Tanker i August

Min dejlige, lille 15-årige datter. :hjerte: Samme billede i farve og sort/hvid…
Og tjek lige de orientalergrønne øjne. :crazy_face:

18 Synes om

Begge billeder er skønne - men wow det i sort/hvid gør virkelig noget! Fedt fedt billede af en skøn pige! :slight_smile:
Hun ligner en med sin helt egen mening om tilværelsen - hvor er det fedt! :wink:

1 Synes om

Tak. :grinning: Hun er en lille bitte, spinkelt bygget fis på 1.57 m., men hun er så sej og er i høj grad en pige med sine egne meninger om feminisme, køn, seksualitet, lighed, politik osv. osv. :smile:

9 Synes om

4 killinger billig til salg :ahhhhhhh: Killinger og pæne ben er ikke muligt her i huset :crazy_face:

2 Synes om

@Lykke jeg har fundet det perfekte tæppe til dig :wink:
https://worldaland.com/products/flamingo-blanket

3 Synes om

I dag er der “store ordne hus dag”, inden skolen begynder på mandag. :slight_smile:
“Vi” er ekstrem arbejdsomme og hjælpsomme, i hvert fald med kvalitetskontrollen af diverse aftørrede genstande.
Jeg har hørt at russere er meget strikse med den slags… men jeg ved helt ærligt ikke :laughing:

12 Synes om

Åh jeg er så ond. Eller sådan føler jeg i hvert fald. Killi har idag gået helt alene på badeværelset :disappointed:
Men han er lige så dygtig som sin mor for han har tisset i håndvasken :joy:

5 Synes om

Nå efter at have været hos nogle venner, samt den ‘næsten’ lokale smed. Så måtte jeg opgive at få lavet mit klippebord. Det kunne ikke mere, og det kunne ikke betale sig at lappe på det. Da der også var begyndende huller oppe på siden af skærmen.

Bum bum, så ned i de lokale butikker som sælger havetraktor og forhøre mig omkring ét nyt. Det fik jeg intet ud af da priserne var fra 6.000+ kun for skærmen, så skulle jeg til at flytte alle hjul + dimser over ect. pyyy det er tegnedrengen ikke lige med på, så jeg gik i tænke boks. For jeg ved nogle af de hjul trænger til udskift og de koster 200-350kr pr. stk så det kommer hurtigt til at løbe op når jeg først begynder at skille den af. :see_no_evil:

Og tilfældigt her i sidste uge, snakkede vi med ham vi havde lejet fræser af (da vi gerne vil leje den igen, når vejret engang lige arter sig og det ikke regner hele tiden). At han kunne da hører hvad han kunne bestille sådan ét hjem til, gennem hans firma :ups: ja tak! Han kunne nemlig godt forstå jeg ikke ville af med min gode maskine for den fejler altså intet, men omvendt kunne han jo også se at hvis jeg skulle smide 10.000+ i den - ja så ville det være bedre at købe ‘ny’ brugt, men som han også sagde hvad får man?
Har nemlig ikke lige 22.000+ til helt ny maskine. Det må blive når selve maskinen her ikke kan mere, så skal jeg have en større.

https://www.kalundborg-skov-park-have.dk/produkt/husqvarna-r-213-c-frontrider-2019/?gclid=EAIaIQobChMI5_6r9dXz4wIVxpIYCh0dlQCDEAQYASABEgJiPvD_BwE

Han ringede så igår og fortalte han havde forbarmet sig over mig, og bestilt helt nyt klippebord hjem til 5.000 med alle dele, han har sq gjort det godt! :star_struck: ØJ hvor blev jeg glad! Så jeg skal hente det i morgen og såååå kan jeg komme ud og slå græs igen…

Må lige have fat i ét eller andet, jeg kan give til den flinke Parkogpejs Mand. :gave:

2 Synes om

Jeg er ikke super gode venner med søgefunktionen lige nu …
men havde vi ikke et sted en tråd herinde ift indhegning af have med gode tips og tricks :thinking:
Er nemlig i gang med planlægning af projekt “hegn haven ind” - endelig! :smiley:

husk der er også Finn Frodes katteindhegning.dk og en ‘selvbyg til katte’ på FB - der sidder mange kreative mennesker derude!

1 Synes om

Finns side kender jeg - har selv et link derinde til min gamle altan :slight_smile:

Det var mere for lige enten lure nogle detaljer eller spørge efter nogle ting i den tråd som allerede var startet, hvis vi havde en :slight_smile:
for så var der jo ikke grund til at starte en ny :smiley:

der er en tråd- jeg ser lige om jeg har mere held med søge maskinen

1 Synes om

Det er et stort arbejde at lave den hjemmeside, stor respekt herfra, men sidst jeg tjekkede var den ikke opdateret, Der er rigtig mange links der ikke længere er aktive, under løbegårde er det 14 ud af 27 der føre til løbegårdene og 3 til hjemmesider, de to uden billeder af løbegården og den sidste en kattepension.

Det samme høre jeg i FB grupperne, når der henvises til siden

Der er lidt her Hegn
Lidt mere her Tips til indhegning

Katteindhegning giver 26 resultater, indhegning giver 50+ tråde

@galath - indhegning er jo et tilbagevendende spørgsmål. Må jeg foreslå at vi under “katte generelt” får et emneområde der hedder “indhegning, katte sikring af have” eller noget i den stil. Jeg skal nok hjælpe dig med at finde de tråde der skal flyttes hvis du laver området.

1 Synes om

Det lykkedes vist alligevel at finde den tråd jeg tænkte på - Indhegning af haven - #7 af NinaA

Tænker det er lige så godt at hijacke den frem for at starte en ny om samme emne :smiley:

3 Synes om

Det gør du bare :+1:
Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville smide en materialeliste ind i den også, for det var noget af det jeg selv savnede da vi skulle igang.
Må lige se om jeg kan få det gjort inden så længe…

2 Synes om

Har haft det træls den sidste uges tid, så i dag besluttede jeg mig for at forkæle mig selv med god mad, en halv flaske boblevand og rent sengetøj. Nu mangler jeg bare at indvi mit rene sengetøj - resten var yderst delikat og lige hvad jeg trængte til :savle: :skaal:

5 Synes om

På vej hjem fra Tyskland, har siddet i en bil siden kl 10 i formiddags, det er jeg dælme ved at være træt af.

…Vi har været i Neumunster outlet, hurra vi skulle shoppe. Jeg havde julelys i øjnene og manden blev med et 5 år ældre og meget træt i håret. Hvad skete der, jeg blev mere og mere bitter over ikke at finde noget :grrr:, og manden har shoppet mere end han har gjort de sidste 2 år :venter:tilsammen.

Om 2 timer er vi endelig hjemme igen, hos de pelsede bæster, kæft hvor jeg glæder mig til at se dem igen.

Men de to næste timer vil jeg drukne mine bitre shoppetårer i Pepsi Max og kværne nogle sider i min bog “som pesten”

7 Synes om

har lige slæbt 50 kg donkraft ned og fået den under min megastub…skulle ha’ haft den skåret op…og nu buldrer og brager det …og står ned i græske søjler

2 Synes om

Så er det nu, du skal sætte slutspurten ind i vores sommerkonkurrence. Husk, du må deltage med 2 billeder denne gang, men de skal være fra denne sommer.

Præmien for at vinde er æren :slight_smile: Da @Beydana vandt den sidste ordinære konkurrence, er det hende, der skal finde på et nyt emne, når den ordinære konkurrence fortsætter fra søndag.

1 Synes om