvor jeg er i huset - når de er uden for. Det kan jeg se når de ved præcis hvilket vindue de skal øffe ved…

10 Synes om

Ja, det kunne da aldrig gå. Det er dine omgivelser vist lidt for forvænte til :wink:

nah…gider bare ikk vaniljekranse der smager som granuleret sutsko

4 Synes om